marți, 27 ianuarie 2009

Benzina cu 2 lei sau cum se fura la pompa

De ceva vreme tot aud pe unu` altu` ca ia benzina sau motorina la juma de pret. Zic : Cum?? ei bine " Am pe cineva la pompa"....

Si am incercat sa ma interesez pe ici pe colea cum se face treaba asta? Pana acu` am gasit doar o persoana care o lucrat la benzinarie si mi-o zis cum faceau ei ... asa ca stiu doar o varianta ...

Varianta aflata :

Se ia un ciumpalac de la o firma care are contract cu benzinaria respectiva. Vine individu` si se face bon pe , sa zicem 100 de l, se semneaza , se contrasemneaza si pleaca pompistu`( sa`i zicem asa) sa bage cei 100 de l in masina sau in masinile individului. Intre timp , ciumpalacu` este luat de o duduie cu sani apetisanti , care lucreaza la benzinarie , si este servit cu o cafea, un ceai, un ochi pe san d`astea de`i atrag atentia de la pompa catre duduie...

Pompistu` evident ca opreste pompa cand ajunge la 80 de l .. si uite asa`i raman 20 de l de vandut la ce pret vrea muschiu` lui catre cine vrea muschiu' lui...

No.. voi ce variante mai stiti? Io oricum imi bag singur benzina.. :D

PS. mai zicea un pretenar de pompele decalibrate unde 1 l = 800 ml.???


C ya....

9 comentarii:

Ala`Micu`Necajitu spunea...

Adicatelea ce vrei sa zici ? :D Ca iti tragi singur tzeapa ? :D Sau vrei sa te dai mare ca dai la pompa ? :D =))

paulie spunea...

Ba, cred ca`mi trag singur teapa.. :)) si nu ma dau mare, sunt mare :P

Anonim spunea...

Mai sunt soferi de tir care vand benzina sau motorina la juma de pret cand le ramane mai multa in plus. Si de obicei le ramane ceva. Asa facea fratello intr-un timp cu un prieten. :) De faza cu benzinaria nu mai auzisem. Tare oricum.

Anonim spunea...

Vrei sa iti deschizi benzinarie?! :D
daca ai banetu' ala, mai bine iti deschizi banca si furi legal de la pulime fara sa risti nimic.

paulie spunea...

Neah... nu exista bani ba... ie criza.. tu nu ai auzit la televizor?:)) Ati mintit poporu` .. cu televizoru`...
:))

Anonim spunea...

Paulica, bani e CACALAU!!! Trebe numai sa gasesti fraierii care sa ti dea!!!!

Anonim spunea...

cred ca prietenu' tau MADCAT tocmai m-a facut "pulime" :):):)
in alta ordine de idei, am auzit ca rezolvi multa la o pompa cu o fusta scurta scurta si decolteu pana la buric. care se ofera, baieti???

Anonim spunea...

*multe

Anonim spunea...

Da de faza cu 1l = 600 - 800 ml stiu si eu de la o cunostinta care lucreaza la un depozit Petrom. Cel putin mi-a zis ca nu exista pompa care sa bage 1l cand contorul arata 1l, mi-a spus ca baga intre 600 - 800 ml depinde cat de varza e pompa. Afacerea se deruleaza intre baietasii care repara pompele si angajatii benzinariei.