miercuri, 28 mai 2008

Ma fut in campaniile voastre electorale

Sunt un car de nervi, asa cum probabil mai is inca o gramada . Cum pula mea sa te apuci sa asfaltezi si sa schimbi tevi cu hei`rupu` cu 2 saptamani inainte de alegerile locale? Astia chiar ne cred tampiti? Cred ca o sa fim impresionati de cacaturile astea? Nu`si dau seama ca ne fut mersu` zilnic...?? Cum pula mea sa fac slalom printre santuri pe mijlocu` arterei principale din Brasov? Cum pula mea sa nu ma enervez cand fac o ora in loc de 10 minute pana acasa de la serviciu? Cum pula mea sa nu ma enervez cand ajung acasa de la munca si vreau sa parchez masina si vad ca imbecilii au spart toata strada "sa schimbe tevi" . O sa imi iau masina , o sa ii pun bretele si o duc in beci? Astia`s chiar imbecili?
E campanie electorala , se vede, masinute cu cantece .. pe drumuri sparte .. la care se lucreaza de zor : DORELEEEEEEEEEE!!!! Da`i cu ascutitu` maaaaaaaaaaa!!!! ..Tu`va`n gura sa va fut de handicapati... mama cat v-am umplut frigideru` de carne saptamanile astea.
Si faza tare.. azi primesc SMS de la primar... sa ma duc sa ma intalnesc cu el... De unde pula mea are handicapatu` asta numaru` meu de mobil? Cine dracu` i-a permis sa ma invite la intalnire? E poponaut?? sa mearga la parada gay....

Deci pula vot anu` asta.... ma duc iar pe munte... tu`va`n gat de nemernici......

4 comentarii:

Anonim spunea...

asta ma enerveaza si pe mine, partea tragica este ca asa este peste tot. Si ma dispera ca organizeaza cate o coloana de masini cu muzica si cu retarzi care fac cu mana populatiei si chiuie, da ce pula mea? a venit papa in Romania si saluta multimea? asa ca nu ma las nici eu mai prejos. Ei fac cu mana si eu le arat muie :)). E super tare faza, sa ii vezi ce fatza pun :))

Anonim spunea...

In '89 s-a castigat si dreptul de a NU merge la vot pe langa dreptul de a merge la vot si a alege in mod democratic din mai multe optiuni. Problema noastra este ca alta optiune NU avem decat aceea de a NU merge la vot. Sau putem merge la vot..dar suntem siguri ca vom avea intre ce alege?
Eu nu mai inteleg nimic. Plm, ma duc la o tigara.. :)

Anonim spunea...

cum a fost pe munte? :) :) :)

Paulie spunea...

Ma... n`am mai ajuns.. din pacate am fost sa votez... nu de alta.. da` sa nu zic ca au ales altii pentru mine si eu am stat cu pula la soare.... Oricum... aceiasi nemernici o sa fure inca 4 ani de acu` inainte...

Un mare cacat... ca sa zic asa....