miercuri, 27 iunie 2007

Cum poti sa mananci intr-o pauza de masa de 1 ora...????

Ca orice om normal am pauza de masa o ora.. intre 13 si 14. Pana aici nimic special. In schimb cand vine vorba de a gasi un loc in care poti sa fi servit si sa poti si sa mananci in intervalul asta orar... e cam greu.
De exemplu azi... ma duc si eu ca omul la ora 13 la un restaurant ( recomandat de fratele prietenei mele ) sa mananca si gura mea ceva .. o ciorba.. un felu` 2... o maslina ..un ardei iute. In drumul meu spre restaurant trec prin 2 birouri si mai iau 4 colegi cu mine .. evident si ei in cautarea unui loc pentru a-si potoli foamea rapid si daca se poate si ieftin.
Ajungem la minunatu` restaurant. Terasa, frumos, rustic, preturi acceptabile. Facem comanda . Unul un "meniu` zilei" , altu` un ficatel , altu` o ciorbita si ceva felu` 2.. ... ma rog... comanda.. normala... printre care si ceva pentru a ne potoli setea ( din pacate fara alcool ca inca mai avem de lucru ) .
BUUUUN!!!!
Pleaca individu`.... dupa 20 minute apare sa ne puna tacamurile... noi.. nimic.. zicem : N`or fi gata sucurile si apele minerale . Dupa alte 15 minute ne aduce ciorbele...
Zic: Ceva de baut ? ca e cam cald afara
El : Vaaaaai ... am uitat .. imediat....
Mancam...... terminam.....(15 min)
Dupa inca 10 minute apare cu racoritoarele ( pana acum60 de minute din pauza noastra de o ora) .
Mai trec inca 10 minute si vine cu felul 2...(70 de minute )
Mancam.. dar intre timp cerem si nota.... care vin prompt ..... ( evident ca smantana si ardeiul iute de la ciorba cu pret separat, 8 felii de paine 2 RON :D ca deh..... asa e politica )
Achitam .....

Deci .. in total.. cu drum pana la restaurant, cu serviciul prompt cu mers inapoi ... pauza noastra de masa de o ora .. s-a transformat in pauza de masa de 120 de minute...


Daca poate cineva sa imi ofere un sfat.. ( fara fast food.... ) cum sa ma incadrez in ora de masa.... astept propuneri :D
Plecam .... in total cu mancat .. cu venitul mancarii cu una .. cu alta ... s-au facut 2 ore ...

Niciun comentariu: