marți, 26 iunie 2007

Deci da.... cine vrea sa fie functionar bancar?

Ma duc si eu ca omu` sa imi fac overdraft pe card, ca deh... vrei nu vrei .. cardu` se mai si goleste... ajung la banca acum vreo 2 saptamani .. completez minunata cerere .. totul e pe cale sa se rezolve, cand primesc un telefon de la o minunata duduie care-mi ciripeste suav in ureche :
Domnule Paul, cererea dumneavoastra nu poate fi solutionata momentan, puteti reveni cu o adeverinta de salariu in ziua in care il luati pe cel din martie ?
ZIC : Da... nu e graba... (deh... n-oi muri).
Si se face si ziua de salariu .. (o zi de 5 ale lunii ) .. mi-am luat adeverinta de salariu, ma duc la banca.. omu` mi-a pierdut celelalte acte... am insistat sa le mai caute .. intre timp.. am completat cererea pentru cardul de credit,intr-un final ( 30 de min) gaseste celelalte acte la o duduie in birou, il salut frumos , ii doresc o zi buna , imi spune :
STAI... STAU..."adeverinta ta nu e stampilata" !!!!!
Buuuunnnnn ma intorc la serviciu, ma duc sa mananc , ma intorc la banca, ii dau adeverinta , cu minunata stampila si imi spune :
STAI, stau.... -nu se poate , decat cardul de credit
ZIC: DE CE?
EL: - pentru ca si anume contractul de virament de salariu este pe XXX Inet .. nu XXX Technology
ZIC: e acelasi management.. e un trust cu diverse ramuri de activitate, mie imi intra salariul pe card.
Trecem peste: vin la birou si , intrand cu fulgerul in mana in biroul Ralucai .. si vazand privirea-i speriata.... ii povestesc pe nerasuflate ceea ce mi s-a transmis la banca.
Raluca.... spumegand de furie zice : CUM??? ATUNCI CUM DE IMI PRIMESC BORDEROUL? Lasa ca ii sun eu acum sa ii bestelesc.

Momentan sunt in STAND BY... astept cu interes continuarea.


[LATER EDIT ] - Am renuntat la overdraft... ma descurc cu cardul de credit..

Niciun comentariu: