joi, 15 ianuarie 2009

Pietoni bacauani

De prin noiembrie de cand is cantonat la moldoveni, in urbea Bacau mai exact, am sesizat o treaba care la inceput mi s-a parut misto. In Bacau nu claxoneaza nimeni, nu te injura nimeni in trafic, toata lumea opreste la trecerile de pietoni. Mi s-a parut super treaba asta....pana cand...

Mda... pana cand a inceput sa dea zapada, sa se faca poleiul si alte mizerii aparute din motive ce nu depind de oameni ( sau ma rog, poate doar de administratia drumurilor ) . Si ce nu imi mai place mie?
Nu`mi place ca bacauanii se arunca pe trecere ca proasta in pula... adica nu se uita nici in stanga nici in dreapta, trec de parca ar fi pe trotuar... Si cand te vad ca abia opresti iti mai arunca si o privire plina de superioritate in timp ce tu`i umpli frigideru` de carne .. Adica : " Shi vreai uai? nu vieazi ca`i treshiri ? "
Oare ei nu sunt constienti ca pe polei io opresc mai greu o tona de fiare decat opresc ei 50-60 de kile de prostie? Respect trecerile de pietoni, dar cand vad ca sare unu` de pe trotuar direct pe trecerea de pietoni fara sa se uite macar daca vine vreo masina .... imi vine sa ma dau jos si sa-i fut o parinteasca dupa ceafa... BA!!! ASIGURA-TE INAINTE SA TRAVERSEZI !!!! Chiar daca e trecere de pietoni.. chiar daca eu merg doar cu 30 km/h ... e polei, e mazga... poate nu`mi prinde frana.... si ma fac bun de plata....

Partea si mai proasta e ca te-ai astepta la copii sa faca treburi din astea.... dar nu.. in Bacau toata lumea face astea.... surprinzator, mai mult adultii si batranii decat tinerii ( poate ca tinerii mai au permis si au prins si ei faza cu : opresti o tona sau 60 de kile? )...

Oricum sper sa nu omor niciun om pana se termina iarna.. de batut nu garantez ca nu o sa bat niciunu`....

Iar voua, celor care nu va ganditi inainte de a pune picioru` pe o trecere de pietoni si va bazati doar " ca`i trecere" va doresc sa scapati cu bine de orice posibil accident, va doresc ca soferii sa poata controla masina indiferent de conditiile de trafic, astfel incat sa nu va treziti cu picioare rupte, capete sparte, coloane indoite... dar cu toate acestea.. MURITI IN BEZNA......

C ya....

7 comentarii:

Anonim spunea...

Si in Bucuresti e la fel, lipseste doar accentul de la : " Shi vreai uai? nu vieazi ca`i treshiri ? " :D

Razvan Tirea spunea...

Peste tot e la fel mai Paulie. Peste tot sunt inconstienti care sar in fata masinilor. Dar acum dupa ce ai scris tu, cred ca lucrul asta vine de la moldoveni, soldogoti sau mai stiu eu cum se numesc astia. De ce? Pentru ca Brasovul e plin de moldoveni, Bucurestiul la fel si enumerarea continua. Fratilor astia ne/au invadat, se inmultesc ca iepurii.

paulie spunea...

Da ma Tirea, da` in Brasov mai rar sar oameni in fata masinilor, in Bacau nu am vazut decat 2 care se uita in stanga si in dreapta cand traverseaza ... deci ... raportu` e mult mai mare :)) Pe cai moldovenii mei.. si daca n`aveti cai.. pe curand...

io-n Dushu Tau! spunea...

nu wey...si zishi..."si fah, nu viezi ca traversez, ti dracu, calca frana"

Anonim spunea...

da' calca-i, uai, ca mai sunt distui! :))

Anonim spunea...

Pe principiul "maşina calcă, nu f&&e". Dar şi când s-o ridica vreuna şi-o să zică "mamăăă ce cucoş"...

Ala`Micu`Necajitu spunea...

Dupa principiu ... Nu vezi ca`i trecere !? Scoti si tu capu pe geam si tipi DA`TE CA NU AM FRANE :D si a doua oara nu mai trece ala fara sa se uite de 3 ori in stanga si de 4 ori in dreapta :D