miercuri, 21 noiembrie 2007

Echipa de cacat

Mi-am dat seama de mult de chestia asta... dar .. nu credeam ca o sa ajung pana aici.
Nu lucrez intr-o firma de cacat, lucrez intr-o echipa de cacat. Nu inteleg de ce trebuie sa stai peste program chiar daca ti-ai terminat treaba , doar pentru ca sefu` echipei nu are viata personala si doarme cu capu` pe birou da` nu ar pleca acasa nici de`al dracu... Nu inteleg de ce trebuie sa scriu Verification cu V mare si nu pot sa scriu cu v mic....
Nu inteleg de ce pentru a fi privit cu ochi buni trebuie sa razi la glumele unor imbecili. Si nu inteleg de ce trebuie sa ma gudur ca un caine ce abia asteapta sa aibe nasul maro de atata bagat in fundul altora. Traiasca "Parazitii" care bine au grait : "Ai lins in cur un sef ca s'ajungi un sef mai mic? Da`te`n gatu` ma`tii".
Nu inteleg de ce trebuie sa mi se numere ferestrele de messenger, paginile de internet, blogurile sau alte chestii non profi pe care le fac. ATATA TIMP CAT REZULTATUL MUNCII MELE SE VEDE .. CE PULA MEA VA FUTE PE VOI GRIJA DE CE FAC EU????
In concluzie , tuturor celor care dorm la firma sa impresioneze, tuturor celor care ling in cur si se gudura pe langa altii , tuturor celor care se cred importanti cand de fapt sunt niste jeguri de oameni , tuturor celor care cauta nod in papura altora din lipsa de ocupatie .. VA DORESC O ELEGANTA PULA IN CUR .. POATE NU AVETI CUREA .. SI TREBUIE SA VA TINA PANTALONII . SI CA BONUS VA OFER O MUIE .
SA VA FUT NENOROCITILOR....


Later Edit.
Imi cer scuze celor din echipa care s-au simtit lezati de postul meu , desi nu erau vizati. Acest post se refera doar la persoanele care stiu ca au facut asa ceva si care vor mai face asa ceva.....
Tuturor celorlalti va cer scuze ....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Voi urla, din nou, si sper ca nu voi urla in desert.

Asemeni lui Martin Luther King, am avut si io un vis. Am visat ca romanii se vor trezi, ca vor rupe lanturile, ca vor sparge jugurile in mii si milioane de askii, ca isi vor aduce aminte ca sunt la ei acasa, ca am avut demnitate, ca avem un trecut si o istorie, ca, desi am fost, nu mai vrem sa fim curvele europei, o europa care nu stie decat sa isi urmareasca interesele si cand vine vorba de ajutor... ne arata ce inele frumoase are pe degetul mijlociu. Am visat ca putem face si noi calitate.
Am visat ca, desi suntem un singur popr, carne din carnea lui Decebal, hraniti cu laptele lui Traian, stim sa avem grija unul de altul.
Am visat ca suntem uniti, ca suntem mari si puternici.
Am visat ca am invatat sa ne vindem scump pielea, ca nu mai urlam ca niste fetite speriate dupa americani, ca nu mai suntem hraniti cu laturi nici la magazin, nici in restaurant, nici la teveu, nici la teatru.
Am visat ca am invatat sa ne facem singuri destinul, nu mai intindem mana dupa ajutorul statului si nu MAI PLECAM CAPUL LA GAURA DIN GHISEU, CA NISTE SCLAVI IMPUTIT, SMERITI SI RESEMNATI IN FATA UNEI VITE CU 4 CLASE, SPERIATI SA NU O ENERVAM SI SA NU NE MAI SERVEASCA.
Am visat ca ne-am dat seama ca nu datoram nimic firmei care ne angajeaza, ci dimpotriva: NOI ADUCEM BANII IN FIRMA SI PATRONUL AR TREBUI SA NE OFERE MAI MULT DECAT O CINA DE TAINA IN PREAJMA CRACIUNULUI.
Am visat ca avem doua maini cu care putem sa dam foc unui streang ce atrna de prea multa vreme pe umerii nostri si ne strange gatul tot mai mult.
Am visat ca CACATUL de BASESCU nu mai merge in vizita de lucru, invitat pe PAMANTUL TARII NOASTRE DE NISTE UKRAINIENI CU CEAFA PREA GROASA.
Am visat ca avem glasuri puternice, ca putem urla in gura mare povesti despre matusi Tamare, valize cu caltabosi si palinca.
Am visat ca ne conduc Mirci Batrani, Stefani Mari si Vlazi Tepesi, nu Copii Minunati, Andree Banici si Mirci Radu Bre.

Am visat ca vrem sa bagam in noi ca spartii icre negre, sampanie, trufe si alte cacaturi "de lux", si nu ne mai multumim cu painea si circul de zi cu zi.

Am visat ca nu mai suntem PROSTI... DA MULTI, BOIER MOTOC!

AM VISAT CA NE TREZIM!

Anonim spunea...

Care dai bey cu cenzura? bey frati-miu, care hecarisi ba saitu de ai sters cea mai mijto pagina? aia cu jobul si cu cele mai multe comentarii care mai de care mai a dreacu de mijto! ce de ofticati beeey, imprumutav-ash cardurile si parlolele de la ele in ziua de salariu beeey. hai fii cuminte si pune pagina la loc ca ma plictisex, ca doar no sa muncesc de luni sa imi mearga rau toata saptamana ...