miercuri, 6 februarie 2008

Am devenit nostalgic

Da... am devenit nostalgic.. ( asta dupa ce am urcat pe jos 12 etaje , s-o stricat liftu in orezaria in care prestez ... dar nu pt mult timp)

Am realizat in dimineata asta ca lumea s-a schimbat complet.... ( tarziu ce`i drept).Vorbeam dimineata despre perioada de liceu .. despre asa zisele cursuri festive din clasa a 12-a.. sau despre ultimul clopotel.. sau de impodobitul claselor celor care terminau de cei care ii urmau..... Nici nu stiu daca se mai practica asa ceva... acum... Acum nu mai exista "serbari" .. sau "spectacole de teatru " date de elevii de liceu.... ce vremuri ... Cand faceam parte din trupa liceului .. si mergeam la spectacole in clapari, bermude, camasa, cravata si sacou... sa faca infarct profa cand ma vede.... cand mergeam eu ,rebelul din mine, in sandale la examenul de atestat....sau cand mi-a fost scazuta nota la purtare in scoala generala pentru ca am aprins o petarda (a nu se citit petarda de pe centura) in sala de clasa.....
Azi? Te uiti in curtea unui liceu.. vezi nu mai masini de fite.. care mai de care mai noi , mai mari , mai tunate.... Dupa aia .. daca astepti pauza.. vezi liceenii ( ii vad pentru ca lucrez vis-a-vis de un liceu)..... Care mai de care cu frizuri fistichii ( ce cuvant.. fistichiu .. cum suna .. ) , cu haine cat mai largi sau cat mai stramte.. ( ma intreb daca nu mai exista decat marimi XS sau XXL in magazine ) cu cercei prin locuri in care nu`mi imaginam ca pot incapea.... Ii auzi vorbind de DVD-uri cu Harry Potter ( Olaru` paros :D ) , sau de nivele noi din jocuri video.... ( pe vremea mea vorbeam cum sa chiulim sa jucam un fotbal/baschet/volei) .... ii vezi in bodegi de 2 lei discutand aprins despre head-shot-ul pe care l-au dat in timp ce ei erau Tero cu un 4-3 ( ceea ce cred ca e o arma )... si noi mergeam in bodegi de 2 lei la bere ieftina... dar parca totusi discutam alte cele....
Eh.... astia is... cu astia defilam......

Ciudat... cu evolutia asta ... nu?

3 comentarii:

Anonim spunea...

... mama, ce batran esti... Shit, kiar incepi sa vorbesti ca un batran... :))))))

Ia zi, ai mai gasit medicamente compensate luna asta?! ;)

Eh, ce, crezi ca pe vremea ta de licean, cei mai adulti nu vorbeau la fel de adidasii pe care i aveai in picioare, sau de faptul ca vbesti de Discovery su desene animale cu Buggs Bunny?!?!?!

Fiecare (de)generatie cu amintirile si cu prezentul ei! :)

Stai sa vezi in cativa ani cand or sa te ia pustii la misto ca nu stii sa folosesti tricorderu, sau teleportoru, saunu stii sa folosesti interfata de conectare bionica la te-miri-ce-retea mondiala de informatii... Si o sa zici: "Baaaaaaaa, pe vremea mea se asculta muzica clasica: Rap, Hip Hop, Techno, Hardcore, House, RnB, nu cacaturile pe care le ascultati voi, tinerii, acum!!!" :))))))

Anonim spunea...

Mah... sa stii ca ai dreptate.... da` parca tot era mai fain pe vremea noastra :P
aaa .. si cand gasesti teleportoru` lu` ala mic al tau .. sa mi-l dai si mie sa ma duc in Hawaii :P sa beau un cocktail pe plaja :P

Anonim spunea...

Sa dea Domnezeu sa avem bani sa ne teleportam in Hawaii pe plaja!!! :))))))))))))))

Mmmmmmm... da, erau si timpurile noastre cu specific... erau dragute... ti-am zis, fiecare epoca are partile ei bune si rele. Mie imi place si prezentul!