miercuri, 21 noiembrie 2007

Reguli in firma

De ceva vreme incoace s-au impus niste reguli in firma. Reguli la care multi am strambat din nas..dar daca e regula ... regula sa fie.
De exemplu nu cred ca a convenit niciunuia din cei care mananca in firma sa li se interzica a manca in sala de reuniune. Nu e deloc placut sa manance 7 persoane pe o masuta intr-o incapere mirosind a fum , incapere ce se numeste " bucatarie" si are 3 m patrati.DAR NE-AM CONFORMAT.
Ca o solutie pentru fumul de acolo s-a adoptat o noua regula : fumatul intre orele 13 si 14.30 sa fie interzis. EU SUNT FUMATOR, dar am inteles ca nu toata lumea e obligata sa suporte fumul meu in timp ce mananca si am acceptat foarte usor chestia asta..
Din pacate sunt printre putinii care au inteles ce inseamna asta... Ca in orice firma exista oameni care inteleg, care nu inteleg, care nu vor sa inteleaga , sau care mai trebuie sa creasca. Asa ca ....
DRAGI COLEGI , FUMATORI CA SI MINE, CE ATI ZICE VOI DACA CEI CARE MANANCA IN TIMP CE FUMATI VOI, AR VENI DUPA O PORTIE DE SARMALE IN VARZA ACRA, SAU FASOLE CU CIOLAN , SA VI SE BASEASCA IN NAS? ATI SUPORTA?.... Meditati putin.. si abtineti-va 1 ora jumate ... de la o tigara.
Daca eu pot.. inseamna ca nu e asa de greu....

Ciao....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Exact! Exista reguli si reguli. Unele imbecile, altele de bun simt.
Nu cred ca vreunul din cei ce nu respecta kestia cu fumatu ar fi de acord ca unul din cei care mananca in carcera aia de 3/3 sa se imbete muci in timpul serviciului, desi este interzis prin regulament si sa i f**a un scaun in cap si apoi sa-i zica: "Lasa, ca nu ai murit din asta" si sa i mai f**a si un spitz in coaie.

Se spune ca "Ce tie nu-ti place, altuia nu face"... cei cu carte stiu de ce... cei fara... LA MULTI (DUSM)ANI, YOU WORTHLESS PIECES OF CRAP!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.