miercuri, 4 iunie 2008

Urme de respect?

Cred ca tuturor ni s-a intamplat sa auzim in telefon la sfarsitul unei conversatii : te sun eu si vorbim ..... sau te sun pe la 9 sa vedem ce facem . ... Ei bine.... cati din cei care spun chestia asta o si fac? Eu unu` m-am obisnuit... daca nu sun eu .. nu ma astept sa ma sune altii care au zis ca o vor face. Dar atunci... de ce sa zici "te sun eu" sau " te sun la ora h" ? Vrei sa faci prostu`/proasta sa astepte telefonul tau? sau ce urmaresti? Aaaa e prea scump dom`le.... cum sau dau eu nspe centi sa-l ( sa o ) sun pe fraier/a .. lasa ca o sa ma sune el/ea cand isi aduce aminte.
Anyway... asta`i doar un exemplu... urmeaza alta intrebare .... De punctualitate auzirati? E chestia aia cand iti respecti ora pe care ai dat-o de mers undeva, de intalnit cu cineva, de vazut pe cineva... Exemplu pentru natangi : Vin la ora 9 .... si ajunge la ora 11. :) ok ok .. am exagerat.. ajunge la 9.45 :) Nu neg ca se pot intampla lucruri neprevazute ( cutremure, alunecari de teren, drobu` de sare de pe soba ) dar atunci intervine partea cu telefonu`... : BA, NU MAI AJUNG LA ORA AIA .... da` nu suni ca prostu` cu 10 minute inainte de intalnire.. ca poate eu deja am plecat incolo.. si stau ca pupaza lu` Creanga sprijinit de un tei ( al lui Eminescu??) si te astept... ca deh... io nu pot sa te bag in ma-ta si sa iti spun sa ramai acasa ca m-ai enervat... c`asa is eu....
Tot legata de treaba asta e si expresia : "ajung in 5 minute " .... baaaaaaaaa, 5 minute dupa ce orologiu? sau cum se masoara timpul la tine????? pana si taximetristu` care iti da timp de 3 minute ajunge in 5.... tu dai 5 si ajungi in 2 ore????
Sa`mi bag ..... daca mai stau eu vreodata in baza unora ca astia de i-am descris mai sus.... Ai zis ca ma suni si nu ai sunat? salut... ti-oi mai raspunde io la telefon..... data viitoare.... Ai zis ca ajungi la ora h si nu ai ajuns??? Salut.. eu am plecat... ne vedem data viitoare... Ai zis ca ajungi in 5 minute si au trecut 10 ? ?? Salut... te-am pupat pe portofel... pana data viitoare...

Eu nu platesc cu aceeasi moneda... dar sa`l vad pe vreun musteriu d`asta ca se supara cand nu ma mai gaseste dupa..... sa vezi dupa aia organe in gura.....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Da, asta i nasol cand o patesti de la prieteni, hai ca de la unii care trebuie sa te sune ca sa dai un interviu nu ai la ce sa te astepti, ca nu i cunosti.

Am patit-o si io. da cica traim in secolul vitezei.

Filozofia mea i: daca io pot fi punctual, oricine poate cu putina bunavointa... Dar, deh, pe langa faptul ca a fi "emo" e la moda, tot la moda e si a fi "miserupist", doar ca multi interpreteaza si inteleg gresit termenul asta, asa cum interpreteaza si inteleg gresit termenul de "democratie".

Bun venit in jungla orasului! :)

Anonim spunea...

Pe mine ma seaca musafirii nepoftiti. Nu pot sa-i sufar. Cand stai si tu mai bine in pat, te cuprinde asa o atipeala/toropcheala placuta,... tzrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! urla disperata soneria saraca, care trebuie sa suporte greutatea boului sau a vacii care se sprijina pe ea..! si atunci ce faci? le deschizi si o faci pe gazda primitoare toata seara. In cazu in care le atragi atentia ca nu au sunat in prealabil sa-si anunte vizita, pun botu', ca le lezezi starea de spirit...plm..io cand vreau sa vizitez pe careva, il sun inainte. In fond e de bun simt...

dora spunea...

io patesc frecvent chestiile astea si tot nu m-am obisnuit inca... sau poate am io o problema... poate ar trebui sa ma comport si io la fel, ca oricum vad ca nimeni nu mai e asa de afectat ca mine!
dar poate trebuie platit cu aceeasi moneda, sau pur si simplu sa-i bagi pe respectivi in originile neamului si sa te detasezi de ei!
ca sa nu mai spun ca lucrez intr-un mediu in care aflu cu 5 minute inainte ca tre sa fac ceva important (cum ar fi plecarea prin tara), sau mai rau, aflu azi ce trebuia sa fi facut deja de ieri... si uite asa ma trezesc stand ca proasta peste program si facandu-mi nervi pentru niste idioti care habar n-au sa comunice!
'tu-le muma-n cur!!!