joi, 25 iunie 2009

Plimbari inutile sau povestire cu final neasteptat

Acu` vreo 2 zile plec de la birou ca tot omu` harnic , adica mai repede cu 30 de minute decat ar fi trebuit , ajung acasa (adica pseudocasa, apartamentul inchiriat in Focsani pe durata proiectului ) , ma pun in pat la "televizor " si adorm ca o balega ... In jur de ora 7 vine colegu` meu si`mi zice : Da-mi si mie cheile de la masina sa ma duc sa iau oaresce de mancare ( adica doua peturi de bere si 2 pachete de tigari). Ii dau cheile.. pleaca.. ma pun sa dorm mai departe. Nu pun bine geana pe geana ca se intoarce si zice : da`mi si talonu` , poate ma opreste vreun cap de creta... Ii dau si talonu` .. si reusesc sa adorm...

Dupa 20 de minute apare in case cu produsele alimentare necesare supravietuirii.. si`mi zice speriat.. : Am pierdut talonu` masinii... ce`i de facut....

Imi iau rapid un tricou pe mine , sa nu zica Focsaniul ca a fost invadat de yaci, coboram impreuna la masina sa`l cautam ... dam jos bancheta din spate, mutam scaunele , ridicam covorase... pleaca in recunoastere pe la magazinul "alimentar" .. nimic..

No... asta e.. sun la firma , anunt ca am pierdut talonu`.. urma ca a doua zi sa ma duc pe la politie sa iau dovada, pentru a putea circula regulamentar....

NEXT DAY : trezit la 7 , plecat spre politie.. ajuns la ghiseul cu acte , o doamna tare draguta si amabila ne da toate informatiile necesare si cerereile tip. Completam declaratia tip de pierdere a talonului.. mergem la ghiseul la care domnu` militian zice : Aaaaa, masina e inmatriculata la Brasov.. eu nu pot sa eliberez dovezi decat pentru masinile de Vrancea... asa ca.. imi pare rau .. circulati asa . Zic : Si daca ne opreste cineva? Zice : Ghinion, macar aveti cartea masinii? Zic : Da, la firma, la Brasov...Zambeste tamp si pleaca inapoi in ghereta lui..

Sun la firma, pun in tema oamenii cu treaba asta .. ma suna inapoi : Vezi ca`ti trebuie declaratie ca ai pierdut talonu` , declaratie depusa la Focsani...

Si pleaca iar colegu` .. sta iar la politie , la inspectoratul judetean.. la ma-sa`n cur.. si aia toti ii spun ca nu se poate elibera nimic din Vrancea pentru masina de Brasov...


Ii zic : Lasa ma.. hai la birou.. mergem asa.. si facem actele la Brasov..



SURPRIZA : Cand urca imi arunca zambitor talonu` pe birou si zice : Era in portiera.. astepta sa il ia cineva :D


Si uite asa ne-am pierdut juma` de zi pe la birouri si birouase , dand de raspunsuri care mai de care mai contradictorii...( fapt ce denota buna comunicare dintre inspectoratele de politie din judetele Romaniei ) ... ca intr-un final.. talonu` sa fie cuminte.. in masina..

Stupid ha?

3 comentarii:

MADCAT spunea...

LEMNE!!!

Mirela06 spunea...

La multi ani bre' asta e ziua ta... zi frumoasa ca tine :p

NoLimits spunea...

a-a, luati-o ca pe o atentionare si mai multa atentie tura aviatoare ;)