vineri, 7 martie 2008

Serviciile medicale din Romania

Nu stiu cati ati vazut filmul "Moartea domnului Lazarescu".. dar se pare ca eu o retraiesc...
De la ora 11.30 bunica-mea e plimbata din spital in spital si i se fac 10.000 de analize si supozitii.. si toti sunt niste incompetenti... O plimba din cartier in cartier, de la cardiologie la plamani, la nu stiu ce mama dracului de departamente mai au imbecilii aia.. si peste tot vin cu scuze : nu avem locuri de internat , nu putem face, nu putem drege.. atunci pentru ce sunteti platiti domnilor doctori? sa ridicati nepasatori din umeri? daca in loc de o batrana de 76 de ani era o "duduie" cu 90-60-90.. cred ca v-ati fi oferit sa o cazati in cabinetul dumneavoastra... si daca v-ar fi dat si spaga.. i-ati fi dat si halatul ... Cat de mizerabil este sistemul medical in Romania? Cat trebuie sa suporte un om pentru a putea fi tratat omeneste ??? Ce trebuie sa fac??? sa vin sa va da 1000 de euro la fiecare in parte sa o bagati in seama pe femeia asta de 76 de ani?.... sau sa vin sa va dau cate un topor in creier.... si dupa aia sa ridic din umeri zicand.. nu am ce sa va fac.. va trimit la alt spital.. si acolo sa va ia un prieten de`al meu si sa va zica acelasi lucru... pana cand nu mai se poate face nimic?????

Mi-e scarba de 3 lucruri in viata asta.. de doctori, de profesori si de cei care se folosesc de altii prin minciuni si parsivenie..... Si din pacate scarba asta creste pe zi ce trece.... Sper ca atunci cand voi fi eu batran .. daca serviciile medicale din Romania nu se vor imbunatati.. sa aiba careva mila de mine si sa ma omoare.... sa nu ma plimb din salvare in salvare.. pana dau coltu`....

Va multumesc domnilor/doamnelor doctori.... si va doresc sa fiti tratati asemenea si dumneavoastra... profesionalismul dumneavoastra este incontestabil.. si meritati din plin maririle de salariul ce le cereti...


Puneti voi ghilimelele .. ca mie mi-e scarba....

Plec iar sa alerg dupa ambulanta....


Later Edit : Pana la urma s-a rezolvat.. la ora 21 a fost internata intr-un salon MIXT.. cu 5 paturi pe 3 mp... Dar am fost informat ca nu poate sa ramana decat pana marti... ca e prea aglomerat spitalul... Intr-un final e bine... dar .... se puteau evita multe .. zic eu...

4 comentarii:

Anonim spunea...

E ok acum ? S-a rezolvat ?

Anonim spunea...

Paul... nu prea ai la ce sa te astepti de la doftori din pacate...
Eu deja sunt obisnuit cu chestiile astea din cauza lu taicamiu.
Nu pune la suflet, tu fa tot ce poti ca sa fie bine...
Asta conteaza cel mai mult!


Bampulex

Anonim spunea...

Nu degeaba umbla vorba in popor: "Numai in spital sa nu ajungi". Ca daca ajungi la mila doctorilor... FEREASCA DUMNEZEU!!!

Asa se intampla cand un om cu facultate, cu salar mizer isi calca pe principii, juraminte profesionale si deontologie. asa se intampla cand iti alegi o meserie pentru ca e BANOASA si nu pentru ca o faci din placere! (asta nu inseamna ca guvernul trebuie sa-si bata joc de ei cu salariile pe care le dau).

Rusine, tovarasi macelari!

Paulie spunea...

MadCat .. cel mai grav e ca in Ro se aplica zicala : te duci bolnav de amigdalita si iesi bolnav de cancer ( Doamne fereste)...