luni, 6 aprilie 2009

Eveniment

Mda.. nu`i chiar eveniment da`i prima amenda de circulatie pe care o primesc.

Adica mi-a facut poza un radar in Oituz, in timp ce depaseam o coloana de masini in accelerare..

Am zambit la poza.. si cand am ajuns in dreptu` masinii de politie am tras singur pe dreapta .. ca dl Agent Sef deja se pregatea sa ma opreasca... I-am zambit si lui , i-am zis ca nu`i frumos ce am facut da` m-am grabit.. o plecat si mi-o adus procesu` verbal... Mi-o facut complice cu ochiu` si mi-o zis ca o trecut cea mai mica viteza cu care "am fost surprins pe raza localitatii" adica 76 km/h. (io am vazut pe bord ca 76 la ora aveam cand am plecat in depasire.. cand am terminat depasirea aveam vreo 100 ) Deci or fost baieti faini pana la urma ..


Mno.. m-am procopsit cu o amenda de 240 de lei ( 120 in pasopt de ore) si 3 puncte de penalizare...


Stie careva unde tre` sa ma duc sa platesc si cum tre` sa trimit copia la militia din Onesti???


C ya....

7 comentarii:

MADCAT spunea...

De ce nu zici, ba, la lume cum ai dat tu mita la un tablagiu in drum spre mare, pe urcusul spre Predeal?!?!?! :))))))))))

Ca asta o fi prima amenda legala, da nu esti matalutza la prima abatere :).

Hai, spune telespectataurilor cum ai fluturat tu 500.000 ROLI pe fereastra de termopan a masinii de pulitie!!! Ca sa stie toata tara, domnu' Paul, ce oameni ne conduc destinele!!! :)))))

paulie spunea...

@MadCat:

am zis ma .. uite aici :

http://unrahatpebat.blogspot.com/2007/07/cum-am-dat-prima-oara-spaga-la-capetele.html

Ala`Micu`Necajitu spunea...

Era ceva normal la varsta ta ! :))
Pai platesti unde vrei si trimiti copia prin posta la politia Onesti ! :D Eu asa am facut , am platit in Brasov amenda si am trimis prin posta la Onesti chitanta dupa ce ii faci un xerox :P normal !

Iobagu' spunea...

Cu ce masina erai ?

Ma gandesc ca daca ai ajuns cu dacia la 100 la ora este inca un eveniment.

Deci ai de sarbatorit doua evenimente :).

Copie dupa chitanta trebuie depusa la sediul politiei la care sunt arondati vrasmasii ce ti-au impachetat amenda.

La mai multi km!

paulie spunea...

@Iobagu' : Tot cu Supernova.. :)) prinde ma si 140 relax... :D pacat ca`i tabla de Dacie... ca motoru`i divin...

ionutu spunea...

Salut,
e prima dată (într-un an de zile) de cînd am blog, cînd recurg la această metodă de spam. :D
Cred însă, că pentru această cauză, merită efortul. Alătură-te şi tu campaniei No more shit (căcat de cîine sub tălpile noastre).
Tu nu eşti sătul de atîta rahat de cîine?

mannes spunea...

mi-am luat în FR amendă de 135€ pt mirobolanta viteză de 56km/h în localitate...