luni, 19 noiembrie 2007

Cum te ia iarna prin surprindere in oras de munte ???

Bai frate.. cum pula mea poti sa zici ca , fiind primar intr-un oras de munte, la mijlocul lunii noiembrie te ia iarna prin surprindere. Si inca o tampenie pe care am mai auzit-o... daca firma de dezapezire semneaza contractul incepand cu 1 decembrie.. pana atunci poate sa fie stratu de zapada mai mare decat o pula zdravana.. ca pe ei ii doare fix in ochiu` maro.
Cum dracu e posibil ca un drum de 10 minute cu masina, acum sa il faci in 40 ??? Dom` primar.. zici ca vrei sa te mai votam ( sau "v'o dam") da` tu de ce pula mea nu bagi utilaje de dezapezire cand vezi ca seara stratu` de zapada e cat palma...O sa imi zici ca e circulatie mare si nu are cum sa treaca utilaju`? Baga-l in ma-ta la ora 3 dimineata , hai 4, hai 5 cand nu e nici dracu` pe strazi sau daca sunt.. is 2-3 insomniaci sau cei ce se intorc de la un schimb tarziu ( de baut/futut/ muncit).
Oricum.. nu cred ca asta se va schimba prea curand.. la fel va fi si la anu` cand ne vor inghetza coaiele in timp ce ne chinuim sa ajungem la munca din cauza zapezii, si peste 2 ani , si peste 3.. pana cand o sa ne atarne oole pana la glezne si se vor lipi de bocanci.. macar atunci vom sti o treaba...
Ma batea un gand sa imi transform rachetele de tenis in papuci d`aia de eschimos...da` pana atunci... ma chinui cu bocancii si masina prin zapada...
O sa bag si o poza azi ... poate se vede cum arata orasu` nedezapezit....


Hai pa!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bei, Paulica fara frica, intrebarile retorice de genul asta vor ramane neraspunse atata vreme cat in POiana vor rasari vile ca ciupercile dupa ploaie: vila lu Vasilica de la drumuri si poduri, vila lu Ionica de la postul de politie (sef cu capu gol si buzunarul plin... din salar, maica, din salar), vila lu sora lu mama lu fratele lu nevasta lu primaru Violonistu' lasata mostenire de matusa Tamara, vila lu Gheorghita de la fisc si asa mai departe.

Eh, printre numele astea nu o sa apara Claudiu - programator, nici Razvan - contabil, nici Andreea - secretara, nici mai stiu-io-cine-p**a-mea-de-fraier-care-isi-plateste-impozitele-la-timp. Pentru simplul fapt ca la noi in cacatu asta de tara in care noi ne mancam intre noi in loc sa ne ajutam, orice groapa asfaltata, orice bodura nou montata, orice pod refacut are in spate o vila care trebuie acoperita cu tigla din italia, sau un copil de shtab care trebuie sa aibe beemveu ultimu tip, sau alte "urgente de stat" platite din buzunarul fraierului de Razvan, Claudiu, Andreea, Tedi, Paul.

Solutia: PLECAT FRATILOR IN CANADA, FRANTA, GERMANIA cat inca se mai cauta oameni inteligenti, si lasati dracului aici prostimea care se uita la "Din dragoste", "Skimb de proaste", "Nora pentru vita", "Stirile de la ora 5", "Surprize aranjate, surprize aranjate". Lasati-i pe ei sa asculte manele indobicitoare si sa se tavaleasca in propriul cacat, cu mana in cur urland: Statul nu face nimic pentru noi, americanii nu mai vin, mi lene, mi foame, vreau sa beau!

Hai ca m-am sictirit iara, futu-i muma ei da tara! Si am inceput sa si vbesc in versuri :))). Diseara ma duc la teatru - tineti-mi pumnii sa nu mai prind inca o piesa "contemporana" din care sa inteleg cat de bou am fost ca am platit biletu'. Nici cultura nu mai i cultura. Ne tampim ca francezii! A, si ca veni vba de francezi: cand o sa fiu mare vrea usa fiu francez: solidar si cu palma-n cur si sa imi permit sa ma cred desteptul planetei, kiar daca am un TGV super-mega-ultra high tec, dar care la -5 grade nu mai circula, domne', ca ingheata (in Rusia se circula la -25 de grade)!

Anonim spunea...

Draga Bubu, acuma sa ne gandim si noi mai bine...daca ar fii dezapezit oamenii astia, atunci despre ce ar mai vorbi tanti Esca la stirile de seara...si mai grav la ce s-ar mai uita pensionarii de la mine din bloc sau de la tine din bloc(pt ca sigur nu duci lipsa)..sa nu manance si gura lui Catalin Radu Tanase o paine???Acuma de ce esti rau??Asta e ciclul normal al vietii..iarna vedem inzapeziri, primavara si toamna inundatii, iar vara canicule. Priveste si tu partea buna a lucrurilor...daca te loveste depresia aia mare de nu mai stii ce e cu tine, deschizi televizorul si stii daca e iarna sau vara ca sa nu vii dezbracat la manca pt ca cine stie ce clienti mari vin si te vad pe tine in pulover si atat...si s-a dus naibii tot proiectul..Deci, sa traiasca Dom' Primar

Anonim spunea...

Da, mai Barbie, da aia mananca o paine pe banii nostri. Adica tot noi sa i caram si pe ei in spinare! Lasa-i sa gaseasca stiri adevarate.