luni, 7 iulie 2008

Inca nu am iesit din era bipurilor???

Am sexizat ca inca mai exista persoane care dau bip... De ce dau bip? cica sa zica hello, sau sa suni tu inapoi... sau doar asa .. de control.. ca se plictisesc... WTF?? Si ce daca eu am n minute nationale.. mi le platesti tu? Si ce daca eu castig mai bine ? muncesti tu? Daca vrei sa zici hello ... suna-ma..., daca vrei sa vezi ce mai fac... suna-ma..... daca te plictisesti si vrei sa vorbesti cu cineva.. suna-ma... Daca tu crezi ca nu merit 10 centi .. si pentru asta dai bip... atunci mori in bezna... nu te astepta sa te sun eu....
Mai e si scuza aia : io am doar minute in ORANGE si tu esti pe Vodafone.... si ce sa fac ? sa imi cumpar cartela doar pentru ca 3 oameni care nu suna pe vodafone sa aiba unde sa ma sune?? nu mersi.. am avut si o cartela d`aia de orange.. nu o mai incarcasem de cand am primit-o si am pierdut numaru`... si asa aratam ca un papagal cu 3 telefoane dupa mine tot timpul ( vodafone, orange si tel de serviciu - ca asta`i obligatoriu ) ....
Concluzie.... eu daca vreau sa vorbesc cu cineva.. il sun, daca nu imi raspunde ... ma gandesc ca o fi ocupat si ii dau un mesaj.. cu gandul ca atunci cand nu o mai fi ocupat s-o uita la telefon si o vedea ce am avut sa-i transmit.... Daca nu vreau sa vorbesc cu cineva.. nu sun... Daca ma plictisesc .. sun.. nu dau bipuri... Daca vreau sa salut ... ca nu am mai salutat de mult.. sun....

Astia cu bipurile.... de ce nu puteti face la fel??? Promit ca daca ma suni si imi spui ca nu ai bani sa iti platesti minutul .. iti dau eu 10 centi... hai 15 ... sa fie cu ciubuc... ok????

13 comentarii:

Mirela06 spunea...

bine mai ca esti tu bogat si c-ai avut tu minute nationale de cand lumea si pamantul :P te tot plangi atat ca suni si dregi, cand esti de fapt zgarcit de nu te vezi:P tu nu dai telefon decat din an in pasti si atunci o convorbire cu tine se desfafoara astfel "ce faci?" interlocutorul: "bine" tu:"ok, am vrut sa vad ce faci. Paaaa" ca dup-aia ti se duce minutul ala national. si sa iti lamuresc dilema, sunt doua categorii de oameni, cei care dau bipuri altora care dau bipuri si atunci au format un cod intre ei. si categoria numarul 2 este reprezentata de oamenii care le dau bipuri celor care stiu ca suna inapoi. De ce sa-ti mai consumi tu creditul cand oricum alalalt are telefon de servici pe care de fapt nu-l plateste el, deci nimeni nu pierde. Si sa nu uit, daca primesti bip nu inseamna ca tre' sa suni inapoi. Mai sunt aia pe cartela la care le faci un pustiu de bine cand ii suni, ca ei primesc dolarul ala, dar nu reiau partea cu zgarcenia.

paulie spunea...

bre... deci e parerea ta proprie si personala... si daca eu is zgarcit cu telefoanele inseamna ca astia de la companiile de telefonie mobila castiga enorm :P .. cat despre coduri si alte mizerii... pueril.. rau de tot... dar.. e parerea mea ... :D si mi-o sustin...

Mirela06 spunea...

tu zici ca e pueril, altii o considera necesitate. Sunt elevi si studenti (pt ca nu o vad pe maica-ta dand bipuri sau un om care sa aiba un salariu decent) care asa se descurca, care pur si simplu nu-si permit sa mai dea 5 centi pe un mesaj si s-au inteles cu un cod. multi raspund asa la mesaje... un bip= da, 2 bipuri=nu.

paulie spunea...

La dracu.. hai sa comunicam in MORSE cu bipuri
bip scurt bip scurt bip scurt bip lung bip lung bip lung bip scurt bip scurt bip scurt... asta inseamna SOS .. ma bat unii in carciuma :P WTF?????

Mirela06 spunea...

atat timp cat nu esti implicat in asta, de fapt de ce te irita asa de tare? din partea mea sa isi dea bip lung in bip scurt:P

Mirela06 spunea...

a si nu m-ar deranjja nici daca si-ar povesti baltagul in bipuri :P

Anonim spunea...

pff ce aveti cu bip-urile?:)), au si ele rolul lor, unele sunt esentiale, si unele sunt aiurea..dar trebuie sa existe:)
mai ales la noi astia cu "frica" de abonament:)) si care folosim cartela, cati bani ai atata te intinzi:D
multe poate rezolva un minunat BIP, bineinteles intre oamenii care cunosc:))
de ex un gand de la mari departari de la un friend;)
eu oricum sunt cu mesajele, ca am multe de zis de obicei, si nu-mi incape intr-un bip tot:)), dar nici banutzi sa sun nu prea sunt..

Anonim spunea...

iesim la o bere? daca da, da un bip. daca iesim in centru, da 2 bipuri. daca e si dupa 8 seara, da 3 bipuri. daca apoi o sa ramanem si in disco, da 5 bipuri. ok...?

Anonim spunea...

Pfff, şi eu care credeam că e un articol despre cenzură şi despre îngrădirea libertăţii de exprimare care încă îşi face simţită prezenţa în România, la aproape două decenii de la revoluţia anticeauşistă...

paulie spunea...

FiCatel.. ti-am zis sa nu mai citesti pe buda reviste despre economie si politica modiala.. ia dracu` si tu un Star, Story, Ciao sau macar un Zile si Nopti :P uite unde ajungi... tu un minunat inginer te exprimi ca un absolvent de politologie sau .. relatii si comunicare :D

io-n Dushu Tau! spunea...

bre, da-o-n suflete...ca io-s absolventa de relatii doar..le absolv pe toate de orice ;))

Anonim spunea...

Iti dai seama ce conversatii se pot purta din bip-uri?!?!?!

Ceva gen:
X: - Bip! [="Ce mai faci, ba, tataie???"]
Y: - pauza. ["o fi gresit"]
X: - Bip! [="Ba, nu auzi, ce mai zici???"]
Y: - Bip! [="Ce coaiele mele, da asta bip?!?!?!"]
X: - Bip! [="Asa, deci! Si sor'-ta?! Mai umbla cu ala?"]
Y: - Bip! [="Ai avut accident si nu poti da decat bip-uri?!?!?!"]
X: - Bip! [="Super! In cazu asta, hai ca vin pana la tine sa vorbesc cu sora-ta! Esti acasa?"]
Y: - Bip! [="Ba, ce draq vrei?! De vrei sa-mi zici ceva, da telefon sau hai pe la mine!"]
X: - Bip! [="Hai ca vin in 10 min!"]


No, vezi ca au si bip-urile legenda lor proprie si personala?! ;)

Anonim spunea...

preferam legendele olimpului