luni, 9 iunie 2008

Intrebare intrebatoare??

O persoana e internata intr-un SPITAL... i se recolteaza dimineata sange pentru analize... dupa care este rugata sa mearga cu fiola de sange la o POLICLINICA PRIVATA CU MULTA PLATA... pentru a se face analizele de sange... ( pe multi bani).

Intrebarea : Care pula mea e logica ???? Daca esti intr-un SPITAL .. pentru care ai platit ani de zile din salariu impozit.. sa te trateze muistii aia de acolo.. de ce pula mea tre sa mai platesti analizele la o policlinica privata? Doctorii din spitale sunt INCOMPETENTI?


PS1 . Bunica-mea e persoana din spital .. deci e clar ca a platit o gramada de bani pana la 76 de ani..

PS2. Daca o vad pe strada pe asistenta aia care era acolo cand s-a internat ii fut o bucata .. De ce? Dialog intre asistenta si medicul de pe ambulanta cand a venit bunica-mea la spital . Ea : Asta`mi lipsea azi.. de ce mi-ai adus`o?
Era sa ii fut o bucata acolo.. pe loc.. de ii trebuia si ei internare dupa aia... da` daca o vad pe strada tot ii fut o flegma in ochi... pastele mamii ei de tarfa....

11 comentarii:

Anonim spunea...

Oricare ţi-ar fi năcazul, ţi-l respect şi te înţeleg, dar totuşi cred că ai exagerat un picuţ cu limbajul..poate că madam a avut o zi proastă, plină, etc. Impardonabilă oricum şi remarca ei, dar eu mă gîndesc că poate tocmai răceala asta şi ruperea de orice sentiment de milă şi umanitate, îi face pe ei medici, asistente, persoane detaşate cu sînge rece, care au capacitatea de a ne face bine, în caz că ajungem pe la spital..
Te salut, voie bună!!

paulie spunea...

Da Seli.. a avut o zi proasta. Cand am ajuns eu acolo completa integrame in biroul de internari si se uita la emtivi... avea 23 de ani maxim.. la varsta aia intr-adevar esti surmenat de atata munca .. si la 11 dimineata e foarte probabil sa fi avut deja o zi proasta in care videoclipu` ala cu negrii nu s-a difuzat prea des sau nu ai gasit definitia cuvantului UMAN din 4 litere... pe verticala.... Pe langa asta.. dupa ce a vazut ca eu sunt cu bunica-mea s-a facut galbena albastra verde.. si s-a ascuns dupa tejgheaua ei.. si a inceput sa flirteze nesimtit cu asistentu` de pe ambulanta.... nu cred ca am avut un limbaj exagerat.. poate chiar moderat.. si nu doresc nimanui sa ajunga ignorat de niste nesimtite de 20-25 de ani care se cred mari si tari ca au un halat alb... bunul simt nu tine de pregatire profesionala... si nu cred ca duduia respectiva va face bine cuiva vreodata.. o injectie pot sa mi-o fac si singur... daca chiar e musai... Iti respect parerea... dar da`mi voie sa nu ti-o impartasesc....

Numai bine....si SANATATE....

Anonim spunea...

Dacă lucrurile au stat aşa atunci eşti îndreptăţit să te simţi supărat şi enervat. Am spus lucrurile de mai sus, aşa cum le-am spus, tocmai pentru că mama mea lucrează într-un spital, şi ştiu că acolo de obicei pacienţii sunt respectaţi, şi cunosc personal cîţiva medici şi vo doo asistente, şi crede-mă, de multe ori tind să le dau lor dreptate. Problema noastră este defapt superficialitatea noastră ca popor. Autosuficienţa şi plafonarea.
Plus că violenţa, fie ea şi cea verbală nu aduce niciodată nimic bun. ;)

paulie spunea...

Eu nu am spus niciodata ca toti sunt asa... dar din pacate la noi predomina aceasta atitudine. Si eu am intalnit medici si asistente super ok.. care merita tot respectul. Dar din pacate in ultima vreme intalnesc numai persoane de genul duduii asteia.. si asta ma scarbeste... :)

Cat despre violenta verbala sau nonverbala... nu stiu ce sa zic.. Uni i se exprima in pictura..io nu am talent asa ca ma exprim in vorbe (ca nu sunt primat) .. si uneori vorbele dor :D

dora spunea...

pai daca ai intalnit-o deja si ai asistat la scena, de ce n-ai flegmat-o si injurat-o atunci?!?
amenintarile nu-si prea au rostul dupa ce ai participat deja la "eveniment"... ca altfel suna ca vorba aia "dupa razboi, multi vitezi se arata!"
oricum, ideea e ca sistemul sanitar are foarte multe lacune, iar atitudinea asistentei e nimic...
apropo, bunica ta are asigurare medicala? nu de alta, da' daca nu are, s-ar putea trezi la sfarsit cu o factura de mai mare dragul! (asta daca sta mai mult de tri zile in spital)
multa sanatate si tin pumnii!!!

paulie spunea...

@Dora : am intrebat-o atunci daca nu ii e rusine.. si a dat din umeri , iar cand a vazut ca eu de fapt eram cu bunica-mea .. s-a facut putin galbena/verde/albastra si s-a ascuns dupa tejghea.. nu imi place sa fac circ .. mai ales intr-un spital unde poate oamenii au nevoie de odihna si liniste.. Daca la intrebarea mea : Nu ti`e putin rusine? tot ce a putut face a fost sa ridice din umeri... I rest my case... Cat despre flegma si injurat... cum crezi ca ar fi reactionat bunica-mea ? :) Spre deosebire de unii ca ea.. eu gandesc inainte sa scot ceva pe gura.. si ma gandesc cum ar putea afecta ce zic in momentul ala persoanele din jur.. ca daca nu gandeam.. acu` era cu fractura de piramida nazala.. internata la Marzescu :D si poate eu aveam o amenda de 2 mil si un proces :) pt lovire si alte violente :P ....nu?

Anonim spunea...

"IO" cred ca prea exagerezi pe bune.
Ai uitat ca esti in Romania?Si afara e la fel.. daca esti in varsta si ai o asigurare... gen "white plan" sau "basic" tot asa te trateaza... te plimbi cu ambulanta de la spital la spital pana ajungi la spitalul saracilor si acolo nu te baga nimeni in seama.
Nu uita ca totusi... ce platim la stat este "white plan".
Da, bunica ta e indreptatita ca a platit o viata din salariu... dar vremurile s-au schimbat. Ca sa nu mai ai astfel de surprize tinand cont ca este in varsta si toti avem batrani, iti recomand sa ii faci o asigurare particulara la care sa platesti mai mult dar sa ai parte si de alte servicii.
Si noi avem batrani... care pot fi copii bunicii tale.. adica parintii nostrii care si ei au probleme... dar daca vrei o schimbare... fa ceva pentru bunica ta, nu mai injura sistemul pe bune ca nu castigi nimic.
Fara suparare timpul pe care l-ai petrecut pentru blog... in data de 8... puteai frumos sa il aloci bunicii tale mergand si platind o asigurare privata.

Optiunea >>B<< ar fi fost sa te discuti direct cu aia pe ambulanta si sa stai ca insotitor in ambulanta si nu sa te refulezi pe un blog... pentru ca blogul....este pentru tine...daca actionai atunci.. faceai ceva pentru BUNICA TA.

NO OFFENCE MY FRIEND

"IO"

Anonim spunea...

Scuze... data de 9 =))
Vrei o schimbare? Don`t talk just do it!
Seamana cu reclama de la Nike... dar asta e adevarul.
Vorbele zboara... pe cand... daca faci ceva se simte.

Tot "IO"

Anonim spunea...

Buei, anonim, stai un pic sa inteleg si io o kestie din ce spui tu acolo... Tu spui, tradus de mine, asa: Daca esti medic si ai facut un juramant sa ii ajuti pe cei bolnavi, fara discriminari, daca cineva e mai batran, sau mai "white plan", ai dreptul sa il tratezi ca pe un gunoi, pentru ca asa e si in occident.

Uite, kestia asta nu imi place la noi romanii: tot timpul ne comparam cu altii, cand vine vorba sa fim mai prosti. Ba, daca altii sunt mai prosti, mai inumani, DE CE TREBUIE SA FIM SI NOI LA FEL?!?!?!

De ce trebuie sa asteptam tot timpul "americanii"?!?!?!

Mi groaza sa ma gandesc la ce ar fi fost in tara asta, daca bomba atomica ar fi picat in ea... Japonezii s-au ridicat din cacat si NU i-au asteptat nici pe americani, nici pe englezi, nici pe francezi si nici n-au adoptat sistemele lor! Si uite, miracol, au supravietuit... si mai mult decat atat: SUNT CU MUUUUUUULT INAINTEA LOR!

Da, postam pe bloguri, pentru ca suntem constienti ca, uneori, unele explozii devastatoare au la baza un pumn de chimicale si o tona de creier.

Poate nu stii, dar in America acceptarea negrilor nu o fost facuta peste noapte, ci treptat, prin implant de ideologie, obisnuinta, mentalitate, furie, dorinta. Treptat mentalitatile au fost skimbate pe mai multe fronturi.

Unii lupta cu pumnul, altii cu cuvantul. CUVANTUL, my friends, poate face ravagii, daca e folosit cu cap. Nu iti trebuie forta ca sa manipulezi oamenii...

Da, Paulica, cateodata si mie imi vine sa bag o mana prin orificiul unui ghiseu, sa o prind de guler pe vaca din spatele lui si sa o trantesc cu capu de ghiseu pana ramane fara cunostinta, sau sa iau un doctor de brau, sa il pun pe masa de operatie si sa i trag o operatie "controlata", sau sa pun un militian sa iti traga barbi in coaie, sau sa arunc un politician in mijlocul ghetoului si sa anunt boschetarii cine i individul. Dar cu violenta nu prea... trebuie skimbata sursa raului! Decat sa tratam continuu bolnavii, mai bine vindecam focarul!

Pulele si pizdele ce si-o luat vaca aia de asistenta sau doctorita sau ce draq era, sunt prea putine si le merita luate direct in gura cu varf si indesat. Dar, cum zicea Paul, in spital nu prea mergi sa faci scandal, pentru ca nu e piatza.

Concluzie: Da, traim intr-un sistem de cacat, suntem inconjurati de oamni incompetenti, maro pe la guri, cu coaie prea putine in pantaloni ( <= 0 ), medici rezidenti macelari, avocati de curtea scolii, profesori de maidan, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii ascundem sau sa negam fenomenul, "pentru ca asa e si dincolo". Trebuie facut ceva si o revolutie nu mai este de folos... sau?!

Anonim spunea...

To Pisicu a.k.a. "madcat" :
1. Nu sunt "medic".
2. Si eu am batrani.
3. Eu nu m-am refulat in mine cand am fost pus in aceiasi postura ca si Paul, am actionat direct. Multi ai fost consternati, multi indignati, eu am facut ce a trebuit la momentul respectiv. O fosta de-a mea care era in sistem si am vazut ce marsavii se fac din pacate. Eu la randul meu am fost pus in pozitia asta si daca nu faceam gura si scandal imi dadeam duhul pe masa de operatie, daca nu faceam gura, acum maicamea facea coliva de "n" ani; am avut noroc ca am actionat pe moment.
4. Degeaba scrii si esti frustrat daca nu faci nimic.
5. Totul e departe de noi pana cand ne loveste direct (fie in cei dragi fie in buzunar)

Asa ca madcat iti recomand sa faci si nu sa taci sau sa iti asterni gandurile pe blog. Daca ai o problema mergi la forurile superioare sau sa ii "lovesti" legal ai sa vezi ca poti sa ii "bati" cu armele lor... si chiar legal; iar atunci lumea o sa fie iarasi ultragiata dar o sa zica ca esti destept si ca nu e doar vorba de tine ¬ No Offence pe bune!

"IO"

Anonim spunea...

"Io", not taken (the offence :) ),

La primele doua puncte, ai inteles gresit.

Si io cand am fost pus in situatie, am ripostat, dar am si inghitit multe la viata mea.

Io sunt genul de cal care trage la caruta linistit. Daca mi se pun bete in roate, nu zic nimic, nu sunt genul de cal care sa se kinuie cu ruptul betelor; skimb caruta.
Daca iau un bici in coaie, dau cu copita si skimb caruta.

Io cand am de a face cu oameni cu care nu poti vorbi, sau care ma infraneaza, nu stau la discutii. Sunt mereu in miscare si mereu in viteza. Deocamdata, nu imi bat capul cu prostii in mod direct, pentru ca exista si cai mai simple.

Simplu: M-ai ajutat, te ajut. M-ai calcat pe coada, ti-am spart coiu. De aia, am io impresia ca oamenii de aici ma opresc, ma infraneaza... PENTRU CA NU AI CU CINE, DEOCAMDATA!!!