miercuri, 24 iunie 2009

Situatii dureroase

M`am asezat pe scaun , si mi-am prins un coi intre mine si scaun.. si am 95 de kile.. deci AUUUU!!!!
Asa ca m-am gandit sa fac un fel de clasament pentru cele mai dureroase lucruri care ti se pot intampla.

Evident ca pe locu` 1 : sa te asezi cu propria`ti greutate pe propriul coi... deci AU!!!!

2. .intepatura de albina/viespe in cur... ( pe buca mai exact , nu chiar in rect )
3. Aschiile intrate sub unghii ( nu neaparat dureroase cat enervante rau.. o durere surda.. slaba.. dar permanenta)
4. durerile de masea.... deci AU!!!
5. durerile de coloana ( nu va doresc.. )



Acu` nu imi mai vin idei.. daca aveti completari.. be my guests....



C ya....

PS . Mi-a trecut durerea ... intre timp m-am ridicat de pe ... ..

3 comentarii:

Mirela06 spunea...

criza de colica renala= cand ai pietre la rinichi. Crede-ma, bate si durerea de masea si tot...

MADCAT spunea...

Durerea aia de nerv atins la dentist... brrrrrrr... pleaca din dinte, pe dupa ceafa, coboara pana in papuci, apoi si mai jos, si dau iara de ea si cand cobor scarile de la cabinet... ma asteapta jos, unde o coborat!!!

NoLimits spunea...

iuuuu, don't wanna sthink about it! vreau sa dorm liştinit
cya

PS:
si totusi, taietura de hartie... la dej't ...aaaaaaargh