vineri, 22 mai 2009

Amintiri din copilarie

AKA leapsa de la Dusha :

Fiind copil eram sportiv, intre timp mi-a trecut... dar e bine de mentionat.

Aveam vreo 8 ani sau 9 .. p`acolo.. si mergeam zilnic la antrenament la inot. Nu singur.. cu vara-mea... ca fiind de varste apropiate ( da , e mai batrana decat mine cu 9 luni ) peste tot mergeam impreuna. Pana aici nimic special nu? Doar de laudat...copii care fac sport...

Da` ce ne-am gandit noi? Hai sa mergem dupa antrenament la o matusa in vizita... Zis si facut, ne urcam in tramvai , plecam de la piscina de la Gara Brasov.... si ne indreptam catre blocul in care locuia matusa respectiva ( sar`na tanti Adi... ) . Evident, cum se intampla tot timpul, nu era acasa.. dar aceasta matusa avea in fata blocului loc de joaca, cu tobogan si leagane.... si balansoar.. si toate cele ( asta era parca inainte de 90, sau imediat dupa.. ) care aratau foarte decent..

Atunci ne-am zis noi : ba, hai sa stam sa ne dam pe leagane pana vine tanti Adi... si am stat vreo 2-3 ore...

Partea proasta e ca in mintea noastra de copii nu ne-am gandit ca ai nostri parinti isi fac griji. Si cum pe vremea aia bitongii ca noi nu aveau telefoane mobile cum au acu` toti puradeii... vax anuntat...

Intre timp , una bucata bunica alergat la piscina dupa copiii care nu mai veneau , una bucata bunic alergat la spitale intreband de copii inencati, doua perechi parinti colindand drumurile dintre piscina si domiciliile de rezidenta cautand 2 bucati puradei veseli care se dadeau in leagane...


Sa mai zic oare cata bataie ne-am luat cand am ajuns senini acasa si cu o fata nevinovata am zis ca am fost la "tusa Adi" , da` nu era acasa si ne-am dat putin in leagan?


EH......

Si cand ma gandesc ca de fapt am fost un copil cuminte.. cand eram mic.. dupa aia mi-am revenit....



C ya...

PS.. Dau leapsa cui o vrea.. poate MadCat .. poate altii...

Niciun comentariu: