miercuri, 23 septembrie 2009

Concediu

Buna sa va fie inima,

Am revenit pe plaiuri natale dupa un ( binemeritat, zic eu ) concediu de 3 saptamani. Ce am facut?
Pai vreo 3000 de km ....

Traseul?

Brasov- Botosani - sedere timp de o saptamana la tzara la viitoarele neamuri... cacat in "papsoi" , dormit toata ziua.. mancat in prostie mamaliga cu branza si smantana... mancat iahnie de fasole cu ciolan afumat... baut tuica moldoveneasca ( cica rachiu )

Botosani - Jibou - Zalau - un uichend pe la neamurile mele.. .primit palinca ( buuuunaaaaaa ) , baut palinca... dormit , plimbat , vizitat neamuri... mancat bine....

Zalau - Timisoara - o saptamana de relaxare ... timp in care am aflat ca put... dap.. put.. asa mi-o zis pruncu` de 2 ani jumate care domicilia in acelasi apartament al Mioarei ( sar`na ) care ne-o cazat ... si cum copiii spun doar adevarul.. am facut 3 dusuri pe zi si unu seara... se pare insa ca nu o fost suficient.. pentru ca puteam tot timpul.. mai putin cand voia pruncu` sa se joace cu mine...

Deci un yak blanos calarit de un prunc de 2 ani jumate... faina imagine nu?

Timisoara - Brasov-Bucuresti - innoptat scurt

Bucuresti - Nisipurile de Aur ( BG) - Trecut cu bacu` pe la Calarasi, parcurs drumuri nationale in minunata Bulgarie , certat cu Ioana ( navigatia GPS ) ... drumuri proaste in Bulgaria, mai proaste decat la noi... ajuns la Nisipuri , cazat la hotel de 4 stele ( unde baia era mai mare decat sufrageria mea ) bagat all inclusive ( recte bere la discretie plus mancare cat poate duce yaku`) .. plimbat mult prin statiune.. asistat la bataie intre client de curva si pestii acesteia din urma ....cumparat suveniruri.. spart o gramada de bani....


Nisipurile de Aur - Brasov - Final de concediu.. vizitat neamuri locale... dormit mult...


De luni am inceput munca... deci pot sa dorm si eu linistit si sa ma odihnesc.. :)) Sau nu....


De ce?

Ma aflu in ungurime... la Miercurea Ciuc ( pentru cei care au facut geografie cu femeia de serviciu , Miercurea Ciuc e resedinta de judet a Harghitei ) ...


Colegu` meu a angajat "trei baieti si un fata " ... astia vorbesc doar maghiara in juru` meu.. daca cumva ma vedeti cu timpanul sangerand sa stiti din ce cauza e.....

Si cam atat deocamdata...

Urmeaza episodul : inmatricularea masinii ( de fapt e trecerea pe nume ) .....


C ya....


PS : mi-a scos Meganu` consum de 6% .. zic io bine pentru un motor de 1.6 ... :D

4 comentarii:

aspirinutza spunea...

no bine ai revenit. si acuma,ca te-ai relaxat si distrat, inapoi la munca.
pauza s-a terminat,. capu' la fund!
welcomeeee!:)

NoLimits spunea...

iar te'nsori moh? vezi sa nu te scapi la unguroaice... ca divortezi inainte sa te'nsori... n'yak-n'yak-n'yak :)

Tom Degetel spunea...

"Botosani - sedere timp de o saptamana la tzara la viitoarele neamuri... cacat in "papsoi" , dormit toata ziua +
Timisoara - o saptamana de relaxare ... timp in care am aflat ca put... dap.. put.. asa mi-o zis pruncu` de 2 ani jumate care domicilia in acelasi apartament al Mioarei ( sar`na ) care ne-o cazat ... si cum copiii spun doar adevarul.. am facut 3 dusuri pe zi si unu seara... se pare insa ca nu o fost suficient
+ ajuns la Nisipuri , cazat la hotel de 4 stele ( unde baia era mai mare decat sufrageria mea ) bagat all inclusive ( recte bere la discretie plus mancare cat poate duce yaku`)"


- cuvintele sunt de prisos; o postare cu adevarat reprezentativa, felicitari! :)
-efect laxativo-vomitiv garantat
- `mi-ar scarba!

Povestea porcului spunea...

WTF ?? Baaaa, da` penibilul tau chiar nu mai are limite !?!! Ce dracu e cu avatarul asta de tractorist ?!?! Poza cu tine ginerica?!?!? Ca ultimul meltean, ca ultimul cocalar !!! Ai foto de-asta si in portofel ?? Desktop? Vazuram ce nefasta ghiolbanca si kitschoasa ti-ai tras, cu peste pe teveu, mileuri si plastice pe ea, strampi la sandale, coafuri de soacra/ nasa mare tapate si apretate, diademe l-) si alte ornamente, insa chiar asa?
Zi-mi ca la sugestia rapandulei ai atarnat si cd-ul, crucifixu`/ matania /icoana/ pluşu` la auto si e perfect. ;)
Pisi, niciun BARBAT, niciunul cu toti cromozomii specifici in dotare, cu ceva respect de sine si ceva anisori de scoala n-ar seta un avatar gen. (adica “barbat”!! nu manelist, nu tratcorist, nu slugă, nu piţi, nu sclav).
Moldova va dori poza repectiva si pe crucea criptei?
Ps. Hmm… hidoşenia aranjamentului coamei o întrece până si pe cea a stârpiturii de-o poartă.
Ps2. Lache, acordeon, carpete pe canapele, muşama ?! Superb.