marți, 25 martie 2008

Copilarie... ce vremuri

Stateam in dimineata asta si imi beam cafeaua citind bloguri de cafea... si m-au napadit si pe mine amintiri din copilarie...
Atunci m-am gandit sa va povestesc si voua una din ele.. care mi-a ramas in creieras.. ca fiind una din cele mai penibile situatii in care am fost pus :)
Aveam vreo 15 ani... venea vacanta de vara.. si ce`mi propune vara-mea de la Bucuresti.. Zice :
- Eu plec in cantonament cu astia de la Tae Kwan Do .. la mare.. vii si tu ?
Zic : Evident.. ( deja ma vedeam un mare ninjalau.... ceea ce era foarte departe de adevar eu fiind un baiat de vreo 50 de kile imbracat la vremea aia )

Si imi fac bagajele.. si plecam.. Ajungem noi la EFORIE SUD ... ne cazam intr-un camin ceva .. cu o cantina d`aia comunista la subsol.. mancare super buna.. conditii ok... Eu ... strain .. toti de acolo se cunosteau si .. evident.. erau BUCURESTENI... dar ce mi-am zis..lasa ca ii impresionez eu.. si am adoptat moda italiana ( pentru cei care nu stiu ce inseamna..moda italiana= nu purtam chiloti).. normal ca am avut grija sa stie toata lumea treaba asta... si uite asa .. m-am imprietenit cu toti de pe acolo...

Ajungem imediat si la intamplarea cu pricina :D ...

Deci.... fiind cantonament aveam 2 antrenamente pe zi, unul dimineata de pe la 5-6 si unul dupa amiaza de la 5-6... no... dupa antrenamentul de seara... pe locul de plaja unde simulam noi cu voinicie luptele de la Rovine :)) aveau antrenament fetele de la lotul national de JUDO junoioare....

Eu purtam in loc de imbracamintea traditionala niste pantaloni de trening cu capse laterale.. nu stiu daca va aduceti aminte de ei.. erau tare la moda intr-o vreme... din aia de trageai de ei din fata si erai ca aia de al CHIPENDALES.. ramaneai nud...

Buuuun, si incepe antrenamentul de seara... eu partener cu un tip cu un cap si ceva mai inalt decat mine si mult mai solid..., apar si domnisoarele de la judo... si noi . sa le impresionam....

Acu`... nu stiu ce impresie le-am facut, si nu stiu daca a fost buna sau nu, dar cand parteneru` o vrut sa imi dea un picior in cap.. m-am lasat pe spate si i-o cazut calcaiul in pantalonii mei.. simuland miscarea mai sus amintita .. aceea de CHIPENDALE..... am ramas... cu moda mea italiana cu tot .. in mijlocul plajei.. sub ochii unei mari de spectatori.....
Evident ca eram mai rosu ca asfintitu`... da` mi-am revenit repede :)) si in seara aia... totusi... fetele de la judo ne-au invitat la discoteca.....


Eh... ce vremuri......


C ya..

5 comentarii:

Anonim spunea...

:))))))))))))))))))))))))))))))
Ai ajuns sa prajesti carnatu la asfintitul soarelui... HOW ROMANTIC!!!! Creca de aia v-or invitat giudocancele la discoteca... sperau sa repeti figura... ;)

Paulie spunea...

La varsta aia MadCat.. nu`mi era capu` la asa ceva.. eu ti-am zis ca ma visam ninja :D ... fetele erau ceva inutil pentru mine atunci

Anonim spunea...

parerea mea e ca ai facut impresie buna la gagicele luptatoare;)..un barbatel care are asa tupeu..fara chilotei e cool:D..are caracter:))
cam asa imi aduc aminte..din copilariile mele..eram fana de bad boys:P
si eu am fost pe la varsta aia o karatista:D..bunicica.

Anonim spunea...

p.s. mentionez ca acum nu mai mi se pare asa cool..am mai crescut bine de atunci :))

Paulie spunea...

Nici mie nu mi se pare cool acum .. si nici atunci nu mi s-a parut cool... a fost o intamplare destul de penibila... acum? :) dupa cum ziceam .. atunci nu ma interesau fetele.. acum ma intereseaza doar una (stie ea care)... so.. wish me luck....