joi, 14 februarie 2008

Evolutie

Dupa cum am mai zis am schimbat locu` in care prestez si anume munci....

Dupa primele zile incep sa fac primele comparatii ... pros and cons..... In prima faza a fost un mic soc.. revenirea intr-o firma mica ( adica cu putini angajati) , lucrul intr-o comunitate restransa... in care nu poti sa spui ca unu` e sef si altu`i sclav.. decat pe hartie... in rest.. nu se observa... In firma anterioara asa era la inceput.. pe parcurs.. au aparut aerele de sef... controlu` la sange... .Aici daca ti-ai facut treaba bine.. castigi tu .. ca angajat... acolo.. daca iti faceai treaba bine.. castiga firma. Parere personala? altfel lucrezi stiind ca ai de facut un task in 2-3 saptamani sau 2-3 luni .. si nu te bazaie nimeni la cap.. te lasa sa iti faci treaba.. si analizeaza rezultatul.. decat sa lucrezi cu gandul : oare ce sa raportez azi? am lucrat eu 8 ore.. dar nu am voie sa raportez pe tasku` asta decat 2 ore , pe asta 1 ora.. hiiiii tre sa mai stau peste program ( ceea ce la mine nu se intampla decat la inceputurile in minunata corporatie ( ex job) .... cand chiar merita sa lucrezi.. aveam pe vremea aia satisfactie si chiar cred ca era ok ).

Ce ciudat.... ( adica nu e ciudat.. e normal ) cum banul schimba omul... sau in unele cazuri .. functia schimba atitudinea omului (oare cum s-o numi asta? :D evident.. intrebare retorica) fata de alti oameni ( pe care poate i-a considerat vreodata prieteni ). Eu am fost ( si poate mai sunt ) un mare naiv.. care crede inca in bunatatea oamenilor, in prietenie, in omenie. Si de multe ori mi-am luat-o peste bot din cauza asta... Expresia " prost de bun" cred ca se aplica aici... De multe ori am ignorat sfaturile unora care chiar imi vroiau binele .. si ma bateam cu caramida in piept.. si ma puneam gaj pentru anumiti oameni... care intr-un final au facut ce`a facut Brutus cu Cezar...
As fi putut sa spun si eu la un moment dat : Si tu C... (pardon) Brutus?

Asta e... din pacate increderea mea in oameni s-a diminuat considerabil din cauza unora... sper sa nu ramana asa.
Uite ca am plecat de la evolutia mea (profesionala) .. si am ajuns la evolutia primatelor.. care cand s-au vazut cu titlu sau cu bani.. au ajuns ca Becali.... "eu fac , eu dreg, eu tai , eu spanzur" ... le mai lipseste cate-o liana .. ca ei sunt fericiti cand mai primesc un scarpinat dupa ureche sau cate o banana de la ingrijitor. Asa ca ..revin ... tot raul spre bine... si daca imi e permis un sfat pentru cei care au patit/patesc ca mine ...
BUEEIII... nu mai trageti ca sclavii pentru ca altii sa se imbogateasca.. orientati-va catre o firma ( sau o tara) care pune pret pe angajati.... si nu pret ca la piata ( asta il vand cu atat ) ci pret ca sa il pastreze.. si apreciaza ceea ce face...

Cum zicea un prieten " go west" sau schimbati orezaria pe un bungalow in care sa va faca placere sa munciti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hop si ich!!!

Ich ti-am mai zis: decat sa ai un sef care se crede paun si se manifesta ca atare (si nu isi da seama ca e paun... dar tot pe o gramada de balegar isi etaleaza puterea exterioara - ca am auzit de la cineva din fosta ta ekipa, ca clientul il cam considera un pic retardat pe acest paun si cam incompetent), mai bine un sef care stie sa te stimeze si sa te pretuiasca.

Eu sunt scarbit de ce ai patit tu in firma aia unde ai lucrat.

Ce bine ca ai parte de o EVOLUTIE!!!

Oricum, pentru paunii (aia sefi mari si tari) pe care tocmai i-ai parasit am doua vorbe sa le spun: Hello world! - prietenii stiu de ce!!! :)