luni, 21 ianuarie 2008

Re... velatie sau felatie.. :D

Am vazut de curand un film vechi " Office space" .. In filmu` ala e un tip, un programator.. care e hipnotizat si i se sugereaza sa isi bage pula in tot ce inseamna stres din partea muncii si nu numai... In fine.. totul e o comedie ieftinuta dar draguta...
In urma celor intamplate , am luat o decizei de a face si eu la fel.. Si uimitor.. .MERGE!!!!! Nu te mai stresezi de " ce zice sefu daca pleci la fix? ", atata timp cat iti faci treaba ti se rupe. Nu te mai stresezi cand ajungi acasa cu faze de genul " oare daca nu e bun raportul de activitate ".. pentru ca nu iti mai pasa... Pacat ca asta a venit acu`.. cand chiar nu imi mai pasa.. RELAXARE TOTALA.. Si sincer? Din punctul meu de vedere.. chiar si productivitate mai ridicata..Atata timp cat stiu ca nu ma mai lupt pentru "mariri" sau " ridicari in slavi" ci doar pentru a-mi lua salariul.. oricat ar fi el.. e mult mai relaxant. In film era o faza : " tu cat muncesti pe zi " tipu` raspunde 15 min.. eu nu muncesc decat vreo 7 ore ( ca restu` is pauze de cafea si tigari / dpdv legal is regulamentare.. ca am 10 min la o ora pauza... ca lucru cu "calculatoru"). La intrebarea : " Daca ti-ar fi oferit parte din profit ai fi muncit mai mult? " tipul a raspuns " Evident" .. .si l-au facut SEF.. ei bine.. pe mine nu m-a intrebat nimeni nimic.. dar trebuie sa existe o motivare sa te faca sa lucrezi mai mult.. ca mai bine.. nu cred ca se poate.. doar MAI MULT ... :)Ajungi la un nivel in care nu exista " MAI BINE" ci doar " MAI MULT" :D

Anyway.. daca aveti ocazia .. uitati-va la film.. daca l-ati vazut.. stiti despre ce e vorba si sper ca imi dati dreptate...
Pana una alta... va doresc : RELAXARE PLACUTA la locul de munca... Si .. ignorati sefii imbecili... respectati colegii care merita.. si recomandati-le sa vada si ei filmu`.. poate inteleg si ei cum sta treaba :D

C ya....

8 comentarii:

Anonim spunea...

Da... exact ca in film: exista lucruri pentru care merita sa te sacrifici si exista lucruri pentru care cand incepi sa te sacrifici, mai bine te lasi.

Cam asa i cu firmele. Io unu, imi cam bag piciorul in "familiile" astea de doi bani, care stiu numa sa trambite: "Ce familie suntem noi", "ce relatii de prietenie dezvoltam in firma", "ce uniti", "ce legati", ce... CE PULA MEA, TOT VORBITI ACOLO?!??!?! Ca stim cu totii ce urmariti: BANI! Macar nu va mai dati mari filantropi (aka oameni de bine), ca si noi astia micii angajatii, copiii acestor familii am dori sa ramanem orfani sau sa ne infieze cineva.

Viata e scurta! Da, sunt de acord ca sunt oameni care prefera sa se vanda firmei... da vindeti-va fratilor pe ceva ce merita, nu pe un "sanvici".

Baga-ti, tataie, picioarele!!!

Si cand ajungi sef, sa ma kemi si pe mine la tine in ekipa! ;)

Anonim spunea...

Exact MadCat..lucrurile pentru care merita te sacrifici sunt alea pe care le faci din placere. Lucrurile care te stimuleaza intelectual. Partea financiara e normal sa vina cu timpul dupa evolutie. Dar cand ti se opreste evolutia.... normal ca iti opreste si banii.. Daca ajungi un chinez in orezarie care toata ziua culege si altceva nu i se da de facut... nu mai ai de ce sa pui suflet in ceea ce faci... Daca ti se si taie macaroana de fiecare data cand zici ceva si esti criticat pentru orice.. poate chiar ti se cauta nod in papura.. atunci...
Right?

Anonim spunea...

Da, dar nu poti ramane indiferent la promisiunile de mai bine pe care ti le tot fac superiorii... ?!?!?!

... de parca nu ne-am saturat de sarade din astea din 4 in 4 ani... Cand le mai traiesti pe kielea ta neagra si la lucru... kiar ca ti se pune pata!

Anonim spunea...

@Madcat : Promisiuni? :D iti fac si eu .. uite Promit ca de maine nu mai fumez , ba nu.. promit ca in 6 luni o sa se mute noaptea polara in Bucegi... Cum poti sa ramai indiferent la asemenea promisiuni? cine iti mai ofera sansa de a privi aurora boreala?
Io am picat ... sper sa nu mai pic la promisiuni....

Anonim spunea...

Deja sa discutat prea mult pe tema asta, doar atat spun:

MERGEEEE BRICI, mam agitat am facut am invoat am fost slcav si mi sa spus ca sunt exact acolo unde au vrut ei sa fi si nu am performat cu nimic.

Acum nu fac nimic nu ma intereseaza, nu ma agit plec la timp chiar daca sunt urgente si sunt mini sef asa ca daca merita munceste tata daca nu Fuck Them All

Anonim spunea...

Da, din moment ce ei angajeaza sclavi si tu te comporti ca atare, e normal sa iti spuna ca esti asa cum se asteptau. :))))))))))))))

Cred ca daca esti tot timpul cu curu-n sus, parand nemultumit ca firma este sub asteptarile tale, ei vor face mai mult sa iti skimbe parerea.

La urma urmei... nu sta lumea intr-o firma asa cum nu sta o firma intr-un angajat...

Anonim spunea...

Sau .. nu mai corespunzi profilului cautat de ei .. si trebuie sa pleci :)) adica nu trebuie .. dar .. ar fi indicat ;)

Anonim spunea...

Mda... o firma serioasa in momentul in care un angajat nu mai corespunde profilului, el este reorientat spre ceva ce i se potriveste mai bine. Asta se intampla intr-o firma unde resursele umane stiu ce poate fiecare angajat... (deci o firma serioasa are departament specializat de resurse uname).

O firma de cacat in care resursele umane sunt doi-trei ingineri, un director plouat si ala din ceruri si o secretara care face si contabilitatea, normal ca nu e in stare sa reorienteze oamenii si pica lamentabil examenul de adaptabilitate.

Ce e si mai hilar e ca firmele astea de materie maronie cer adaptabilitate din partea angajatilor, dar, auzi, ca tu nu mai corespunzi profilului lor... PAI LASA-TE, FRATE, DE CONSULTANTA IT, SI FA-TE DISTRIBUITOR DE VARZA, CA ACOLO DACA ANGAJATUL NU STIE SA VANDA VARZA, ATUNCI NU CORESPUNDE PROFILULUI SI I(-o) POTI sugeRA SA PLECE!!!!

But then again, exista firme cu bani (si care stiu sa aiba grija de angajatii lor, si au tot interesul) si exista firme ca cea la care lucrezi tu, Paulie!!! :)))))))))

Io zic ca ai inceput sa joci intr-o liga de oligofreni si e vremea sa treci la PRO!