luni, 2 iunie 2008

Tentativa de.... sanatate??

Am avut un flash uichendu` asta.... si in flashu` asta mi se zice : tusesti ca un magar la deal.... Si am stat sa analizez . In fiecare dimineata ma trezesc ... si daca ( din intamplare doar .. ) am consumat ceva in seara dinainte ( ma refer la ceaiuri de struguri sau la suc de hamei ) in cantitati destul de mari .. e clar ca am si fumat un pachet de tigari.....Si sa vezi gust in gura ce ai.... ( fumatorii stie... ) zici ca ai mestecat toata noaptea la un sobolan mort.. sau la o pereche de sosete purtate vreo saptamana la fotbal....

M-am decis... o sa incerc sa ma las de fumat... daca nu definitiv... macar pentru o perioada... Deja am peste 24 de ore de cand nu am mai fumat... Mi-e cam greu... dar supravietuiesc.... inca nu am iesit in oras... sa vad cum ma manifest acolo....

Ceva pronosticuri?? cat rezist???

L.E. Care nimereste numarul de zile /sapt/ luni / ani .... are neste beri de la mine :D

7 comentarii:

Radiera spunea...

Spor la treaba!
Intr-o saptamana iti revii :D

Radiera spunea...

PS: Scoate mizeria asta de moderare, ca n-ai 100 de comentarii/post.

Anonim spunea...

ai ambitie...

Mirela06 spunea...

maxim 4-5 zile! p.s. fii sigur ca o sa apara ceva care o sa te enerveze in aceste 4-5 zile si-o sa fumezi "ca sa te calmezi" ... sper sa ma insel

Anonim spunea...

Eu zic ca mai mult de 3 zile nu rezisti...probabil ca o sa zici ca o tigara nu se pune :))))

Anonim spunea...

E dimineata, nu ai kef de nimic... MERGE O TIGARA!!!

Iesi afara din bloc, aer curat... PARCA AI BAGA O PIPA!!!

Ajungi la lucru, cafea, povesti... HAI SI O PIPA, CA DUCE BINE!

Dupa o ora de buha, pauza de tigara... DUH! AI TRAGE CATEVA FUMURI!!!

Ai de-a face cu tampiti, trebuie sa te calmezi... STIU REMEDIUL IDEAL! TIGARA!!!!!

Timpul trece greu, i doar 15:43:26... HAI, INCA O PIPA, ASA, LA TRECEREA TIMPULUI!!!!

Iesi de la lucru, te-ai scos, trebuie sarbatorita inca o zi de salar... PIPA PACII O APRINZI!!!

Ajungi acasa, doar n-o sa mananci pe stomacul gol, fara fumuri... ITI DECOREZI PLAMANII CU INCA CEVA FUMIGENE DE LA O TIGARA!!!

Iesi in bar... lumea FUMEAZA, se distreaza, FUMEAZA, bea bere, FUMEAZA, discuta, FUMEAZA, FUMEAZA, FUMEAZA... TE ARD DEGETELE, NU MAI REZITI, MACAR UNA. La urma urmei, nu te-o omorat pana acum, ce poa sa ti se intample in continuare?! Multi fumeaza si nu au nici pe draq! Esti slab, nu te poti abtine. La urma urmei, esti doar un om... nimeni nu i perfect... FUMEZI!!!


Te-ai reapucat?!?!?! Iti mai dau 2 ore maxim! :))))))))))))))))))

Bafta, sa te tina!

Anonim spunea...

subscriu lui madcat!
cateva zile cu "tigara care nu se pune" :P