marți, 3 iunie 2008

Cum a trecut ziua 1 .....

Pe scurt??? GROAZNIC... dar am reusit sa ma abtin. Dimineata la cafea... cafeaua fara tigara e ca sexu` fara femeie :D ... dar a mers.. ca daca am zis am zis. Mai departe tin sa`l contrazic pe Madcat si sa`i zic ca la pauza merge si fara tigara... ca bei o apa plata.. admiri natura.. citesti un blog... Mai naspa e ca ajung seara acasa... si dupa dusul de rigoare iesi si tu in oras sau mergi la vreo prietena sa faci de mancare... si sa fiu al dracu` daca nu ar fi mers o tigara.. doua.. trei...langa sticla de 7 Pacate sau langa vodka cu sprait.... Dar am reusit sa inving demonii din mine... si IERI NU AM FUMAT DELOC .....

Efecte? Dimineata nu mi-am mai vomitat plamanii ... ceea ce era o chestie frecventa in ultimele 4 luni... (da` io zic ca nu`i de la tigari ... ) Alte efecte nu sunt, decat poate teama de a`mi face acu` o cafea.. si sa ma duc iar sa o beau fara tigara....

So.. incepe ziua 2 .... wish me luck!!!!!


PS. Mi-am propus mie insumi care sunt sa rezist pana pe 15 iunie... si dupa aia sa fac o analiza si sa vad daca raman fumator sau incerc sa devin nefumator...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmmm... suna promitator... Dar, sa stii ca plamanii o sa ti scuipi, de data asta, insa, va fi reobisnuirea lor fara toxine. O sa ai pofte, o sa ai greturi... O sa fi ca o femeie insarcinata... dar, dupa 9 luni ;), o sa fii alt OM!!! :)))))))

NEW AND IMPROVED PAUL, WITH CLEAN LUNGS!!!

Sa te tina!

Anonim spunea...

bravo tie. daca reusesti, incerc si eu. important e ca cei din jurul tau, fumatorii adica, sa iti respecte decizia si sa nu te ispiteasca. mie asa mi-au facut pufulanu si cu sor'ta. rezistasem 4 zile. abia astept sa se lase si ei. si io sa-i ispitesc..! :)

Anonim spunea...

asa asa, lasa-i pe vrajelisti d'astia ca 'madcat' (nu am mai apucat sa iti scriu ieri sa nu te iei dupa mistocaru asta :) )
So welcome to za club.
In alta ordine de idei, ce va cramponati atat ca va lasati de fumat? ca doar nu v-ai nascut cu tigara in gura, deci e NATURAL sa nu fii fumegatoare, e FIRESC, tu NU esti fumator ...
Acum iti imaginezi ca te-am hipnotizat numeri pana la 3 si pocnesti din deget si uiti ca ai fuma t vreodata si ca te-ar intresa asa ceva ;)

Paulie spunea...

@ MadCat : deja am pofte de femeie gravida.. stii doar ca femeile gravide au un apetit sexual mult mai mare decat o femeie normala... oare sunt gravid???

@ Seli : isipita e peste tot, si la cafea, si la vin , si la bere.. tine de vointa... In capu` meu se zice : as fuma o tigara.. si eu zic tare : mai du`te`n pula mea cu tigara ta... Macar 2 sapt sa rezist.. si dupa.. mai vedem...

@OneOfMany : daaaa sunt in transa... acu` nu mai vad decat semne din alea : "nu calcati iarba , fumati-o" :P ... mersi de incurajari :)

Anonim spunea...

(shit - mi-a scapat mesajul de mai sus, dar nu-i ni'k ca mi-ati mai dat idei)

so, ce atata ispita? ce puii vostri aveti?
Sunteti toti maturi (asa imi imaginez io :D ) si daca aveti chef sa va reapucati de fumat o puteti face lejer la orice ora din zi si din noapte ca doar e viata voastra si faceti ce vreti cu ea si cand aveti chef (aici cica ne cam mintim :) )
Asa ca RiLAX!!! no stress, nu sugar.
Nu va mai cramponati atat ca nu reinventati roata sau mai stiu eu ce, pur si simplu redeveniti normali asa cum ar trebui sa fiti. Iar cand nu mai puteti, who cares?! mai pipati cate-o tigara, ca doar pe plamanii vostri fumati (si aici doar in teorie si cand sunteti singuri ...) si apoi renuntati iara, si iara..., si iara ...pana la victoria finala :).
"Scopul scuza mijloace", deci Care-i SCOPUL?

gata, back 2 work ;)

Anonim spunea...

bravo dude ... numai sa te tina. eu nu mai fumez din 1 octombrie 2007 (ziua asta nu am cum sa o uit - incepe scoala atunci pe la astia cu facultati). din ce in ce mai mare scarba de tigari am, insa nu a fost usor deloc. am mai "fumat" cate o tigara de foi asa la o beuta insa acum nimic nimic. daca tot o sa pui tigara in gura in perioada asta ... :D ... macar nu trage in piept. efecte imediate? crize nervi ... :D ... insa o sa obeservi in cele din urma ca nu mai mirosi ca sconsul, respiri mai bine si nu in cele din urma o sa cheltuieti mai putini bani (daca nu mai fumezi probabil ca nici pofta de beut nu o sa mai ai; sunt mana in mana cele doua). hai ca stii tu ce ai de facut. have phun and action :P