marți, 22 aprilie 2008

Flikster si nush ce alte mizerii

Deci disper... de o gramada de vreme incoace imi tot apar mesaje pe care eu le consider SPAM... cum ca MONIQUE ma intreaba pe nush ce site daca mi-am tras-o cu 2 femei.. sau ca David ma intreaba pe alt site daca am par in nas ?? Si daca ar fi doar asta... dar mai sunt si alte 100000 de invitatii pe tot felu` de site-uri gen HI5 ( imi vine in minte zoripia parca.. nush sigur)... Deci chiar au innebunit toti??? GROW UP PEOPLE... de fapt.. toti trecem printr-o perioada din asta (am avut si eu cont de HI5.. am renuntat la el de mult... am avut si eu perioade de infantilism.... cred ca la un moment dat toti trebuie sa ne trezim din asta... nu????)... dar se pare ca acum s-au dus dracu` rau de tot... daca ajungi sa pui intrebari de genu` celor de mai sus doar ca omu` ala sa primeasca mail.... sau cine stie.. poate primesc bani pentru fiecare raspuns primit... sau doua palme dupa ceafa de la parinti cand ii prind la calculator la 3 dimineata???

Pentru toti cei care ma au in vreo lista de mailing.... NU VA RASPUND INTREBARILOR.... NU MA INTERESEAZA SA FIU PRIETENUL VOSTRU PE NU STIU CE SITE ... daca ma vreti de prieten.. puneti mana pe telefon... ma sunati... ma invitati la o bere.. un suc.. o apa plata.. stam de vorba... .. AAAA ma cunosti si vrei sa ai o lista de 10000 de prieteni sa vada lumea ce grozav esti tu??? NU MA INTERESEAZA....



Concluzie : I FUCKING HATE THAT KIND OF SPAM!!!!! si pe toti cei care il trimit......

3 comentarii:

Anonim spunea...

"bate palma" aka "hi5" a rupt piata, a spart orice concurenta, orice record, orice...mii de utilizatori, cea mai mare baza de date ever... asa k stim toti ca flixster, facebook, zorpia, love happens and the gang sunt doar mici ciuprecute iesite dupa ploaie...:P

Anonim spunea...

stai tranqilu, nu ei iti trimit, ei doar isi dau adresa de mail si parola de la cont (!!!) iar bots-ii le culeg toata agenda de prieteni si alte contacte, datele personale si tot ce mai e interesant pe acolo, apoi se trimit mesaje automat in numele lor ... adica tzapa la patrat pt ei, si ei nici macar nu stie ca e mici si stuuuuuupizi (aia care este)

Anonim spunea...

tampeniile astea ne napadesc pe zi ce trece..si io is satul de ele.Partea proasta e ca niste imbecili cu cosuri de prin State, fugiti de pe la Harvard, stau in dormitoarele lor jegoase si intre doo labe mai inventeaza vun google sau vo vikipedie (scris intentionat asea), dupa care fac o caruta d'a bani si produsul ejacularii lor 'telectuale ne invadeaza noua casutele postale..am fost prea lung?