luni, 1 iunie 2009

Concluzie...

Da! Acu` recunosc ! Is GRAS :D

De ce?

Vineri la birou, ma ridic de pe scaun, pentru a`mi misca fesele putin, si vreau sa ma leg la sireturile de la papuci.. dau sa pun piciorul pe calorifer, pentru a nu face un abdomen asa.. degeaba.. aplecandu`ma,.. si ridic piciorul catre calorifer si dintr-odata : CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAC!!!!!!

Simt o briza placuta care adia in jurul bucilor mele dezvelite.. de ce oare ? pantalonii mei s-au facut franjuri .. o gaura prin care putea trece cu usurinta o lubenita d`aia lunga... si nu rupti pe cusatura.. materialu` facut praf... ( pantaloni noi.. ma rog.. relativ.. aveau doar vreo juma` de an)

Ups!!! Toti din birou au explodat de ras.. noroc ca aveam in masina bagajele , plecam spre casa imediat dupa munca, asa ca m-am dus sa ma schimb...

Incercati sa va imaginati un yak in curu` gol alergand prin ploaie pana la o masina parcata undeva.. intr-un loc destul de indepartat de locu` unde presteaza munci.. funny ha??


Not for me ....

C ya...


PS . Am doar 95 de kile .. oare asta inseamna ca`s gras?

9 comentarii:

aspirinutza spunea...

si... pe unde te mai rostogolesti diseara?!? :))
lasa, yakule, tot ii bine, ca ai un suflet mare... mai mare decat curu'! ;))

ManyInOne spunea...

noroc ca io imi cumpar hainele mai largi... da'de la o vreme tot intra la apa ale dreq, hm ...
La 95 de kile... suntem doar "bine facuti", bine intretinuti, nu suntem grasi, nuuuuu :D

Iobagu' spunea...

Poate au intrat la apa itarii?!?

P.S. Ca sa ma laud, eu am mai multe Kg si inca nu am reusit aceasta performanta.

MADCAT spunea...

Si tu chiar ai incercat sa-ti bagi o lubenita prin gaura aia?!?!?! Sper ca nu ai continuat cu introdusul si in urmatoarea gaura! :D

Pai ba, daca iti iei haine mulate, sa ti se vada formele... :)

Sper ca avei suspensoru la tine si cand ti-or plesnit pantalonii, nu ti s-or revarsat boasele! :))))))

No, oricum, banui ca ai bagat spaima in localnici cand te-or vazut alergand prin ploaie, ranit in spate. Si-or fi imaginat ca ai evadat din rezervatie pe motiv ca esti sodomizat de ingrijitori pe la spate, cand te-or vazut si cu gaura harcea-parcea!!!

mannes spunea...

las' că te menţii în formă. şi rotundul e o formă, să ştii...

gomorra! spunea...

parca aud si acum cum au facut pantalonii:)))))hahahhaha prrrrrrrrrrrrrrr=))

NoLimits spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

ha, eu de fapt aşteptam sa aud că nu mai ajungeai la şirete... almost been there, not funny at all :D

[LE]:
ha again! descoper kestii noi, daca sunt logat pot sa imi sterg comentariile de pe bloagele altora ... muaaahahahaa
ramane totusi o urma, so pls, sterge-o tu ;)

nedumerire spunea...

CET-ul treaca mearga, da` testele iq pentru cine sunt?? adica, s-avem pardon =)))) ca te si va cunoastem...