luni, 10 martie 2008

Plimbari de uichend

Dap... am reusit in sfarsit weekendu` asta sa iesim din oras...

Mi-am facut rezervare la o pensiune ( merci Ana) in Sighisoara, pensiune care s-a dovedit a fi contrarul expresiei "afara`i vopsit gardu, inauntru leopardu`" , adica afara arata jalnic, dar inauntru.. super fain... cald, curat, ingrijit, aranjat in stil medieval ( evident cu conditiile din ziua de azi, ca ar fi fost culmea sa am buda in curte :D ) .Din pacate singurul impediment a fost Doamne Doamne.. adica vremea nu a tinut cu noi.. a plouat intr-o veselie.. si cum si eu si nevasta-mea suntem putin raciti.. am preferat sa limitam plimbarile. Am vazut o mare parte din cetatea medievala, am facut niste poze ( pe care o sa le postez mai incolo, daca nu uit) si evident .. ( nu , nu am scapat ) am fost la shopping :D. Si uite asa, ne-am aruncat in haine, pantofi si alte elemente necesare in aceste vremuri de frig :D (oricum ca pret am iesit mai ieftin decat am fi iesit in urbea de domiciliu).
Si cum afara ploua incontinuu, am decis brusc sa facem o plimbare pe drumul vinului .. pana la Blaj... sa-si vada bunicul :)Si evident.. cand am ajuns acolo ( nu degeaba`i spune "Drumul vinului") m-am pus la masa.. terminam un pahar de vin, paharul magic se umplea la loc, mai terminam unu`.. iar.. pana cand nevasta-mea a zis : Opreste-te ca iar imi dormi pe masina :D si atunci.. am pus frana... (desi era putin cam tarziu )...
Cand am ajuns inapoi la pensiune.. eu evident aveam chef de plimbari si de baruri ( ca eram "bine dispus") dar am cedat foarte usor cand s-a ivit perspectiva unui somn binemeritat ...
Una peste alta ne-am simtit bine... am evadat din rutina zilnica, am respirat alt aer, ne-am facut damblalele.... si am iesit relativ ieftin... (30 de euro cazarea, vreo 50 am dat pe haine , vreo 30 pe mancare ( ieftina si multa si buna ) si 15 euro pe motorina => Total... 125 E pentru un weekend 2 persoane )

Daca are careva oferte de evadare din cotidian.. suntem deschisi sa le ascultam ... :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

daca te-a deranjat faptul ca ti-ai luat pantofi si blugi...imi cer scuze ca am insistat sa iti cumperi...

Paulie spunea...

Nope.. nu`mi pare deloc rau.. chiar imi pare bine :) Mersi frumos :)

hmh spunea...

Data viitoare sa nu mai insisti ... dai direct cu biciu peste ochi daca nu te asculta :D

Anonim spunea...

si daca dau cu biciu cine stie ce mai posteaza pe blog...

hmh spunea...

Da`i peste ochi si maini sa nu poate sa vada sau sa scrie ! Si atunci sa vedem cum mai posteaza :D :))