luni, 12 octombrie 2009

Iar leapsa..? Treaca de la mine..

Dusha mi-a pasat chestia asta.. asa ca, buimac de somn, o sa incerc sa raspund :


1. Dacă ai putea să intri și să trăiești într-o carte, care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (Dar într-un film? Dar într-un cântec?)

Carte? intotdeauna m-am visat ceva viteaz ( cred ca m-au marcat romanele istorice ) asa ca ceva de genul Neamul Soimarestilor sau Fratii Jderi. Film? Van Wilider 100% mai are rost sa motivez? Cantec? habar n-am ...

2. Dacă ai putea să-ți alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
Primul meu prenume e ok.. nu l-as schimba . La al doilea as renunta ...

Daca as fi fata? Cred ca Ioana.....

3. În ce altă țară ai vrea să trăiești pentru 1 an și de ce?
Undeva in Suedia/Norvegia / Danemarca/ Finlanda !! De ce? Au cel mai ridicat nivel de trai din lume... cred ca daca as lucra acolo m-as imbogati putin!

4.Care e visul cel mai neobișnuit pe care l-ai avut și pe care ți-l amintești?
Cand eram mic visam ca zbor...pur si simplu ca alergam si decolam... evident ca in fiecare dimineata ma trezeam cu cearsaful facut ghem sub mine .

5. Povestește o zi din viața ta imaginându-ți că ești un animal.

Daca as fi animal as fi porc ( evident ca nu as trai decat pana la craciun ) dar as manca si as dormi non stop!!!

PS . Yak sunt deja .. va povestesc o zi din viata mea?

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană și de ce ai ales-o?

Nu stiu.. Songoku? Peter Pan? Johnny Bravo? Habar n-am.. nu mi-am dorit niciodata sa fiu altcineva decat cine sunt.


7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ți-ar fi primele gânduri și ce ai face prima dată?

Unde dracu` au plecat toti? Si de ce? PUT? jur ca fac dus :D

Probabil ca as face dus, poate se intoarce careva :P

Un comentariu:

Tom Degetel spunea...

WTF ?? Baaaa, da` penibilul tau chiar nu mai are limite !?!! Ce dracu e cu avatarul asta de tractorist ?!?! Poza cu tine ginerica?!?!? Ca ultimul meltean, ca ultimul cocalar !!! Ai foto de-asta si in portofel ?? Desktop? Vazuram ce nefasta ghiolbanca si kitschoasa ti-ai tras, cu peste pe teveu, mileuri si plastice pe ea, strampi la sandale, coafuri de soacra/ nasa mare tapate si apretate, diademe l-) si alte ornamente, insa chiar asa?
Zi-mi ca la sugestia rapandulei ai atarnat si cd-ul, crucifixu`/ matania /icoana/ pluşu` la auto si e perfect. ;)
Pisi, niciun BARBAT, niciunul cu toti cromozomii specifici in dotare, cu ceva respect de sine si ceva anisori de scoala n-ar seta un avatar gen. (adica “barbat”!! nu manelist, nu tratcorist, nu slugă, nu piţi, nu sclav).
Moldova va dori poza repectiva si pe crucea criptei?
Ps. Hmm… hidoşenia aranjamentului coamei o întrece până si pe cea a stârpiturii de-o poartă.
Ps2. Lache, acordeon, carpete pe canapele, muşama ?! Superb.