miercuri, 27 mai 2009

Cargus sucks

Si nu doar Cargus, ci toate firmele de curierat rapid...

Luni la 11 mi s-a ars un hard. Am sunat la Brasov la firma si am cerut altu`... Mi l-au trimis tot luni la pranz prin firma de curierat contractata de ei adica Cargus. Ieri la ora 16 sun la firma sa le cer numarul notei de transport pentru ca pachetu` nu a ajuns la mine. Sun la Cargus Focsani si o duduie imi spune ca pachetu` meu e la Bucuresti si ca poate ajunge maine in Focsani.


Deci : Imbecilii astia duc toate coletele la Bucuresti ? si dupa aia la distribuie? Pai ce ar fi daca as trimite colet de la Brasov la Sf. Gheorghe ( 30 de km ) si ar ajunge dupa 3 zile? N-ar fi mai ieftin cu Posta Romana? Sau cum ar fi fost daca ar fi avut sediul central la Timisoara? Pleca de la Brasov la Timisoara si dupa aia la Focsani???

Astia`s cretini? Servicii de cacat , supra platite... cred ca ar fi fost mai ieftin si mai rapid daca ma duceam eu la Brasov dupa pachet... si ma intorceam... 2 pierdute din proiect... - benzina consumata , cred ca ieseam pe puls...


Cred ca sun acu` sa le bag penisul erect in gat celor de la Cargus si sa vad daca acel "poate" s-a concretizat ....

Serviciu de cacat la preturi de lux...

Don`t USE CARGUS ...


C ya...

22 de comentarii:

castleless spunea...

ba tata. ia fa tu o logistica de curierat care sa nu implice depozite de redirectionare. si aplic'o pe harta rutiera a romaniei. si scoate tu bucurestiul din ecuatia brasov moldova. crezi ca ditai firmele duc doar rahatul tau de hard...? si ia tu premiu' nobel pentru intelijenta. si mai injura tu despre ce habar n'ai. ca e simplu si usor. da' nu denota inteligenta.

paulie spunea...

sa inteleg ca lucrezi la o firma de curierat si te-ai simtit lezat? Eu vad lucrurile asa : platesc o suma de bani pentru ca un colet /pachet/ plic sa ajunga intr-un timp mult mai scurt decat daca l-as trimite cu Posta Romana...

In momentul in care timpul de livrare este mult peste 24 de ore atunci intervine o problema. NU MA INTERESEAZA CUM FAC EI SI DE CE FAC ASA.. da` daca`i curierat rapid.. sa fie rapid...

PS : si bine ca ai tu IQ cu 3 cifre .. desi nu as baga mana in foc ;)


hai pa...

MADCAT spunea...

"castleless", AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!!!!!

Si unde ai facut mata, castleless, logistica, manca-ti-as?!?!?! Pe vreun tir care transporta capsuni si castraveti?!?!? Si acum esti mare intelijent?! Sau ai facut o facultate de logistica, nu?!

Sau esti ceva doctor in management, cu lucrari scoase pe la reviste de specialitate de prestigiu (click, pubertatea)...

Uite cum vad io lucrurile: niste firme de cacat, conduse de giboni fara creier ("mari patroni" - fosti bisnitari), presteaza servicii de cacat in virtutea sintagmei: "mai bine nu se poate".

Castleless, din saracia motivelor expuse de tine pot deduce urmatoarele: habar n-ai de "managementul calitatii" si imbunatatirea calitatii, inovatie este pentru tine un cuvant tabu, esti genul de om care se multumeste cu cat are (chiar daca acel ceva pe care il are poate fi transformat din balegar in AUR); "las-o-asa cu par pe ea, ne-am obisnuit cu ea", nu?! Si daca fraierestenii isi revin din somnolenta si fac gura, le zicem ca is varza, ca is prosti, ca harta rutiera a romaniei are numai 2 ulite si 3 satucuri, ca dacia lu bunicu cu care livrati voi marfa nu are decat o viteza si deci: "MAI BINE NU SE POATE"!

Si ca sa iti demonstrez ce mananci o sa iti pun o intrebare retorica: Cum Dumnezeu se face ca in Franta, tara muuuuult mai mare decat a noastra, tata, si cu trafic muuuuult mai intens, un pachet nu face mai mult de 48 de ore (asta in conditiile in care la intrarea in Paris se sta si 2-3 ore
)?!?!?! Sa nu-mi zici ca si toate firmele de curierat rapid de acolo isi trimit pachetele in Paris, pentru ca nu fac asa; ar rezulta un bottleneck de zile mari!
Si iti mai dau un motiv pentru care nu o fac: pentru ca oamenii de acolo (adevaratii patroni) au o cultura a management-ului, nu a formelor fara fond (intelegi ce vreau sa zic?!) ca la noi!

Io nu te atac pe tine, ca nu te cunosc, Doamne pazeste sa am ceva personal cu un necunoscut! Atat sistemul de cacat pe care il lauzi, pentru simplul fapt ca e singurul pe care il cunosti si dincolo de ochelarii de cal nu mai vezi nimic.

O singura vorba: studiaza si apoi vorbeste!

Paulica, da-le clanta, tata! Da-i in mumele lor de aurolaci beliti!!! Ca nu stiu decat sa isi infiinteze maghernite, sa jupoaie fraieresteanu, sa isi cumpere bemeveuri seria 5 in leasing si apoi sa se planga ca nu-l pot plati cand loveste criza!!!

castleless spunea...

am inteles - aici e loc de adunare a prostimii de cartier. noroc bun, sa traiti cu gura plina'n continuare.

MADCAT spunea...

Pana sa apari tu cu "minunatele-ti argumente inovatoare", nu era adunare a prostimii de cartier!

paulie spunea...

@ MadCat... ghinion de nesansa

@ Castleless : ultimul tau comment este commentul tipic omului care nu e capabil sa aduca argumente care sa-i sustina punctul de vedere. Si atunci ii face pe ceilalti prosti, isi ia jucariile si pleaca.
Eu asta am inteles? Ai alte argumente???

MADCAT spunea...

mda, ai dreptate, Paul... el nu se incurca, draga, cu prostimea de cartier! El este omul inteligent, atat de inteligent ca are O ( = 1) singura solutie... Si ce sa vezi, solutia aia, nici macar nu e una care multumeste clientul! M-ai convins si pe mine castleless cu argumentele tale beton: o sa imi bag si io organul genital in firmele voastre de curierat "rapid"!

Anonim spunea...

dar nu sunt necesare altele. primele argumente sunt suficiente. n'au fost anulate de nimic.
oricum:
1. ideea de a transport echipamente it prin curierat... e delicioasa.
2. iar daca te referi la preturile cargus, sunt de fapt preturi dhl. cargus a fost cumparat de ceva timp de catre dhl!
acesta este si un motiv pentru care angajatii cargus au o perioada de nervozitate ridicata: traiau excelent intr'o firma f rentabila, care a fost cumparata de dhl si a inceput sa fie reorganizata aberant si inchisa (deja jumatate din orasele din tara au fost inchise). criza a intrat in romania prin multinationale. concurenta cargusului o duce mai bine pe criza decat inainte - multumita DHL!
3. o expeditie este prevazuta petru a ajunge in 24 de ore indiferent pe unde merge. si ca sa explic pe un blog de ce se face in romania centrul de redirectionare la bucuresti in loc de sibiu sau brasov... este ridicol. sunt j'de factori. inclusiv lipsa personalului calificat in respectivele orase. iar daca expeditia nu a ajuns in 24 de ore... s'a intamplat ceva gresit cu respectiva expeditie, nu e firma imbecila... sunt doar cativa romanasi de'ai nostri care lucreaza specific nivelului lor.
daca insa se discuta pe pareri nascute din somnul ratiunii, bazate pe o logica a viselor, fara experienta, fara noima, de fapt... mult succes!

Anonim spunea...

ps. si eu m'as semna cum a facut castleless, dar dhl practica o politica misto de chemare la ordine pentru cei care spun adevaruri deranjante...

paulie spunea...

Bun, si cu ce scuza ca " sunt doar cativa romanasi de'ai nostri care lucreaza specific nivelului lor." faptul ca nu a ajuns coletul in timpul prevazut in contract? Cu ce firma este scutita de a fi judecata , doar pentru ca unii din angajatii ei sunt incompetenti? Eu i-am angajat? sau firma la care lucreaza? De ce nu am dreptul sa critic un serviciu care m-a nemultumit? Doar pentru ca e "multinationala" si pentru ca a fost cumparata de DHL? Eu am platit un serviciu, acel serviciu m-a nemultumit .. mi se pare absolut normal sa ma plang de el si de firma care l-a prestat.

Legat de prostie ... nu cred ca m-am prostit la usa ta.. nici eu si nici altii...

Daca tu lucrezi la o firma de curierat si esti nemultumit de colegii tai ... eu de ce sa nu ma plang de ei?

paulie spunea...

PS : atunci partea cu prostia e pentru Castleless :D

castleless spunea...

haha! iar colegul care face asemanare intre franta si romania... cand eu spusesem deja de criteriul soselelor de la noi care creaza conditii minunate... este desene animate!

castleless spunea...

una e sa critici, te'as ajuta si eu la unele capitole, alta e sa zici de toata firma ca este imbecila si sa te pretinzi in 3 secunde atat de inteligent incat stii o organizare a rutelor mai buna!

paulie spunea...

daca`mi arati unde am scris eu ca stiu o organizare a rutelor mai buna .. io mananc laptopu`.

Dar nu`i treaba mea sa le fac organizarea... daca`i proasta .. inseamna ca cei care o fac sunt incompenenti.. Ei sunt angajati de firma asta => firma de incompententi.

MADCAT spunea...

Amice, tu chiar esti idiot, scuza-ma ca te intreb?!?! Dar vad ca nu prea gandesti dincolo de ceea ce ti se da ca input!!!

Ia fa tu un calcul (cu anii aia ai tai multi de experienta in pseudo-logistica) si zi-mi ce diferenta este intre distantele din franta si cele din romanica?!

Un drum de 300 km in franta este egal, in termeni de timp, cu unul de 150 in ro, asa ca nu ma lua pe mine cu aberatii de genul: "starea drumurilor este un criteriu hotarator"! Ca, din nou raportandu-ne la timp, un pachet plecat din nordul pana in sudul frantei, ar trebui sa faca la fel cu un pachet plecat din nordul pana in sudul romaniei.

Hai, ca m-am lamurit de "competenta" ta!

MADCAT spunea...

Iar pentru anonim: O firma este caracterizata de nivelul de profesionalism al angajatilor sai. Se vede ca sunteti amandoi, si tu si castleless, in aceeasi oala, pentru ca vorbiti aceleasi tampenii!!!

Nu imi zi tu mie ca daca te duci la un magazin "da firma" sa iti cumperi ceva si angajatii te scuipa-n gura si iti dau suturi in cur, o sa ridici in slavi firma respectiva!!!

Tu ne vorbesti de lipsa personalului calificat dintr-o firma si ai impresia ca asta ar scuza un contract?!?!?! Bai, ffratilor, da' ori io traiesc intr-o lume unde afacerile se incheie "pe cuvant" scuipand si batant palma, ori soferii de la CA CArgus or inceput sa se abereze pe bloguri si sa se dea mari logisticieni!

paulie spunea...

MadCat.. gata.. n`ai cu cine. Nici gramatica nu stie... nu te mai chinui sa`i bagi in cap ca greseste. E genul de corporatist care`si apara firma ,de la care mananca o franzela cu mamaliga, pana`n panzele albe.

THE END. ...

MADCAT spunea...

Heheheheee!!!

Am vazut, da!!!

Baietii au acum pretentia sa le inovam noi logistica... moka!!!

Ba, baieti, da ce credeti, ca noi am mancat de pe jos dupa voi?!

Sa ne scuzati daca v-am lasat impresia asta, dar, daca asteptati de la niste necunoscuti sa va faca treaba, apai chiar ca de CACAT este si firma CA CArgus si sunt si oamenii care lucreaza in ea.

Bine zice Paul, nu i bine sa te iei in gura cu cei cu mintea odihnita, care trasnfera colete de colo-colo toata ziua...

MADCAT spunea...

Inca ceva cordless, sau cum iti zici - si daca te pretinzi asa mare logistician, ar fi trebuit sa cunosti deja- : clientul nu vede oamenii din spatele firmei. El apeleaza la CA CArgus, nu la ionel, sau viorel sau mai stiu io ce dorei lucrati voi acolo...

Deci, daca clientul apeleaza la firma pentru niste servicii, iar angajatii firmei (incompetenti, neexperimentati etc) furnizeaza servicii de cacat, fii sigur ca tot cacatul pe care puletii astia il arunca in ventilator se imprastie asupra firmei!

PS: Prostia nu e o scuza!

gomorra spunea...

domnu' castleless pare sa fie vreun specimen frustrat din cate vad eu...daca iti trimite soacrata bors de fasole cu firma de curierat CARGUS si ar veni peste 3-4 zile nu ai halio stricata?deci din cate imi dau eu seama se pare ca tu lucrezi la vreo frma de curierat...closca isi apara puii=))esti nebun man

Richard spunea...

DHL=DIE HARD LOSERS. Nu-l mai injurati pe Castleless, deciziile aberante de management ii sint interzise. Il cunosc destul de bine si in domeniul lui e bun, dar nu e implicat in operatiunile de transport. Daca va (mai) intereseaza, cititi un pic din siteul www.dhlsucks.net
Poate va faceti o imagine despre imbecilii care au neantizat Cargus, in afara de inerentele forte interne puse pe japca :).
Pe mine m-au usuit pentru ca le-am spus verde in fata ca sint niste creiere spalate. Si am spus-o direct in fata si managerului general al DHL, la o bere in vama.

NoLimits spunea...

să vezi mei ca ieştia ţi-or citit bloaga.
De câteva zile tot aud pe r-adio o reclama la un curierat rapid... aia cu pachetul si biroiul.
Azi m-am hotărât să mă ochesc pe aici şi ce să vezi?! Chiar de car-gus e vorba!
Şi ghici care e destinaţia cotletului? Să zicem la nimerealăăă... Focşaaaani!!!
A dreaq coincidenţă! Si pleacă frumuşelu ăsta de pachet tocmai din Timişoara, nu din Braşov că ar fi fost prea aproape (sâc) şi ajunge tocmai la tine la firmă în timpul aceleaşi nopţi. Dacă mai trece şi pe la Bucale în acelaşi interval atunci chiar că sunt cei mai tari :)
Ia-ca-că se poate şi ca clientul! (că parcă avem legislaţie contra reclamei mincinoase ;) )