sâmbătă, 11 octombrie 2008

Romania - Franta 2-2

Prefata : am consumat bauturi alcoolice.IMI ASUM RESPONSABILITATEA PENTRU LIMBAJUL LICENTIOS SI GRESELILE DE SCRIERE .

Am urmarit si io ca tot omu` microbist "meciul anului" sau cum pula mea l-au intitulat ratatii astia de comentatori si ziaristi romani. Si incepe meciu`.. si pac ..minutu` 5 gol Florentin Petre.. zic : pula mea.. sa iau o bere ca pare interesant.. Io personal... am considerat ca ne`o luam la nioashca ( pentru cei care nu stiu nioashca = pizda) rau de tot . Si incep a consuma bauturi alcoolice... si apare un corner... Goian minutu` 17 GOL.. cum dracu`? Romania Franta 2-0??? Hmmmm.. e cazu` sa continuam pe aceeasi line... da` nu.. romanu talamb.. se baga cu curu in poarta din minutu' 17... Evident comentarii de cacat ale celor din slujba lu` Felix... 2-0 .. cel mai periculos scor.. etc etc etc... si meciu curge.. si curge.. si vine golu` lu` Ribery .. sa`mi fut una daca vreun portar din lumea asta putea sa apere sutu` ala...

Si vine pauza.. 2-1 pentru "tricolori" ... Si ma duc sa mai cumpar bere.. ca deh.. meci interesant.. in care romanasii nostri au jucat ... ceva... fotbal..

Incepe repriza... revin de la vecini unde consumasem evident o bere.. ca asa`s vecinii .. buni... Ataca francezii de zici ca s-a terminat branza cu mucegai si`i toata la romani... si Mohoho hoho hoho.. ( vezi Maurice Chevalier ) si da`i si trage.. si apara Lobont de zici ca`i intr`una din zile bune.. si cand nu apara Lobont.. respinge cine dracu`? ei bine.. MURESAN.. sa`mi fut una daca omu` nu a jucat divin.. e un zeu ca mijlocas defensiv.. unde dracu` a fost baiatu` asta pana acu`? in padurice ? la cules de ciuperci? dar sa revenim...

Si vine minutu` 69 ( hihi.. eeee ) si prinde Gourcuff ( sau Cur cu F ) un sut de la 30 de metri de ... rupe plasa.. saracu` Lobont... ( sau pisica .. ) e un portar de reflex.. in schimb la suturile de la distanta .. e cam prapastios ( vezi meciu` cu Lituania .. pe care aceiasi ziaristi si comentatori de 2 lei ai patriei ii numeau desculti, baschetbalisti si alte chestii .. da` ne`au dat`o in pizda acasa cu 3-0... hmmm) ... Si .. soarta .. 2-2... In sinea mea ( dupa ce am mai desfacut inca o bere .. cine dracu` le mai numara.. ) zic : Pula mea.. sa nu ne-o luam in pizda.. tare...
Da` nu.. s-a terminat 2-2 .. si cine a respins toate suturile ? MURESAN... pula mea.. daca nu era el.. era 20-2 pentru Franta (scor de handbal cu o echipa de retardati.. )

Si iar o sa aud maine : scor mare facut de Romania in fata fostei campioane mondiale.. echipa a jucat minunat .. MAI DUCETI`VA`N PULA MEA...

Da... azi Romania a jucat fotbal.. in prima repriza toti.. ( aproape) .. in a doua repriza Lobont si Muresan... da` daca nu poti sa pastrezi un rezultat de 2-0 ...

Alte rezultate :

Insulele Feroe - Austria 1-1 ( dupa ce Austria batuse Franta cu 3-1)
Serbia - Lituania 3-0 ( ce`o sa ne`o luam de la sarbi.... )


Cam atat... C Ya....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cur cu F = Fur => Gourcuff = Fur => e de-asta de-al tau.

Anonim spunea...

Io am auzit ca Franta is praf! De ceva vremuiri incoace (mai precis de cand Zizou o pus ghetele in cui) echipa "cocoselului" este un fel de Romanica. Asa ca, io as spune ca ieri o jucat romania contra romaniei si o castigat franta.

paulie spunea...

@ficatel : da .. e mai blanos asa...

@madcat : franta ca echipa nu mai e ce a fost .. dar joaca un Ribery, un Henry, un Benzema, un Vieira... adica.. nu`i ca si cand ai juca cu popescu, ionesc si georgescu de la Industria sarmei Campia Turzii :D

Anonim spunea...

... si totusi fac 2-2 cu popesco, ionesco si georgesco de la industria sarmei campia turzii si in minutul 17 erau cu pampersii maro. Oricum, scoru de final conteaza! :D

Da' recunosc, nu am vazut meciu, ma (hihi)... :) Asa ca, vbesc in necunostinta de cauza, dar, in cunostinta de rezultat si evolutii per general. :)