miercuri, 26 martie 2008

Schimbare de identitate.. temporara

Ca sa continuam seria amintirilor din copilarie.....

Mi-am adus aminte in dimineata asta, vazand cum cineva a confundat pe altcineva, de o alta intamplare din "tinerete".
Eram in liceu, cred ca prin clasa a 10-a sau a 11-a.... si cel mai bun prieten al meu coresponda ( evident prin scrisori ca pe vremea aia nu era imeil sau mirc sau iahu mesinger) cu o consateanca a unei colege de clasa.... Si evident ca dupa multe cuvinte dulci si siropoase.. au decis sa se intalneasca.. si cum sa se intalneasca? Colega noastra s-a oferit sa tina o petrecere cu ocazia zilei ei de nastere, petrecere la care am fost invitati mai multi ....
Prietenul meu ( pe care in continuare o sa il numim S), om prevazator, ma ia de`o parte si imi zice : Ma Paul, daca nu imi place fata? ce fac? la care vin cu o idee (mi se intampla si mie sa mai am idei d`astea) : Lasa mah.... daca nu`ti place.. zici ca eu sunt S si tu esti Paul.... si ne descurcam noi....
Zis si facut.... ne imbarcam frumos in personalu` care mergea catre localitatea respectiva, S pregatit cu flori si bomboane.. si alte dulcetzuri pentru fatuca respectiva.. io .. pregatit cu curaj si cu o sticla de ceva.. ( sincer nu mai stiu ce fel de sticla era ... da` era o sticla ).
Ajungem in gara de destinatie... S.. din tren.. se uita cu coada ochiului la fatucile de pe peron.. si vede o duduie care astepta mai nerabdatoare decat toate celelalte.. zice.. mah.. asta tre sa fie.. da` mie nu imi place... asa ca ... PAUL .. vezi ca de acum esti S.. ia florile si bomboanele....
Evident ca toti colegii nostrii fusesera pusi in tema cu planul de bataie pentru a nu exista vreunul sa ne dea de gol.....
Coboram din tren , duduia cand ma vede cu flori si bomboane imi sare in brate.. eu .. sub influenta socului.. mai mai sa cad din picioare... dar m-am tinut bine ( multumita si sticlutei consumate anterior)... Ajungem noi la locu` de petrecere.. duduia tot pe langa mine...Si imi soptea suav citate din scrisorile trimise de "mine" si ma intreba daca e ceea ce asteptam.. si una si alta.. Eu, dadeam din colt in colt.. si tot schimbam subiectul cu : ce buna e friptura, ce rece e berea.. ce cald e afara... :D
Colegii , inca nemarcati de aburii alcoolului.. se conformau si imi ziceau mie S si lui S Paul... asta pana pe la 10-11 noaptea.. cand era o harababura.. in care eu imi strigam propriul nume ( S hai pana aici :D ) toata lumea striga S si eu nu ma simteam.. dar cand se auzea Paul saream ca ars....
Dimineata cand am plecat.. nimeni nu mai stia cine e cine si cum sa ne spuna.... da` o fost fain rau...

Sincer... acu` ma simt prost fata de domnisoara respectiva, ea saraca n`avea nicio vina.. da` cred ca totusi s-a prins .... ca proasta nu era....

Till next time...

4 comentarii:

Anonim spunea...

nazbatii de genul..nu se pot ocoli,la varste fragede:))
e prea mare tentatia, curozitatea..cum e dc faci asa..oare ce se intampla?:D..iar pacatele astea din copilarie sunt iertate usor,ca absolut cu totii le aplicam, sigur si d-ra a pacalit vreun baietel intr-un fel sau altul:)

sunt cele mai faine vremurile alea,parerea mea...mai putin dureroase, mai inocente..si stii ca ai toata viata in fata, indiferent de ce decizii iei atunci:p

iar mi-am facut doza de ras pe azi;))cu pustiul paul:))

Anonim spunea...

Ce vremuri de holtei.....

"Copil fiind paduri cutreieram"

Cautam departe ceva... cand de fapt ce vroiam era langa mine....

Acum am crescut...si vad si langa mine

Paulie spunea...

@Vampulex : Pacat ca uneori vedem langa noi cand e prea tarziu nu? :) Oricum , amintirile raman amintiri .. si raman doar cele frumoase :D

Anonim spunea...

daca tipa a fost simpatica, well done!!!