luni, 6 iulie 2009

Moda sau ... ?

Sambata am facut o chestie pe care nu o mai facusem de mult, am luat autobuzul. Evident , ca un cetatean responsabil mi-am luat bilet.
Asa ca o sa va povestesc "chestii din autobuz" :

1 . Pensionarii
- Se urca si se imbulzesc spre scaune ;au gratuit , deci se pot plimba toata ziua; fac gat daca nu te ridici sa le oferi locu`, moment in care le explici frumos ca tu vii de la munca sau de unde vii tu si ca ei vin din pat, sau din alt loc in care nu au facut prea mult efort, deci tu esti mult mai obosit decat ei , asa ca tu meriti sa stai jos, mai ales ca ai platit si bilet.

2. Pitzipoancele

- Ooo my fuckin` god, te machiezi strident, iti iei tocuri de 14 cm , o freza de ciocanitoare, ochelari cat jumatate de fata, parfum de fitze, te urci in troleu, scoti Prada`ul din geanta si dai bip prietenului tau cu BEMVE sau GIP sa te astepte in livada sa mergeti in Poiana.... That`s sick...


3. Moda varstei a doua

Doamnelor de varsta mamei mele, nu este deloc sexy pentru cei din jurul vostru ( poate pentru septuagenari ) sa vada o femeie de 50 de ani sau chiar si de 40 de ani , cu un cur cat o coala A2, purtand chiloti cat o foaie de cort , cu floricele roz , albastre, galbene , si pantaloni transparenti.... Noroc ca mergeam in oras sa mananc si nu mancasem inainte... Va rog din suflet doamnele mele.. nu va mai luati pantaloni transparenti.. riscati sa provocati gastrite, ulcer poate un infarct minor... sau pentru cei mici , sechele pe viata...


Cam atat... de copii nu vorbesc, ca mai au de crescut...


C ya...


PS . Surprinzator , nu putea nimeni in jurul meu. Oare s-a implementat cultul sapunului???

11 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...

te plimbai tu cu un autobuz de lux :D apa inca nu s-o implementat la toti.

MADCAT spunea...

Adica ce ba, ai muncit tu la viata ta mai mult decat aia de 80 de ani?! Aici nu iti dau dreptate! Tie ti-ar conveni ca lu maica-ta sa nu i dea locul un putoi care o stat pe scaun 8 ore, da' care vine "obosit" de la munca?! Sau cand ei avea tu 80 de ani si artrita si parkinson, ti-ar place sa te lase tineretu sa iti termini crizele pe podeaua autbuzului?
Babacii nu se "odihnesc" cat stau acasa. Batranetea i asa de usoara din punctul de vedere al tineretului, pe cat i fotbalul de usor pentru tractoristii aia de stau pe margine si numa comenteaza. :D

Cat despre pitipoancele alea de isi acopera mecla cu ochelari de scafandru, ele sunt doar niste pasarele care cauta ceva ce nu prea primesc: phalus!

Ba, da zi "noroc" ca ai scapat de puletii aia de isi pun pe telefonul cu empetreipleiar sa urle guta minune ca sa "aude" autobuzul ca ei "are" tehnologie scumpa si pe care "stie" sa o "foloseste"! :D:D:D

Paulie spunea...

Io nu m-am referit la pensionarii de 80 de ani 70 de ani,aia nu prea mai circula cu autobuzul.. ma refer la pensionarii iesiti cu ordonante, pensionarii aia de 50 de ani.. care se plimba fix de`ampulea... care alearga dupa troleibuze... care au telefon cu sunet de apel cu Gutza, la pensionarii de pana in 60 de ani.. astia fac gura.. nu aia de 80 de ani care daca se urca in autobuz nu dau din coate catre scaune.. ci stau cuminti cu o privire obosit.. abia tragandu-si sufletul... alora le cedez eu locu`.. celorlalti.. vax albina crema puca...

MADCAT spunea...

Pai da, buei, da cine iti garanteaza tie ca pensionarii aia de asculta guta, nu or iesit pentru ca sufera cu inima pe bune?! Anywayz, io is de parere ca ne bagam la a judeca, in loc sa ne bagam la a educa :D

NoLimits spunea...

aha, cu educatia asta e bine sa ramai intre granitele rRomaniei, ca daca o aplici pe unde nu trebuie, risti sa iti iei un proces super mega scump pe care il si pierzi garantat pt ofensa adusa persoanelor in varsta, discriminare si nu mai stiu ce.. pt simplu motiv ca ai fost bine crescut si ai jignit-o oferindu-i locul, sau incercand sa o ajuti sa urce, sau, sau ...
Se pare deci ca nu peste tot e invatzat omul sa isi planga de mila si sa se victimizeze fatza de orice necunoscut.
(sa nu ziceti ca sunt eu ala al dreq - da' n'aveti decat sa ziceti - de cand am aflat informatia asta, am mai facut astfel de gesturi "pe dincolo" si pe aici dar ... discret, iar cei care au apreciat mi-au cautat privirea si au facut un gest de multumire ;) )

PS:
informatia e veritabila pt ca am incredere in cel care a patit-o si mi-a relatat-o, l-a el s-a lasat doar cu un mic scandal atenuat de cei cu care era acolo, care l-au scuzat ...

MADCAT spunea...

NoLimits, esti "al dreq" ;)

Mirela06 spunea...

MADCAT, eu ii tin partea lu' Paul, pentru ca sunt o fana infocata de-a autobuzului si bag mana in foc ca mai mult de jumate dintre ei nu sunt la fel de bolnavi cum sunt mama sau tata. Baba, pentru ca nu-si merita statutul de doamna in varsta, care la cei 60-80-100 ani ai ei are nesimtirea sa te ciupeasca atunci cand urci in autobuz, doar pentru ca ea nu are rabdare sa stea la o coada de 3 persoane (nu, nu era aglomerat) atunci sa-mi fie cu iertare, da' nu-si merita locul de sub fundul meu chit ca am stat sau nu 8 ore pe scaun! Se vede pe fata lor care e bolnav/amarat/cu bun simt si care e doar genul de baba ce se duce sa-si viziteze prietenele in parc la Saguna sa mai pipeze la o tigara. Cand o sa fie si mama la fel de nesimtita, sa nu ii dea nimeni locul! Sa fim seriosi, jumate dintre ei se plimba cu autobuzul ca sa mai auda ultimele stiri de la ceilalti colegi intr-ale suferintei. Tu ai ideea aia pe care o aveam si eu despre batrani: saracii, au muncit o viata-ntreaga si sunt amarati si bolnavi, E scartz, nu mai e asa de mult. Aia care au iesit acum la pensie, o mare parte din ei, au huzurit-o pe la Rulmentu'/Roman/Tractoru unde faceau gratare jumatate din zi si cealalta lucrau la digestia mancarii (stiu de la cineva care povestea ca a lucrat acolo). Astia sunt batranii pe care ii avem.

P.S. Paul, n-ai mers cu un autobuz aglomerat intr-o zi de lucru. Atunci PUTE! Chit ca-s toate geamurile deschise, crede-ma PUTE!

io-n Dushu Tau! spunea...

justme. In roman rulmentu' tractoru' nu toti faceau gratare juma de zi. Eventual astia de acu fac, drac sa ii ia. Pe vremuri munceau de le sareau dintii din gura. nu ca acum. si crede-ma pana prin 96-97 s-o tot lucrat ceausist si sanatos. acu, daca pe aia care ii sti tu lucrau la birouri, is o parte infima a alora care frecau buha. asa ca nu generaliza.

Mirela06 spunea...

Nu, eu ii stiu pe aia care lucrau ca frezori. Nu erau la birouri. In fine, n-am vrut sa arunc in nimeni. scuze daca am lezat pe cineva. Eu raman la parerea mea ca nu toti pensionarii merita ca eu sa ma ridic de pe scaun sa le dau locul.

MADCAT spunea...

Da just me, ai dreptate: nu toti pensionarii merita. Asta inseamna ca la usa autobuzului sa punem o persoana (platita din bani publici, evident) care sa verifice pe bune care din babacii care urca in autobuz merita sau nu. Io plec de la premisa umana ca toti oamenii sunt egali, nu cea data de legea junglei pe care tot mai multi si-o insusesc in ziele de azi fara discernamant: MIE SA-MI FIE BINE... DUPA MINE, POTOPU'.
Pentru ca io inca mai cred ca buna educatie este salvarea omenirii. Si ma gandesc ca, de fiecare data cand curu meu sta pe scaun in fata unui pensionar (sau a unei gravide), un ochi de copil poate asimila comportamentul asta. Si se poate intampla ca, peste 30 de ani, cand nu m-or mai tine picioarele, copilul ala sa isi odihneasca linistit curu pe scaun in fata mea, ca asa o vazut la altii (ce zic io aici e doar un exemplu superficial de educatie).

Si io oi muri, poate inainte ca acel copil care m-o vazut cedand locul unui batran, sa apuce sa imi cedeze mie locul la randu-i. Numa' ca lumea asta o pregatim pentru cei ce vin dupa noi... si poate, conform altor religii, pentru urmatoarea venire a noastra.

Deocamdata nu am vazut niciun batran sa umble in autobuz cu pancarta atarnata de gat pe care sa scrie: "Ma duc sa ma bronzez la soare" sau "Ma duc la table" sau "Am bilet gratuit, de aia calatoresc" sau "Sunt bolnav" sau "Am fost deportat in Siberia, de aia am fata aspra" sau "Am facut gratare la Tractoru' si la Rulmentu'".

Mirela06 spunea...

Da MADCAT, ai dreptate, nu au pancarte, dar dupa comportament iti dai seama. Sunt de acord, ne invatam copiii sa fie politicosi, le dam exemple bune cedand locul in autobuz. Dar tot copilul ala are dreptul sa aleaga cui sa ii dea si cui nu locul. Merg de vreo 10 ani zilnic aproape, cu autobuzul si crede-ma am vazut tot felul de pensionari. Imi pastrez opinia, e fondata pe experiente.