luni, 24 martie 2008

Comportament de "fitze"

Sambata seara m-o vizitat o verisoara ... si am zis sa iesim sa ii arat orasul seara... mai ales ca aveam si nevoie sa imi inec amarul. Dupa ce am mers intr-un bar micut si cochet , cu preturi ok cu atmosfera linistita.. am plecat la un bowling... dupa care ne-am apucat sa colindam cam toate cluburile din zona pentru a vedea ce si cum.
Si acum ajung la subiect... in fata unui club asa zis "de fitze" din urbea natala... doi tipi imbracati "de fitze" .. cu frizuri " de fitze" cu telefoane " de fitze" .. se bateau ca chiorii.. De unde pleaca si intrebarea mea.. Daca iesi in oras sa te distrezi.. si bei 2 pahare mai mult decat poti duce... de ce dracu nu te duci acasa sa dormi?? De ce cauti scandal?? Daca ai pretentii de la tine ca esti un om monden... ca iti permiti sa iesi in cluburi in care dai 10 lei pe o apa plata... oare trebuie sa iti arati muschii cu primul betiv care te-a calcat pe pantofii tai marca Mucci ( a se citi GUCCI)... Eu nu reusesc sa inteleg cum gandesc acesti indivizi...pe cine vor ei sa impresioneze? si DE CE?... daca esti in stare sa dobori un om cu un pumn asta te face mai destept? Oare nu ar fi cazul sa candideze si la primarie sau in parlament ala de da cu pumnu??
Partea cea mai grava e ca asa zisii bodyguarzi stateau si se uitau la omul ala cazut pe jos in fata clubului .. si radeau de cum isi ia picioare in cap... Eu inteleg ca ei sunt pusi sa pastreze ordinea in interiorul clubului.. si ca 90% din ei se ghideaza dupa zicala : pumnii mei minte nu are.. sparge tot ce sta in cale... Dar de aici pana la a lasa un om sa plece plin de sange... ( indiferent ce ar fi facut si cu ce ar fi gresit).. e cale lunga .. zic eu....
Asta nu se intampla doar in Romania.. e o problema globala.. care tine zic eu de educatie... E grav ca la noi daca ai bani sau muschi... incepi sa crezi ca tu ai educatia cea mai aleasa.. si trebuie sa ii "educi" si pe altii....
Eu am evitat de fiecare data bataile... am considerat ca cea mai buna arma este comunicarea... si pana acum mi-a mers... Dar se pare ca sunt din ce in ce mai putini oameni care vad lucrul asta....

Asta e.... fiecare da ce poate ... pacat ca unii nu pot da altceva....


C ya....

6 comentarii:

Ala`Micu`Necajitu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ala`Micu`Necajitu spunea...

bha baiatule :D tu vb :D care alergai dupa tacsi :D :) ... ideea e ca mai degraba se bate alcoolul din ei :D

Anonim spunea...

Brasovul e oras cuminte!!! Du-te la mine la Braila la discoteca, si acolo sa vezi!!! Eu unul n-am curaj sa ma duc acolo in disco. Daca iesi batut, e bine!! De obiei bajetii au shundelele la ei in permanenta (shundea = orice cutit purtat de tiganii astia prosti). Si nu se feresc sa-l infiga in celalalt...

Anonim spunea...

Mmmmmm... bataie... Yummy!
Hai ma, ca daca te duce muschiu manuelei, da nu prea te duce ala encefalic, mai dai si o batuta...

Acum sa recunoastem, sunt unii care si-o cauta cu lumanarea si uneori o bataie nu le strica...

Sa nu-mi zici ca daca se ia unu de femeia ta si i zici cu frumosu si nu tine, nu i dai o mama de bataie?!?!?!

Am dat si io la viata mea si am si luat... am dat cui merita si am si luat fara sa merit... Da' iti zic io... unii kiar si-o cauta. Le zici cu frumosu, i ignori, da cand incep sa te faca de cacat si pe tine si pe prietena/nevasta/prietenul/ruda ta... apai i capacesti doua sa se invete minte... Da, nu zic sa te bati ca kiorii cu cutite, cu sange, cu manuri/piciori rupti, da', asa, doua peste bot sa ametesti pica numai bine uneori.

Paulie spunea...

Da madcat... dar inainte sa ii dai 2 peste bot celui care ti-a jignit nevasta/prietena/mama/sora... incerci sa il potolesti cu frumosul.. daca nu intelege si nu intelege... ok.. sa zicem.... dar sa bati pe cineva pentru ca beat fiind te-a calcat pe bombeu.. sau ca s-a sprijinit de tine in leganarea lui... mi se pare deplasat rau ... aici deja vorbim despre oameni pentru care bataia e un mod de exprimare.. ca altul nu cunosc...

Anonim spunea...

Pai asta ziceam si io... daca omu nu intelege, il ametesti.

Acum, ceea ce zici tu, da, sunt gorile care atata stiu si atata pot... Pentru astia... nu mai ai ce face...