joi, 21 februarie 2008

Taxa auto....

Stiu.. e subiect mult prea dezbatut.. si mult prea combatut... da` am zis sa zic si io o vorba doua :D. Am auzit dimineata ca tribunalul din Timisoara ar fi dat o sentinta finala si iervocabila in favoarea tipului care a dat in judecata statul... Daca`i asa.. banuiesc ca acu` o sa fie un val intreg de procese de recuperare a taxei auto... si mi se pare normal.. de ce sa ia statu` ( adica aia condusi de CPT ) neste mii de euro dati de cetateanu` care a strans cureaua si a mancat mamaliga cu franzela sa isi ia o masina.... ( aici nu se includ oligarhii si mogulii care schimba masinile ca pe femei si pe alea.. ca pe sosete ). Tot legat de subiect citisem in presa cum ca in Camera Deputatilor s-ar fi votat un proiect de lege pentru scoaterea taxei auto.... ei bine.. asta nu inseamna ca va fi si scoasa.. exista interese mult prea mari ca taxa sa fie pastrata... eventual modificata .. dar pastrata... Revenind la procese.... tare mi-e teama ca nu cumva magistratii minunati ai nostrii sa nu fie informati telefonic la ore tarzii de catre diversi baieti cu ochi albastri ca deciziile luate nu sunt corespunzatoare si trebuie sa le schimbe... pentru ca statu` nu pierde niciodata... daca da cu o mana.. ia cu 10 ... zic eu..... Acu`.. tot ce ramane... e sa asteptam.. Cine stie? Poate ajunge petitia aia de se zicea ca are 130.000 de semnaturi la Bruxelles.. si vine minunata UE sa ne dea .. (UE? ) banii inapoi....
Pana una alta.. traim aici.. cu bune cu rele... ( cei care mai stau inca in tara... ceilalti..... :D )

C ya...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vreau si io banii inapoi!!!! :D:D::D