luni, 26 mai 2008

Boxerii de intalnire

Stateam la un sprit cu niste amici... si din sprit in bere si din bere in vodka am ajuns la subiecte "foarte interesante". Si unul din subiecte a fost " boxerii de intalnire" . Eu am ramas ca la dentist .. spunand un AAAA mare de tipar...

Exista boxeri de intalnire? Si cum arata boxerii astia? Maresc si intaresc in acelasi timp? Sau sunt singurii boxeri " Dulce si Cabama " sau " Versabe" sau " Bvlgasi " ??? Si daca asa arata boxerii de intalnire.. boxerii de lucru la sapa cum arata? is din aia bicolori? Maro in spate si galbeni in fata? De fapt ... boxerii de intalnire sunt boxerii aia care se expun cu mandrie in momentul in care stai pe scaun .. sau aplecat peste bar.. sau in orice ipostaza "siecsi" :D Evident ca nu poti sa iti expui chilotii aia de bumbac de 3 la 10 lei din piata... trebuie neaparat sa se vada banda elastica... daca se poate si cu scris auriu/argintiu...
Echivalentul feminin al boxerilor de intalnire este minusculu` bikin ( sau cum dracu` o fi singularu` de la asta???) cu "bretelele " la vedere si sa nu mai vorbim de "triunghiul " curului scos ostentativ din pantaloni...
Plec.. sa imi caut si eu boxeri de intalnire... stie careva cat e o pereche ? In Brintex? Europa? Obor? in piata la tigani????

Promit ca data viitoare aduc si poze ... ( sau ... poate ca nu aduc poze... totusi... unii mai mananca :D )

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mai important e ceea ce e inauntru :)

dora spunea...

dragule, in momentul in care iti alegi si hainele cu grija atunci cand mergi la intalnire, e normal sa-ti iei si o pereche de boxeri/chiloti de "ocazie"...
nu se stie niciodata ce se intampla si pe unde se ajunge... ca de n-ar fi, nu s-ar povesti! :)
peseu: daca nu ti-a placut raspunsul meu, iti fac o analiza psihologica detaliata... :)

Paulie spunea...

Deci se pleaca de la premisa ca iti iei boxerii norocosi poate scapi organu` in vizuina? sau care`i logica? nu poti sa faci sex daca ai chiloti de bumbac? tre` sa scrie pe ei cu auriu? pai atunci de ce nu isi tatueaza scarbavnicu` madular cu auriu sau argintiu? Astept analiza aia psihologica .. poate o sa imi aleg si eu boxerii dupa aia :P