marți, 14 octombrie 2008

Concediu... Episodul 2




Dupa o sticla de vin si un Jack ..continuam de aici :


Dupa ce ne ocupam locurile prestabilite in autocar… aleg sa ma asez langa FiCatel.. preconizand o calatorie lunga si plictisitoare.. iar el fiind un om pe care imi permit sa il chinui la plictiseala… ( lucru pe care de altfel l-am si facut .. mai tarziu..si nu din rautate .. ci pentru ca e el un suflet mare si nu se supara.. ). Autocaru` … un autocar de 3 stele ( din care una cazatoare) .. cu aer conditionat, cu posibiltatea de a`ti lasa scaunul pe spate… ( daca acei calatori din spatele tau iti permiteau asta … io mi-am permis.. ca in spatele meu erau Rad si Alica… asa ca… ) dar in rest nu prea stralucit.. adica nimic impresionant. Si plecam la ora 20.40.. ceva mai repede decat preconizat.. Pana in Giurgiu am putut admira “ frumusetile “ patriei…. La Giurgiu in benzinarie…. inainte de vama oprim sa se faca plinu si sa ne facem si noi plinu… Am bagat rapid 2 tigari …. tinand cont ca urmatoarea pauza am fi facut-o peste 350 de km… am zis ca`i mai bine sa am ceva in plaman…

Si cu emotie in gat .. ne imbarcam in autocar.. si ajungem in minunata vama Giurgiu… trecem pe teritoriul fratilor castravecior si trandafir…. O bezna totala.. deci oamenii aia nu au becuri? Punem mana de la mana si le luam din alea de 50 de W…? Si incearca sa dormi.. pe dracu`.. la 1.85 si 90 de kile.. nu ai cum sa dormi pe scaunele alea.. FiCatel .. n`avea nicio treaba… se lungise tot.. si incepu sa viseze la jailbait-uri… La un moment dat … frustrat de faptu` ca asta doarme si io nu pot sa fac acelasi lucru.. ii fac un semn Radului .. si aprindem becu' si camera de filmat… Omu`.. se trezeste buimac.. noi incepem sa vorbim cu el… sa il filmam… radem , glumim.. pana cand omu` o scoate.. ( nu.. nu aia... ci asta ) : “ Ma simt ca un lemurian pe o creanga cand vin aia cu reflectoarele lor fuckedup si il filmeaza… Am explodat.. si l-am lasat sa doarma in continuare….

Chinuitor tare drumu` …noroc cu pauzele de cafea si tigara.. care au venit intotdeauna la momentul oportun.. saream de pe scaun sa cobor de parca era scaun din piuneze... . Nedormit,.dar mancat ( mama.. sar`na pentru snitelele facute … ce bine e sa se gandeasca cineva la stomacu` tau ) , servit si pe altii cu mancare din bocceluta… ajungem in Grecia… Frateeeeeeee.. deci numai marmura.. cat vezi cu ochii cariere de marmura.. si evident..masline ( bleah.. mie mi se face rau numai cand simt miros de masline.. ) … Soferu` ne informeaza ca ne apropiem de locu` in care ar trebui sa ne imbarcam pe feribot… Ne calcam in picioare sa coboram din autocar si sa urcam pe uriasa barca…. Frumos drumu`.. aici am vazut prima oara pescarusi care zburau pe langa vapor si iti mancau din mana ( Z3Ro, care mai fusese in anii precedenti , le zicea sobolani … ) Si surpriza.. ziceam aici … despre modurile de cersit din Romania… ei bine.. si in Grecia se cerseste.. A aparut un nene cu un acordeon, o trompeta si o tamburina ( sau cum ii zice la zanganitoarea aia ) … si si`o sustinut concertu` vreo 10 minute ( canta frumos omu`.. din toate 3 … la un loc… ) dupa care se plimba cu paharu` de plastic sa culeaga roadele muncii sale…

Dupa o juma` de ora de calatorit cu barca… ajungem pe insula destinatie …. da` nu si la destinatia finala.. Catunul in care eram cazati era la vreo 40 de km de locul unde am acostat.. si inapoi in autocar.. si da`i drumu` catre Potos….


Am ajuns intr`un final la locu` de cazare…. Am lasat bagajele in camera si am fugit sa vedem plaja… foarte frumos… elegant… bine organizat… numai ca io , spre deosebire de ceilalti… ( cred ca si Dusha era in situatia mea .. da`i mai rezistenta ..) nu dormisem deloc… si eram mort.. asa ca am ales sa ma retrag in camera si sa dorm.. Bun somn…. Camera frumoasa (oricum nu am zabovit decat o noapte sau 2 in camera mea … ) .. baie mare.. bucatarie in camera , complet utilata…. De la lingurita pana la oala , tigaie si plita electirca avea de toate ) …

Seara ma trezesc oamenii.. ca deh.. e cazu` sa bem … o bere.. sau 2…. Si sa vedem .. surpriza meciu : Romania – I-le Feroe… era transmis la o terasa.. :D de fapt.. la TERASA Barul Anonym.. din Insula Thassos catunul Potos.. il recomand cu cea mai mare caldura ( a fost o pauza publicitara.. Galiiina blanca .. bul bul, bul bul) … locul in care ne-am baut creierii .. si ne-am distrat tot concediul….


Dar despre asta.. in episodul urmator….

Niciun comentariu: