luni, 19 mai 2008

Evadare....


In sfarsit uichendu` asta am reusit sa fug de gandurile negre ce`mi bantuiau prin creier, de stres, de probleme si de alte cele... Mi-am luat frumusel rucsacu` in spinare, cortu` si sacu` de dormit... izoprenu` si toate cele trebuincioase si am plecat "in natura" . Evident ca din micutul rucsacel nu lipsea o sticluta mica ( 0.5.. chiar mica ) de visinata ( in caz ca`i foarte frig afara ) si un pet de vin... Mancare cat sa imi ajunga... ca noh... mai tre sa si mancam...
Decis fiind sa plec singur ... am avut o ezitare de moment si am sunat un prieten.. "Bha.. io plec cu cortu prin creierii muntilor.. vii? " El : " Da... Cine mai vine " Eu : " Eu... si sticla mea " ... si uite asa am plecat sambata dimineata catre o locatie necunoscuta la momentul ala... Cum in Crai era furtuna... si cum te uitai spre cer era tot un nor .. cu exceptia unei gauri prin care rasarea soarele .. am zis : Spre soare... Si am ajuns intr-un final in Cheile Rasnoavei.. Super tare... Traseu de catarare, trasee montane la marele greu.. si am avut si placuta surpriza de a afla ca acolo se tinea "Campionatul National al Cluburilor de turism " sau cam asa ceva.. deci era plin de lume.... vreo 200 de persoane.... cu corturi si toate cele trebuincioase.... s-a facut foc de tabara... s-a cantat pana dimineata.... evident ca eu nu am rezistat fiind adeptul : "birou bere/vin/alcool dublu rafinat pat" .. :D ...

Concluzii :
1. uiti... si e bine ca uiti de probleme...
2. e cliseu.. da` avem o tara superba .. si habar n`avem sa profitam de asta
3. m-am ars :D ca am adormit ca prostu` la soare
4. repetam peste o sapt sau 2.. in functie de vreme ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca n-am vreun examen pe atunci, ne iei si pe mine si pe prekina mea?

Paulie spunea...

Seli.... evident... e loc pentru toata lumea.. voie buna sa fie... bautura... mancare... si VOINTA... in rest... ne descurcam :P