joi, 31 ianuarie 2008

Vecini... si masini

Ma trezesc dimineata (evident dupa ce mi-a plecat nevasta la munca) si ma bag in dus pentru a-mi urma traiul zilnic de mic chinez in orezarie ( sau negru pe plantatie ) . Nici nu apuc sa ud bine ca ma suna consoarta de jos si imi spune : ne-au spart 3 cauciucuri :). Ies din dus .. fac balti pana in dormitor.. imi trag pantalonii de trening si tricoul cu muschi .. si cobor in slapi pana jos. Acolo imi este adus la cunostinta de vizorista de la parter ca unu` din vecini mi-a intepat cauciucurile. Mergem la respecitvu` la usa .. sunam... batem... ii trezim familia ( zcuze :D) .. deschide...
EU : Buna dimineata, dumneavoastra ne-ati intepat cauciucurile
EL ( putin buimac de somn ) : Nu is sparte.. doar desumflate.. si doar 3 ca la al 4-lea mi-au inghetat mainile
EU : Da` de ce?????
EL : Pentru ca`i locu` meu de parcare...
Eu : Ai grilaj? de ce nu era sus? in zapada aia de unde sa vad eu daca e grilaj sau nu ..
El : Am acte.. ( si vine cu actele )
Eu : Acu` ce fac? imi dai dumneata bani de taxi??? sau imi umfli rotile?
El : va dau bani de taxi daca vreti.....
Eu.: lasa dom`ne .. tu sa fii sanatos...

Ca urmare , o trimit pe nevasta cu taxiul.. merg sus pentru a-mi continua dusul intrerupt cu brutalitate.. Pe la 8.30 vine omu` la usa : V-am adus o pompa :D


Concluzie : Da , am parcat pe locul altuia.... ( vina mea ) ... omului i-a fost greu sa urce 4 etaje sa ne spuna sa ne mutam masina.. asa ca s-a gandit la conditia mea fizica precara.. si a zis ca nu mi-ar strica putina miscare ..DECI.. DAU LA POMPA.....
Bai frate.... asa vecini sa tot ai... NU!!!!!!


C ya!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am tot vorbit cu unii cu altii despre apropierea mea de spatiul cu precadere urban, al marilor metropole, in care nici peticul de iarba si nici albastrul cerului nu-ti sint limanuri, ci blocul cenusiu din fata si trotuarul asijderea. In ultimul timp insa, ceva s-a schimbat in perceptia mea citadina: hiperurbanul din jur a inceput sa ma sufoce, nu-l mai gasesc pitoresc in derizoriul lui, ci, pur si simplu, excesiv.
Legea junglei se impune acum peste tot pe unde mergi si pe unde parchezi.