luni, 8 octombrie 2007

Back

Si m-am intors ....
Dupa lupte seculare ce au durat mai mult de o luna.. tot nu am reusit sa fiu si eu absolvent de studii superioare. Mi-au mai ramas 3 examene.Si pentru cele 3 examene, minunata facultate imi solicita suma de 2000 RON.. N-am ce face.. nu mi-a placut scoala la timp.. tre sa platesc.... Nu conteaza ca vreo luna mananc paine cu paine si la mijloc mamaliga nu ? :D .
In alta ordine de idei .. la munca.. am ajuns plebeu... sau ca sa ma exprim intr-un mod academic...dintr-o ierarhie care era cam asa : - sefi - sefuti - fututi - rasfututi - pulimea , iar eu faceam parte din rasfututi.. acum fac parte din PULIME :D
Dar asta nu e rau... am mai mult timp pentru mine, mai putin stres..
Dar nici bine nu e ... ca noh... vroiam si eu mai mult de la mine..
Oricum, tot raul spre bine... Am terminat cu stresu` cu scoala ( mai putin cu stresul banilor ) , ma pot concentra pe ce imi place... asa ca .. asteptati-va la posturi :D

A+

Niciun comentariu: