marți, 26 februarie 2008

Vine vine priiiiiiiiimavaraaaaaaaaa

Deci care este , pe persoana fizica, vine primavara .. care este... Conform termometrelor , verificate metrologic, se pare ca`i primavara.. Soare, bluzite, soare, fustite, soare, tricouri cu burta, soare.... aaaa FLORI.. vine 1 martie, vine 8 martie :D Baieti.. stiti ce va asteapta... puneti bani la ciorap :D ca ie scumpe si ie multe .....
Cica primavara se trezeste natura la viata .. atunci.. mie de ce mi-e somn?

Astept raspuns ( si fara astenii de primavara... ca tot indragostit sunt :P )

11 comentarii:

Anonim spunea...

Esti natura moarta, Paulie :D Daca serios - avitaminoza de primavara, astenia de primavara, etc...

Paulie spunea...

Hmmmmm... oi fi natura moarta ?:P arat eu a om de ceara ? :D sau a banca? sau a cladire ? :D

Anonim spunea...

pai daca natura se trezeste la viata, tie de ce ti-e somn?! :D

Paulie spunea...

Oi fi gravid :P

Anonim spunea...

uuuu, Paulie, facem bani cu tine, te bagam in cartea Guiness :D

Anonim spunea...

Cum draq sa nu-ti fie somn, daca asta iarna nu ai hibernat deloc?!?!?! :D:D:D:D

Anonim spunea...

Paul, e simplu. Natura se trezeste la viata iar tie ti-e somn. Explicatia e cat se poate de simpla. In cazul in care nu te consideri un copac sau cumva vreo buruiana inseamna k nu faci parte din natura care se trezeste. In concluzie tu nu esti copac

Anonim spunea...

toti vorbesc de natura si de somn;)) si nimeni ca vine vine 1 martie si 8 martie..cand TREBUIE sa ploua cu cadouri multe si bune:D:D:D..si toata atentia numai asupra noastra hihihi :P..love martie:P
paulino nicioada nu-si uita datoria ;)

Anonim spunea...

p.s. niciodata* :D..repezeala strica treaba :))

Anonim spunea...

Bha da cand nu iti e tie somn ? AAAAA stiu cand dormi ! :D

Anonim spunea...

mie kestia asta cu 1 si 8 martie mi se pare k s-a cam chiciuita(a se citi "zoaie") cum s-a intamplat cu toate sarbatorile noastre-pt k deh,la baza tuturor lucrurilor stau banii si astia tre scosi si din piatra seaca!
Eu m-am dus ieri s ii cumpar lu maica-mea un martisor;unu mic si dragutz cu snuruletz rosu cu alb-da nu am gasit!!k era plin de bibiloaie din sticla cica,maimutoi nasoi si flori d-alea puse de nasa in piept:)) nush kt e de ras sau kt e de plans....da eu stiu sigur k o sa ii iau mamei un buchet d ghiocei...asta dk nu s-au gndit sa ii dea cu shprei roz sclipicos si sa le agate o funda-cum altfel decat ROZ??!! btw,se poara cactusii si bete d bambus infipte in uluci de ceramica shpreiate cu galben,mov,roz,verde,albastru etc.ce luis vuitoane(iub,dk vezi asta sa stii k eu vreau un birkin-bag,k d-astea n-are toata lumea:))),apa plata cu lamaie in cafenele din dorobanti?!Cactusii!! aia fara tzepe:))