joi, 19 iunie 2008

Bucatari.... de ocazie



Aseara am decis impreuna cu Z3ro si FiCatel sa ne dam in spectacol si sa facem o masa care sa ne sature burtile flamande .... Cam stramta bucataria pentru 3 bucatari.. si evident ca ne-au lipsit bonetele si sorturile... dar ne-am miscat relativ repede... in 30 de minute era gata masa... Ce am gatit ? Tortellini cu ciuperci si usturoi... la care in creativitatea noastra am adaugat si ceapa ... iar la sfarsit parmezan autohton ras... Ce a iesit? Ceva care ne-a incantat bolta palatina tuturor.. drept dovada in 15 minute dupa ce am umplut farfuriile ... nu mai gaseai nici urma de mancare...

Asta trebuia sa iasa si cam asa arata ce am "prestat" noi in bucatarie....



Oare ce urmeaza??? propuneri?




12 comentarii:

Mirela06 spunea...

faina fata de masa... e noua? am si eu.. pe albastru :))

Anonim spunea...

Renunt la Ando's si vin la tine :)

Anonim spunea...

o propunere, cand mai gatiti asa delicateturi, trimiteti-mi si mie la pachet:))

felicitari voua! arata mai mult decat delicios, si sanatoasa mancarica:), exact pe gustul meu:D
so, don't forget about me:))

Anonim spunea...

Sa incercati si tortelini cu carne, si sos cu ton, rosii, ardel iute, usturoi, lamaie si ulei de masline.

Anonim spunea...

Mi-am incercat si eu de multe ori talentul de bucatar, dar de fiecare data iesea sau prea sarat/piparat/condimentat. Tot eu a trebuit sa mananc :)

Anonim spunea...

:(( ...mi-e foameeeee!!! ... sadic ce esti!!! :X

io-n Dushu Tau! spunea...

chirurgie neuronala ce ati facut voi acolo jur...pfft..si va mai si laudati in gura mare...

Anonim spunea...

Deci sa stabilim ceva, mancarea la noi trebuie sa contina in proportie de 80% animal mort, asta a fost o exceptie, daca tot aveti propuneri sa fie bazate pe animale moarte....

Anonim spunea...

@just: noi o tinem pe masa, albastrul ne place sa fie gol.

Anonim spunea...

@z3ro
au oare tonu' nu-i tot un animal cu branhii mort? mai ales la conservă..io zîc că-i cît se poate de mort.. :)

Anonim spunea...

NI; NA; NE
=))))))))))))

Radiera spunea...

Slab. Potol de fotomodele bulimice.
Baga frate un cotlet in farfurie, nu mai umbla cu prostii d-astea.