marți, 9 decembrie 2008

Aventuri de delegatie.. sau cum sa iti incepi o saptamana cu stangul

Hmmmm.. dupa cum se stie ( cred) , de vreo luna si jumatate sunt delegat la Bacau. Din pricina anterior mentionata ajung acasa in uichend.. si plec duminica seara inapoi . Pana aici nimic aventuros.
Dar... totul a inceput duminica seara. Plec ca omu` cu masina sa recuperez un coleg dintr-un satuc vecin Brasovului, partea proasta e ca nu prea stiam eu pe unde e minunata localitate... asa ca il sun pe om si`l intreb cum sa ajung. Zice.. dupa C. prima la dreapta. Si io ca omu` vad strada la dreapta si fac dreapta... partea proasta e ca nu era dreapta aia buna.. si am ajuns intr-un camp .. cu sant pe margine cam de vreun metru... ploaie.. intuneric bezna... drum nemarcat.. o banda cat banda de bicicleta... hop... cad cu o roata in sant. Ma dau jos.. intru in noroi pana la genunchi... si ma uit cu stupoare cum masina`mi statea pe burta ... cu roata din dreapta in aer. Ce drac sa fac ? in stanga pustiu, in dreapta pustiu... inainte si inapoi bezna. Vad in departare niste bolovani... d`aia de cara grasii pe la concursurile strongest man... si ma gandesc ca nu`s chiar atat de firav... si ca oi putea muta si io unu din ala...si da`i .. si ridica.. si impinge.. si ridica .. si impinge... mi-am rupt vreo 3 vertebre si vreo 2 degete, dar pana la urma am reusit sa il var ( pe el bolovanul ) sub roata din dreapta.. dar .. supriza... tot nu era destul... si stai ca ingineru` si cauta o alta solutie... Intr-un final am gasit-o...Mi-am sacrificat cricul.Am ridicat masina pe cric... am impins-o cat am putut pana cand mi-a ajuns cam jumatate de roata deasupra asfaltului.. urcat in masina.. luat maxim de volan stanga... si da`i... si uite asa i-am facut vesnica pomenire cricului meu... dar am reusit sa pun masina pe strada... Si asta a fost doar inceputul..

Recuperez oamenii, ii imbarc in masina ... si plecam spre Bacau. Ploaie.. urat.. mizerie.. Pe Oituz ningea.. ( aici trebuie sa felicit administratia drumurilor din Bacau, desi ningea zdravan drumurile erau curatate si pe serpentine circulau non stop 2 pluguri ). Trec si de Oituz, trec si de Onesti.. ajung pe Magura... Am invatat drumu` destul de bine tinand cont ca il fac de 2 ori pe saptamana.. dar beleaua dracului... in cea mai lina curba de pe Magura.. masinuta mea a inceput sa nu ma mai asculte.. noroc ca din fata nu venea nimic.. am facut putin balet cu ea pe sosea... am facut matanii.. si am plecat mai departe. Ajungem in Bacau cu bine... parchez.. si ma bag la somn.. sperand sa nu fie semne rele.

Ei as.... luni dupa munca venim acasa.. ( acasa = apartamentul inchiriat de catre firma ) Hop top... suna telefonul de la firma .. numar necunoscut.. hmmm. Era propitara... Domnu` Paul.. va rog sa ma sunati in 20 de minute. Ha????? ma rog.. asa o fi prin Moldova.. sun..peste 20 de min... si incepe propitara.... Pai domnu` Paul.. se poate? io am fost in apartament in uichend ( ha??? ce ai cautat acolo??) si am gasit vase nespalate.. si frigiderul inghetat... pai se poate...?? Incerc sa-mi pastrez calmul ardelenesc si ii raspund politicos ca voi incerca sa nu se mai repete.. dar ca as prefera sa nu mai vina in apartament cand nu suntem noi acasa... ( noi = eu si colegii de munca) . Atunci tovarasa ( ca nu`i pot spune altfel ) ma informeaza sec ca a sunat la firma la Brasov si s-a plans de lucrurile astea, de asemenea ma informeaza ca vine in vizita maine ( recte azi.. marti ) ... zic bine.. si inchid... La firma era totul ok.. asa ca m-am gandit sa dezghet firigideru`.. ca intr-adevar nu se mai inchidea usa...

Si cum nu am dezghetat frigidere vreodata.. am incercat cu un cutit.. cu o lama cam cat o pula zdravana... si da-i si da-i si da-i.. pana cand la un moment dat se aude un fasait din frigider.. zic : sa-mi bag pula... asta o fi fost frigider d`ala gonflabil si l-am spart... Da` nu ... nu se sparsese... doar scapa freon.. cica.. Da` am gasit o solutie rapida.. mi-am pus colegii la rumegat guma de mestecat.. am bagat si io vreo 3 pastile in gura.. si am astupat gaura cu guma de mestecat... O tinut.. pana dimineata.. ( din pacate.. ) Acu`... azi am reusit sa`l facem sa nu mai fasaie.. ( nu stiu daca o mai avea ce sa fasaie la el ).. da` cum am reusit sa`l facem?? eee cu lipici ... si cu scotch.. ... sper sa tina...

Acu` astept babaciunea in inspectie... daca zice ceva o bag in congelator... sa vada ea ce are...

Sper ca saptamana asta sa nu mai apara evenimente... desi masinachele meu face figuri... cre` ca tre` sa o bag in service cat mai curand... da` nu ma lasa ea la greu.. macar ea...


C ya...



P.S. Ce iti inspira un tigan fara maini??? Incredere ?

Un comentariu:

io-n Dushu Tau! spunea...

frate...congelatorul se dezgheata scotandu-l din priza...far de mancare-n el...si dupa model..cu ligheanul dedesubt sau cu sticla luata de deasupra compartimentului cu legume..