joi, 31 ianuarie 2008

PROUD TO BE...

post scris de XXX si pus la mine pe blog din diverse motive :D dar sunt perfect de acord ;)

Stiti voi diferenta intre multinationale si firme romanesti...gasisem un site care explica diferentza asta...si am stat si am analizat...si am ajuns la concluzia... muncesc intr-o multinationala... ce tare... pana cand am auzit cuvantul consolidare... si mi-am dat seama ca sunt un sclav intr-o firma romaneasca ce se vrea multinationala... si spun se vrea ca nu cred ca mai « este » multinationale care sustin politica «proud to be XXX » in care sa nu existe fonduri pentru curpapier si deodorat anti basini ...so... m-am trezit din visul frumos la realitate...chiar si aici...unde sunt...nu pot sa schimb nimic...dar...inca mai incerc... wish me luck :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

I wish U "luck" and "nerves of steel"! :)

Me too, I'm "proud" 2 B an YYY...