joi, 12 iunie 2008

De ce cred ca sunt misogin?

Mi`am pus intrebarea asta de 1000 de ori.. si credeam ca am un raspuns bunicel ... pana azi... cand rasfoind niste bloage... am dat de o explicatie super tare, care in mare e cam aceeasi cu elucubratia mea .. Citez din cetin.ro :


1. Femeile considera ca li se cuvine orice doar datorita faptului ca poseda vagin si sani.
Da, si pe baza acestor asa zise insusiri, considera ca au dreptul la tratament preferential, la atentie speciala, iubire si alte prostii. Desigur, asta se rezuma numai atunci cand este vorba de drepturi. Cand intra in discutie indatoririle sociale, nu mai au vagin si sani, suntem egali din punct de vedere sexuale, iar in unele situatii chiar sunt mai egale decat barbatii. Cati dintre voi nu au injurat printre dinti cand au intalnit colege de munca, total incompetente si incapabile, dar angajate pentru ca e necesar un numar de femei, OBLIGATORIU, in firma. De ce nu si un numar OBLIGATORIU de barbati?
2. Femeile santajeaza instinctual. Targul sex/favoruri este vechi de cand lumea. Refuz sa ma aliniez unui asemenea tratament. Intr-un final, totul se rezuma la o gaura umeda sau nu si o actiune de frecare.
3. Femeile mint. Din start. Mint cand e vorba de ce simt, mint cand e vorba de aparentele lor. Cunosc o femeie care daca o lasi o saptamana nemachiata sau nepensata arata ca Godzilla, cu sprancene pana in varful nasului, si par pana si pe sfarcuri. Dar altfel arata de zici ca e fotomodel. As considera asta o proba de divort, pe baza de inselatorie. Nu m-am insurat cu o macheta de vopsea, ci cu o femeie. Ori, daca dai vopseaua jos, ramane doar un pitic mustacios.


Am incheiat citatu`...


Concluzia mea e aceeasi... partial....
Femeile doar pentru ca sunt purtatoare de ce avem noi nevoie au impresia ca li se cuvine totul .. si ca noi ar trebui sa devenim de fapt niste sateliti in jurul lor... Ar trebui sa ne inchinam ca niste sclavi ordinari doar pentru o mica atingere din partea lor.. sau dupa alte "favoruri" pe care "zeitele" accepta sa ni le faca... No..... sa`si cumpere vibratoare din partea mea.....

Nu zic ca toate is asa... spre norocu` meu am intalnit femei carora le merge creieru` si care vad mai mult in fata ochilor decat restul ciutelor... Dar la dracu`.... urasc femeile...... in general :D

57 de comentarii:

Anonim spunea...

Acum inteleg de ce imi faceai oki dulci... :)))))))))))))))))))))))

Ba, mie imi plac femeile! ce pot sa zic?! Or fi ele asa cum zici tu, da io am avut parte si de fete bune.

Acum... intra cine vrea, scapa cine poate, nu?! :)))))))

paulie spunea...

Ba... si mie imi plac femeile .. si inca mult.. dar ma dispera prostia ..vorba aia "domnia si prostia se platesc" iar prostia abunda in special la femei tocmai pentru ca au vagin.. si considera ca sunt buricul pamantului. Pe una din asta o iei.. i-o tragi.. si o trimiti la ma-sa .. nu dezvolti altceva ...

Cum am mai zis.. am intalnit destule femei cu creier... poate am fost mai norocos decat altii :D

Anonim spunea...

Hate them... but fuck them :))

IO

Ala`Micu`Necajitu spunea...

BHA ... daca le urasti pana la Exceptie :D ... ca tot dai de o exceptie pana la urma ... sau mori :D io iti dau un singur sfat : Fuck them si dupa pleaca cu mainile in buzunar :D ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat :D Ura nu e buna in asemenea caz ... ma uit la tine si vad ca nu e buna ! :D

Anonim spunea...

poli, poli, asta e, aveti nevoie de noi! si din pacate, si noi de voi! impaca-te cu ideea! eu m-am resemnat!

Anonim spunea...

Lăsaţi fomeili să vină la mine! zîcea pe tricoul unui boschetar de pe langă Dramatic. El iubeşte femeile. Dar acestea nu l-ar iubi nicicînd. Dacă l-am îmbrăca după reviste şi l-am sui într-un A6..l-ar iubi? Dar noi, ăştia misoginii..l-am accepta? Totul e doar o chestiune de percepţie. Pe sistemul "Azi îţi fată vaca." No...nu ştiu zău ce să-ţ zîc măi Paulie. ;)

dora spunea...

nu esti misogin, doar ignorant... cata vreme cat te uiti intai la tate&cur, iar madularul iti dicteaza viata amoroasa, vei intalni numai specimenele de care ai amintit. si atunci pot sa-ti spun ca le meriti din plin!
pana te vei trezi, iti urez maturizare rapida!
:)

Paulie spunea...

Dora.... eu nu cred ca tu ai citit postul cu atentia necesara pentru a-ti da seama la ce ma uit eu : I LIKE BRAINS WOMAN..... evident ca si aspectul conteaza... dar ... Anyway.. eu m-am referit aici la 90% din femei , cele care gadesc precum am descris eu in postul asta.... si nu ma poti contrazice ca sunt 90%.... Daca tu crezi ca`s imatur.. ok.. nicio problema.. asa o fi.... Dar .. eu te-as contrazice :)

dora spunea...

io iti ofeream un pseudo-raspuns la intrebarea ta retorica referitor la misoginsmul tau... si din cate stiu io, misoginismul este o forma de imaturitate afectiva... (ti se trage probabil din mica copilarie, cand mama ta a nascut-o pe sora-ta si tie nu ti-a mai aratat aceeasi atentie si afectiune). no offence! ;)
mentionez ca si io sunt "misogina"... nici mie nu-mi plac femeile... :)

Mirela06 spunea...

you're not fair! parca tu n-ai vazut barbati incompetenti angajati din diverse motive! si sa stii ca nu e adevrata ca femeile se considera speciale ca au vagin si sani, asta e greseala voastra pentru ca voi le considerati de fapt speciale pt ca au vagin si sani. Crede-ma, pentru o femeie care gandeste, faptul ca e frumoasa nu o ajuta tot timpul.. ba chiar da de toti libidinosii (aici se incadreaza si acei barbati incompetenti de care ziceam mai devreme). Si by the way... faptul ca barbatii isi dau barba jos, nu e tot un fel de proba de divort? sau respectivul care a scris blogul are senzatia ca o femeie isi doreste langa ea un ţap?

Paulie spunea...

Yep.. sunt o gramada de barbati incompetenti.. dar barbatii nu se alinta.. nu se matzaie.. And trust me... in ultima vreme intamplarea face sa dau de o gramada de pitipoance ( vezi pitzipoanca.org) care chiar au impresia ca faptul ca au vagin si sani le ofera drepturi.. Sunt de acord cu afirmatia ta " o femeie care gandeste nu e avantajata tot timpul daca e frumoasa" true.. very true... Aaaaa legat de barba... io o dau jos ca ma mananca daca e prea mare ,da` femeia pune spoiala pe fata sa ascunda.. nu sa descopere :) si cu asta.. I rest my case...

Mirela06 spunea...

ce tampenie, nu toate femeile sunt matzaite si pisicoase! si by the way... sa ne amintim de barbatii metrosexuali, de barbatii care poarta ROZ si care cand ajung la servici lasa o dara de parfum in urma de omoara orice insecta, ca pana la urma si asta e o forma de iesit in evidenta ... si sa nu uitam de cate ori nu s-a intamplat ca atunci cand un barbat are nevoie de ceva de la o femeie sa se dea bine pe langa ea (= tot un fel de matzaiala, dar cu alte caracteristici) ca sa obtina asta... chiar si cand are nevoie de ceva de la un barbat, de multe ori roaga o femeie sa "mijloceasca discutia". o femeie daca se machiaza nu o face ca sa isi ascunda adevarata fata, ci poate sa-si puna in evidenta calitatile sau se simta mai increzatoare.. pentru ca oricum, pana la urma, majoritatea barbatilor nu observa nici daca s-ar da cu turcoaz!

Mirela06 spunea...

ce tampenie, nu toate femeile sunt matzaite si pisicoase! si by the way... sa ne amintim de barbatii metrosexuali, de barbatii care poarta ROZ si care cand ajung la servici lasa o dara de parfum in urma de omoara orice insecta, ca pana la urma si asta e o forma de iesit in evidenta ... si sa nu uitam de cate ori nu s-a intamplat ca atunci cand un barbat are nevoie de ceva de la o femeie sa se dea bine pe langa ea (= tot un fel de matzaiala, dar cu alte caracteristici) ca sa obtina asta... chiar si cand are nevoie de ceva de la un barbat, de multe ori roaga o femeie sa "mijloceasca discutia". o femeie daca se machiaza nu o face ca sa isi ascunda adevarata fata, ci poate sa-si puna in evidenta calitatile sau se simta mai increzatoare.. pentru ca oricum, pana la urma, majoritatea barbatilor nu observa nici daca s-ar da cu turcoaz!

Paulie spunea...

Ala care se imbraca in roz sau fucsia si lasa dare de parfum dupa el ....ala nu e barbat. Ala e ori gay ori pur si simplu idiot. Astia de care zici tu merg si la solar, si la manichiura , si la epilat pe piept, pe cur , pe coaie... etc... ala nu e barbat.. ala e o cocota masculina....
Legat de datu` pe langa o femeie pentru a mijloci o discutie .. sau ceva... Pai cu ce crezi ca poate o femeie sa mijloceasca daca nu prin folosirea vaginului si a sanilor ? ( si nu ma refer la sex .. ci doar ca idee ) Cat despre machiaj... machiajul mai mult ascunde decat scoate in evidenta. De cate ori ai vazut tu o femeie cu 2 tone de fond de ten pe fata? ala ce scoate in evidenta??? :D Da.. un contur de ochi.. mai merge... da` deja.. se exagereaza....mai dezbatem??

Anonim spunea...

paulie frate bagă alt post pînă nu-ţi sar la gît tăti fimeile dîn blogosferă! :)

Paulie spunea...

Seli.. ti-e frica ? Crezi ca pierd ? :D

Mirela06 spunea...

oricand! ce crezi ca eu am sesiune si de invatat? :P stai un pic, de ce se fac diferentieri intre barbati si metrosexuali dar intre femei si fâţe nu? (toate sunt conderate FEMEI) vezi cine are de fapt nevoie de tratament special? nu cumva sa-i bagi in aceeasi oala pe toti,ca se simt ofuscati:P femeile reusesc sa intermedieze o discutie mult mai bine decat un barbat fara sa se foloseasca de sani si vagin si asta e dovedita stiintific, pentru ca reusesc sa comunice mult mai bine. si nu te lega numa' de faptul ca femeile au sani si vagin, pentru ac asta deja imi da senaztia ca vederea ta ca barbat e limitata. cele 2 tone de fond de ten e sa acopere bataia primita de la barbat cu o seara inainte :)) (joking:P )

Anonim spunea...

Deci, in concluzie, Dora e grasa...

dora spunea...

@z3ro
he he, esti persipcace!
dar, lamureste-ma si pe mine cum ai ajuns la concluzia asta? (inafara de plezneala, evident... ca atunci aveai 50-50 sanse s-o nimeresti, din moment ce in mintea ta obtuza femeile se impart in grase si slabe!)

Anonim spunea...

Da tu de unde ştii că e grasă z3ro-ule?
Paulie poţi să-mi zici cine e nimeniul ăsta de-şi zice z3ro? Nu de alta dar eu credeam că tu aprobi comentariile pertinente ale oricui. Permiţi atacuri mojice la persoană? Sau e un spaţiu de dezbatere civilizat, argumentat, elocvent..?

Anonim spunea...

Deci pana la urma am zis bine, nu prea a fost la nimereala, complexatii au un mod special de exprimare.
Draga Seli, cum poate fi considerat adevaru` ca fiind atac la persoana?

Paulie spunea...

ok people.. chill... Nu a fost un atac la persoana... commentul dorei in care zicea ca "nu esti misogin, doar ignorant... cata vreme cat te uiti intai la tate&cur, iar madularul iti dicteaza viata amoroasa, vei intalni numai specimenele de care ai amintit. si atunci pot sa-ti spun ca le meriti din plin!" suna putin invidios la adresa femeilor cu tzatze si cur ... si se poate interpreta.. Nu a fost un atac la persoana... ci doar o interpretare a unui comment postat... Parerea mea.. si mi s-a parut normal sa il las sa treaca... Si nu cred ca e o insulta... Si mie mi se zice ca is gras , paros si alte cele.. so what???

So .. Chill... :) ne distram.. discutam..

dora spunea...

@z3ero
tot nu am inteles...
faptul ca am oaresce cunostinte de psihologie, ma face complexata de propriul meu fizic?!?

io-n Dushu Tau! spunea...

ooo doamne ce polemica...is si femei si barbati care au urmatoarele calitati: prosti, grasi, urati, machiati, in fucshia, chiar si barbati cu vagin si sani. important e doar sa sti daca chiar vrei sa schimbi o vorba cu ei sau sa ii lasi in prostia lor acasa. Daca deja scormoneshti rahatul cu lopata e problema ta personala si ar fi just sa nu te plangi :) zero, bibi, nimeniule, hai la cafea :D ;))

Mirela06 spunea...

z3ro, concluzia ta a fost exact ca nuca-n perete. Desi recunosc ca in prim moment mi s-a parut amuzanta prin originalitate si prostie, tind sa cred ca te duce capul mai mult de atat... insa cu remarca "complexatii au un mod special de exprimare" mi-ai cam distrus speranta. e o afirmatie din punct de evdere logic foarte adevarata prin faptul ca fiecare are complexele lui si fiecare are atunci modul lui de exprimare... ma asteptam sa-ti si argumentezi afirmatia (ca sa nu mi se mai para atat de idioata) si nu sa o arunci ca la clasa a 5-a.. dar na, fiecare cu cat poate.

Anonim spunea...

@Dora, bati apa in piua
@just, nu a fost nimic ca nuca-n perete, a fost o replica misogina la un post despre misoginism. In rest te guduri ca o mâtã epileptica, nu avea niciun sens sa argumentez, din moment ce toata lumea a citit ce a scris fatuca

Mirela06 spunea...

z3ro, comenturile tale ie degeaba. nu are rost sa argumentez atat timp cat toata lumea a citit ce ai scris matale.
p.s. ai cumva mai mult de 14 ani?

Anonim spunea...

Pufff... in timp ce mancam un sandvis m-am plimbat cu ochiul drept pe comentariile voastre... sincer unele persoane sunt complexate... cel putin zero foarte tare ... nuca lui ocheste bine :))))

Anonim spunea...

N'apăi cu asta închid intervenţiile mele pe marginea postării lui Paulie despre misoginism. Aşadar: Paulie are o doză de misoginism în el, dar e moderat şi vine şi cu argumente plauzibile; z3ro este misoginul pur, genul de misogin fără argumente iar după cum bine zicea nu-mai-ştiu-cine, oamenii fără argumente sunt imbatabili. Şi eu sunt să zicem generos proporţionat, nu foarte înalt, plin de păr. Paulie, cred că la postarea asta ţi-ai bătut recordul la numărul de comentarii/post..au mă înşel eu?

Anonim spunea...

@just, nu... Si cam toate comment-urile ie degeaba... Pe langa asta, "tind sa cred ca te duce capul mai mult de atat", esti v-o(un) fan(a) care s-a pierdut de turma?

Mirela06 spunea...

uite, la commentul asta nu stiu ce sa cred.. ca tu ai o turma de fane (turma => animale care behaie) ceea ce nu ar fi tocmai un lucru de lauda, sau ca-ti imaginezi ca eu as putea sa fiu fana ta, ceea ce iar nu ar fi un lucru de lauda din moment ce inainte considerai ca ma "gudur ca o matza epileptica"... na, fiecare cu ce prefera acum..

Anonim spunea...

deci paulie ... sunt de acord cu tine ... multe femei duc lipsa de o mare parte din creier ... dar macar compenseaza in alte locuri ... In ceeace priveste misoginismul ... come on in ziua de azi chiar trebuie sa fii un misogin / porc / nesuferit etc . ca sa poti sa ai parte de o femeie atragatoare si cu o lipsa mai mica de creier ...
si acum hai sa o zicem pe bune: dintre toti care ati postat, toti v-ati freca intre voi fara sa mai conteze creier / forme / marimi / ... v-atzi insela chiar si iubitu/iubita/sotia ... chiar si amanata ... de ce nu atata timp cat nimeni nu va pride... ;))

Oricum, ca sa nu deviez, ... parerea mea ... si nimeni nu o sa mi-o schimbe: sunteti o turma dragele mele ... dar din pacate si noi suntem ...

Ce ma bucur ca sunt "mascului alfa" ... :))

Anonim spunea...

@just, imi place sa cred ca nu te incadrezi in categoria "ciute dupa lobotomie", de ce te chinui sa-mi demonstrezi contrariul?
In concluzie, oricum m-am plictisit, Feminismu` e metoda prin care ies in evidenta proastele/uratele/grasele la fel cum misoginismu` e metoda prin care toti frustratii virgini ies in evidenta.
Have fun kids

Mirela06 spunea...

z3ro, ne jucam "hai sa aruncam pisica" de la unul la altul? eu m-am cam plictisit, nu mai prezinta nimic nou jocul asta... sincer prefer sa-mi amintesc ca ma pica Onisai saptamana viitoare si sa incerc sa impiedic asta...
p.s. cand gasesti un joc mai nou anunta-ma, poate sunt dispusa sa ma mai joc.

Anonim spunea...

QED, `till next time young kimosabe

dora spunea...

@z3ero
inca nu-mi dau seama daca personalitatea ta este patologica sau esti pur si simplu rezultatul unui accident post coital...
@just
apropo de Onisai... esti viitoare medicinista sau psiholoaga?
ca daca esti la psiho, iti spun din proprie experienta ca nu e asa de rau... doar latra, nu musca! ;)
oricum, mult succes la examen!!

Anonim spunea...

/me bows to the wise woman Dora, trebuie sa ma recunosc invins, doar ca dupa cum zice poetu`, fighting over the internet is like runnin` in the special Olympics, even if you win, you are still retarded

Mirela06 spunea...

medicinista... crede-ma musca de-l ia naiba, rectific ne ia naiba... oricum om trai si-om vedea.. pe langa onisai mai sunt cativa care vor sa ne intalnim din nou, neaparat in toamna

Anonim spunea...

Treci printr-o perioada dificila, iepuras? Cine te-a facut KO? Daca toate iti mergeau ca pe roate, ai fi fost numai lapte si miere...asa observ ca ai inceput sa scuipi venin. Misoginismul nu te reprezinta, un indiciu - ghiceste! - ranjetul din final. In rest, nu am ce comenta...Esti mult prea impudic pentru gustul meu.:))
Kiss!

Paulie spunea...

@S .. si ce ar trebui sa fac sa fiu pe gustul tau? sa ma epilez pe piept? :D si crede-ma ca si acum sunt doar lapte si miere .... nu vrei sa ma vezi cand vars venin cu adevarat :D ...

Anonim spunea...

"Pisica"? Did someone say "pisica"?!?!?!

Here I am to save the day!!! :)

Buei, ma uit, citesc si ma minunez! De cand i lumea civilizata, polemicile astea au intretinut multe beute, pijama parties, intruniri si intalniri... si tot degeaba.

Omu cand se plictiseste, cauta, asemeni 0TV-ului, subiecte cat mai cretine sa dezbata: femeia n-are creier, barbatu n-are inima.

TOTI sunteti produsul unui sistem in care jucati cum va canta EI. Tu mai fiti turme, fratilor! Ganditi cu mintea voastra pe cat posibil, fara sa ascultati babacii. Glumele misogine sunt bune, radem... dar atat. Etichetele sunt de multe ori puse din lipsa de bagare in seama, din lipsa de atentie. Hey, LOOK AT ME, EVERYBODY! I'M EMO/METROSEXUAL/HOMOSEXUAL/TRANSSEXUAL/BISEXUAL/ASEXUAL/SKINHEAD/HULIGAN si cate si mai cate.

Toti suntem unici si speciali. In momentul in care cadem in banal in cautarea integrarii usoare intr-un grup, ne pierdem identitatea => oi!

Cum bine zicea cineva aici, avem nevoie de femei asa cum ele au nevoie de noi. It's a fact! Din macho-ism barbatii se cred cei mai tari si din complexul de inferioritate (dezvoltat de catre ambele sexe) femeile considera barbatii ca o PULA pe bàt.

No, dar, de dragul discutiei, merg polemicile astea, pentru ca avem nevoie de interactiune (majoritatea dintre noi). Si kiar daca nu e fizica, discutia asta e o forma de interactiune.

Anonim spunea...

Strang adeziuni pentru organizatia NO MA'AM (National Organization of Man Against Amazonian Masterhood)...

Anonim spunea...

:))n-ai ghicit!!! nu imi plac nici homosexuali, nici metrosexuali... sorry!!! ce tb sa faci? chiar tb sa-mi placi cu orice pret?!

Paulie spunea...

@S : NU... faceam un sondaj de opinie... pe un esantion nedeterminat... si rezultatul a iesit negativ... :)

Anonim spunea...

Asa, @mannes, si apoi merem toti si ne dam o mana in padure, ca niste vanatori adevarati ce suntem!! ;)

Nu era o faza intr-un film, asta cu NO MA'AM?! Parca Al Bundy o zicea... imi suna cunoscuta! :))))))))

Uite, serial misogin!

Anonim spunea...

da? hai, mai uimeste-ma si cum tb sa iasa???

Paulie spunea...

@S eh... trebuia sa iasa... daca nu a iesit .. nu a iesit...

Anonim spunea...

off paul ne iubesti mai mult decat iti dai seama:)), doar ca esti un pic orbit de ura acum:D
asa suntem facuti, nu vei putea trai linistit fara tot ce are, si poate oferi o femeie, fara noi:P
te mai pacalesti ce sa-i faci, si vb ta inca tu ai avut noroc, ca faci selectie buna:)
nu vrei sa stii cum este pt o femeie, povestea cu barbatii, si de ce sunt in stare, sa zica, sa faca sa ajunga la "o gaura umeda sau nu si o actiune de frecare":))
pe mine m-a distrat la ce ai scris aici, si in mare parte e true, sunt si ciutzi la greu dar si ciute:P
si eu urasc barbatii, dar am nevoie de voi, asta e, dc trebuie, trebuie,si asa ajungem sa mai si iubim atunci cate un specimen mai potrivit pt noi;)

bafta tie! esti un baiat bun, nu va lasati pacalite fetelor, ca nu o zice din inima:D

Anonim spunea...

de ex uite la madcat:)), e adorabil cum scrie, cum sa-l urasti:))

dar pe al mic si necajit, l-as calca cu masina:)), sa vezi at ce necajit va fi:D

Ala`Micu`Necajitu spunea...

Touche Pussy(cat) :D Vezi daca te folosesti de ele cum se folosesc ele de noi( nu toate ELE unELE) te calca cu masina ! :D :) Ehhh da lasa ca si gaina dupa ce a calcat`o tiru ... s-a scuturat si a zis CE COCOS DOM`LE CE COCOS ! :D :P

Anonim spunea...

draga micutzule, nu am zis-o cu rautate:))pff nu m-am putut abtine:D, dar sfatul dat la paulino nu mi-a prea placut, e chiar urat sa tratezi cu indiferenta pe cineva:)
e adevarat suntem fel si fel de femei, barbati, unele/unii mai nepasatoare/ri, altele/altii prea sufletiste/ti, poate cateodata mai lasam si impresii gresite, poate suntem si neintelesi:)
people, suntem multi, si procedam in mai multe feluri:)
life is beautiful!:)) si iubim sa iubim:D

Ala`Micu`Necajitu spunea...

Lasa ca stiu eu ce stiu :P :D Oricum nici nu cred ca a fost spusa cu rautate ! :D Da vezi Indiferenta doare cel mai tare :P so sfatu era ca nu e nevoie sa le urasti ... e de ajuns sa fi indiferent :D cu unELE care merita :P Nu toate :D

Anonim spunea...

:))ok ok micutzule, fie ai scapat, nu te mai calc cu masina, te trag in ea:)), sa nu mai fi necajit:P

vezi paul, noi nu ne uram, chiar ne-ai apropiat prin postul tau:D:))

Ala`Micu`Necajitu spunea...

... trebuie sa refuz :D Mai bine ma calci cu masina decat sa imi iau cratite si tigai in cap ! :D ...

Anonim spunea...

:)) GOOD BOY, stii tu bine ce stii :)

Radiera spunea...

Dora, esti in plus. Mars la masina de spalat!

Anonim spunea...

@ Radiera/gumă de şters pe jos
Prostea, în loc să caci pe blogurile oamenilor serioşi numai bălării, mai bine ţi-ai găsi şi tu o viaţă. De fapt..dacă pînă la vîrsta ta nu ţi-ai găsit încă...eşti cam praf.
Aşa că măi ciumpalacule, marş tu!
Boule!

P.S.: Paulie, scuză-mă dar nu m-am putut abţine. Tu ce ai face dacă cineva ţi-ar jigni în mod gratuit prietena? Oricum numai o labă tristă, maniac cu computerele şi fotbalul, precum puţangutanul de-şi zice Radieră şi care sigur nu are vreo legătură cu femeile, ar putea să fie atît de mojic.
Have a nice day!