luni, 30 iulie 2007

Cum am dat prima oara spaga la "Capetele albe"

Plec si eu, ca omu` caruia ii e frica de caldura ( mai ales ca nu am nici aer conditonat in masina ) spre mare pe la 3 dimineata ( hai 3 jumate ) . Merg regulamentar ( mai mult sau mai putin ) cand la un moment dat , satul fiind de noxele emanate de un camion, care se incapatana sa imi stea in fata prin curbele de pe Posada , ma hotarasc sa il depasesc . Mare eroare .... era linie continua . In spatele meu , inca 2 masini ma urmaresc cu incredere. Dintr-o parcare rasare o masina cu inscriptia " AITILOP" si din ea sare prompt un mandru purtator de chipiu alb si ne opreste pe toti trei. Il intampin cu un zambet nevinovat pe figura-mi suava... El zice :
- Agent Tuzgureanu,buna dimineata, ati depasit intr-o zona in care aceasta manevra este interzisa , actele dvs.
Ii dau actele cu jumatate de inima. Zice:
- Permisul dvs va fi retinut in vederea suspendarii pentru 30 de zile.
Ca omul , raman in masina si astept dovada. Spre surprinderea mea vad cum ceilalti soferi ii inmaneaza documentele, omu` se "uita " in ele , le inapoiaza si la ureaza drum bun. Eu raman cuminte in masina.
Dupa 5-10 minute aud claxoane din spate... cobor din masina si ma intdrept catre bolidul fortelor de ordine rutiera. El zice zambind :
- Scriu sau nu scriu
Eu:
- Pai nu scrieti .. ca stiti.. si eu ...
El :
- Pai io nu scriu ... dar... cum facem?
Si in toata timiditatea mea scot o bancnota din portofel si i-o intind precum un copil de 5 ani ,cu bani de la mama pentru inghetata, vanzatoarei de la chiosc.
El :
- NU ASA... PUNE-I SI TU UNDEVA
Eu ... necunoscand trucurile vechi de cand lumea ... ii arunc banii in masina . El , zambind satisfacut , imi inapoiaza actele si imi sugereaza sa fiu mai prudent pe viitor.


Concluzie : Domnilor "caschete " va doresc un somn cat mai linistit pe marginea drumurilor atunci cand trec eu prin dreptul dvs, va multumesc pentru intelegerea acordata si PROMIT CA NU SE VA MAI INTAMPLA , si ca de maine ma las de fumat , si ca nu o sa mai beau , si nu o sa mai fac sex :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu cand ti-am zis...NUuuu PAUL, CA ITI IA O DATA CARNETU....nu m-ai crezut...:P...asa m-ai enervat atunci...dar nah a trecut
Noi sa fim sanatosi si politia plina cu bacnote de 50lei
kisses

Anonim spunea...

:)) DRAGA PAUL, AM O VESTE BUNA.
Ca sa nu se mai intample ce s-a intamplat, este de ajuns sa nu mai depasesti NEVER EVER pe linie continua, si mai ale, dubla. CHIAR NU ESTE NEVOIE sa te lasi de baut, de fumat si, mai ales, de secs. :)