vineri, 12 iunie 2009

Taximetristu` de vara

Dap... afara is 40 de grade la umbra si calendaristic e vara.

No, si cum vine vara, taximetristu` roman trece la tinuta de vara...

Descriere sumara a tinutei de vara a taximetristului ( de pe Logan ) fara AC :

1. Maiou :
- cu gaurele
- cu vulturi
- cu un ABDIBAS ostentativ pe piept
- decupat in spate astfel incat omoplatii vajnici ( sau mai degraba grasimea ) sa i se observe cat mai detaliat.

2. Pantalonii :

- scurti , cat mai scurti , daca se poate din aia de baie, prin care ti se vad coaiele daca stai jos.
- trei sferturi - in carouri, dungi , cu multe buzunare, eventual trasi mult peste maioul ala pana cand iti intra in coaie si arati ca un pensionar care vine de la votare.
- trening - cat mai de "firma", cat mai lasat in jos , poate pana i se vede juma` de cur cand se da jos sa`si mai "dezmorteasca" oasele sau sa tipe la cate un sofer care l-a deranjat sau la alt coleg care s-a bagat in fata lui in statie.

3. Incaltari :

- Slapi : de preferat din aia prin care iti treci degetul mare de la picior... astfel incat mirosul emanat cand isi scutura degetele de la picioare sa se ridice cat mai repede , iar din viteza cu care se deplaseaza sa nu persiste in masina ( dupa parerea lor )
- Sandale : de obicei se poarta impreuna cu sosete , albastre sau negre.
- Mai nou am observat ca se poarta si moda " fara papuci " : Pai sa vezi dom`le , io conduc mai bine in picioarele goale.. vedeti ce pedichiura frenci mi-am tras? oare sa`mi las unghiile mai lungi? poate strange nevasta-mea de`o piftie... ce ziceti?


Si evident la tinuta asta de cele mai multe ori se poarta o burta de bere ( sau de junk food) mare cat o zi de post, o pilozitate excesiva a axilelor , care la temperatura din masina se impute de parca ar fi o veverita moarta si uitata intr-o scorbura timp de 2 saptamani.

No... cati taximetristi se incadreaza in tiparul asta? 80%?? 75%???


Acu` vreo cativa ani era propusa o lege prin care taximetristii erau obligati ( pentru ca ofera servicii publice ) sa se imbrace decent, cu un pantalon lung , un pantof ( sau ceva sa nu i se vada degetele ) si o camasa ( poate fi ea si hawaiana ). Mai stie careva ce s-a intamplat cu ea ?


no.. cam atat ..

C ya...

PS: Daca 80% din taximetristi asculta manele la maxim in masina, asta inseamna ca 80% din manelisti sunt taximetristi? :D sau doar meseria este mult prea potrivita genului de muzica?

PS 2 : Am intalnit taximetristi care erau profesori dar faceau taximetrie pentru a aduce fonduri suplimentare in familie, am intalnit taximetristi ingineri care faceau asta din acelasi motiv ca profesorii.... dar asta nu scuze .. e exceptia care intareste regula .. nu???

3 comentarii:

MADCAT spunea...

Eeeeeeeeheheheeee... si ce, uai, te deranjeaza mirosu de fromage fumé?

Unde ai mai auzit tu in ROmanica zilelor noastre de decenta si bun simt prin randul doreilor, daca aia de sus au ajuns la nesimtirea de a fura si a se comporta fara rusine?!

Asta e, nesimtire si manelizare... prea multa democratie cu japca!

Nu exista cultul "respectului fata de client" la noi in tara, nici din partea vanzatorului, nici din partea clientului!!!

Ar trebui ca clientii sa latre mai des la "tarabagiii" de genul asta, ca nu ii poti numi prestatori de servicii! :D

Cat despre inrtebarea ta retorica: "unde au disparut camasile", o sa iti raspund cu alta intrebare retorica: "unde o disparut flota", "unde dispar banii pe care i platim la sanatate", "unde dispar banii publici", "unde or disparut geamgiii" (era o melodie parca cu geamgiii astia :) ).

No, s-auzim de cat mai putina branza.

Iobagu' spunea...

Citesti(a.k.a. Auzi), il mai ti minte pe barbuta? Profu' de sport din liceu.
E ghici ce a ajuns ... taximetrist; si partea cea mai calumea este ca am mers cu el; si mananca semninte in tip ce conduce si scuipa cu o pofta cojile de numa numa :) .

Ca tot veni vorba. :P

See you later alligator.

P.S. Excuse my poor Romanian.

NoLimits spunea...

Hauzi taicăl, se intrebi la el de unde a cumperat mai-iou cu gheurele che vrei şi la mine che tare bun ie :D.

Căt despre sandale, nu ii mai judec pe alţii de când m+am trezit că mă irit fără şosete so...inghit în sec când văd grimase la adresa şoseetlor mele şi mă abţin cu greu să nu le doresc şi lor, respectivilor... ;)

Revenind la subiectul matale, problema reprofilatului către taximetrie este că nu are habar şi nu valorifică ce face, ci exact pe dos.
Multi îşi folsesc maşinile proprii si aici apare fenomenul de "sunt pe moşia mea, fac ce vrea muşchiu meu".Şi chiar dacă nu e a lor, atitudinea e aceeaşi.

În fine tre să plec acu, I hope u've got my point