marți, 3 noiembrie 2009

Poezia romaneasca

Şi cum stăteam io şi munceam ( serios mă, nu râdeţi ) ... mi-am adus aminte de poezia românească. ...

Iată câteva versuri reprezentative ale poeziei folclorice româneşti :

Intr-o baltă neagră
Patru ochi luceşte
Ce se este oare?
Este două peşte!

sau

Intr-un câmp de viorele
Creştea numai ghiocei
A venit mândrele mele
Şi i-a cules ei pe toţi!

Sau scurte şi pline de har

Sutienu` Cluj Napoca, face ţâţa ca şi roca !!!!
Ciocolata Postăvaru , face pula ca şi paru'!!!
Ciocolata Laura iţi măreşte gaura!!!!
Aeru` şi tenisu` intăreşte penisu`!!!


No.. care mai ştiţi ? că io le-am cam uitat??? Deh.. vârsta!!!


C ya..??

5 comentarii:

Anonim spunea...

Pasta de dinti Cristal face dintii ca de CAL ! :D

Iobagu' spunea...

Aquafresh in trei culori rupe dinti de trei ori!
Nimic nu iti spala curu cum te spala Duru!

MADCAT spunea...

De la beat carciuma viu,
Merg pe gard de drum ma tiu,
Nici un latra nu ma caine,
Nici un rade nu ma om.
Am lasat vaca deschisa
si-a iesit poarte pe drum.

NoLimits spunea...

mmai era si ceva cu :

... nici o impunge nu ma vaca...

pfff, ma doare burata de ras =))

Meneaito spunea...

WTF ?? Baaaa, da` penibilul tau chiar nu mai are limite !?!! Ce dracu e cu avatarul asta de tractorist ?!?! Poza cu tine ginerica?!?!? Ca ultimul meltean, ca ultimul cocalar !!! Ai foto de-asta si in portofel ?? Desktop? Vazuram ce nefasta ghiolbanca si kitschoasa ti-ai tras, cu peste pe teveu, mileuri si plastice pe ea, strampi la sandale, coafuri de soacra/ nasa mare tapate si apretate, diademe l-) si alte ornamente, insa chiar asa?
Zi-mi ca la sugestia rapandulei ai atarnat si cd-ul, crucifixu`/ matania /icoana/ pluşu` la auto si e perfect. ;)
Pisi, niciun BARBAT, niciunul cu toti cromozomii specifici in dotare, cu ceva respect de sine si ceva anisori de scoala n-ar seta un avatar gen. (adica “barbat”!! nu manelist, nu tratcorist, nu slugă, nu piţi, nu sclav).
Moldova va dori poza repectiva si pe crucea criptei?
Ps. Hmm… hidoşenia aranjamentului coamei o întrece până si pe cea a stârpiturii de-o poartă.
Ps2. Lache, acordeon, carpete pe canapele, muşama ?! Superb.