luni, 21 aprilie 2008

Pasiune sau viciu?

Sambata seara am iesit cu sora-mea si cumnatu` in oras... pana aici nimic anormal... Insa la un moment dat a venit un prieten... si zice.. hai sa ne mai invartim prin oras.. vedem ce si cum... bem o cafea ... un suc.. o apa plata :D ... ca deh.. eram cu masinile....Nimic anormal nici pana aici nu??

Dar... acu` urmeaza problema din titlu... intr-un final am ajuns in cazino.. la ruleta... Eu.. fiind novice m-am bazat pe experienta lui.. Si dupa ce mi-a explicat omu` cum se pariaza pe numere.. care`s combinatiile... cum se castiga si cat... care`i logica ( deprinsa de el dupa seri intregi petrecute in fata minunatei masinarii de facut/furat bani)... m-am apucat sa joc ... ( nu va ganditi la cine stie ce sume.. deoarece... vorba aia "renumeratie dupa buget... mica"....) Si dai.. si pariaza.. si imi iese numarul... SUPER... mai pariem.. si tot asa .. si tot asa.. pana pierd mica suma bagata in joc... zic : Mai bag... si am mai bagat... ( pentru necunoscatori.. cand joci la ruleta consumatia nu se plateste) si am mai baut o bere... si am mai jucat.. si am mai fumat o tigara.. si am mai jucat... pana cand am pierdut si restu`... Zic : Mai bag....

Aici a intervenit ajutorul necesar.. adica amicu` meu .. care zice : Esti bou.. nu mai bagi nimic... vrei sa ajungi ca astia care pierd pe aici milioane? .... Si atunci m-am trezit.... ma luase febra... Am realizat ca daca nu era el cu mine.. as fi pus si ultima farama de monetar... pentru ca ma distram ...

Concluzii :
1: nu mai merg la ruleta singur ( si singur inseamna chiar daca merg cu oameni care nu stiu sa ma opreasca )
2: in seara aia am baut o bere cu 20 de lei :D ( ca atat am pierdut.. v-am zis ca nu`i o suma mare.. ) da` m-am distrat ... putin...

So... cine vine cu mine la ruleta???

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am trecut niciodata prin cazino tocmai din cauza asta....am si prieteni care au patit-o, au pierdut o gramada de bani si apoi au ajuns datori la camatari....intr-un final au ipotecat casa, au vandut masina si au facut si credit in banca de frica sa nu vina aia noaptea peste el sa il casapeasca...asa k...mai bine nu te bagi si e mai bine... :)). Bine k a avut cine sa te opreasca pentru ca altfel te vedeam azi cum cauti prin tomberoane ceva de haleala =))

Anonim spunea...

Bai Paulica,

"No pain, no gain" cum ar zice rusnagii! Pai om cu capu pe umeri te numesti tu?! Barbat adevarat te crezi?! DE CE TE OPRESTI TATAIE DIN JOC?!?!?! Trebuia sa bagi toti banii, sa bagi masina, apartamentu, rinichiu, ficatu, bunica, bunicu?!

Tu nu ai invatat la statistica in faculta ca jocurile de noroc au fost inventate ca sa PIARDA fraierii?!?!?! CASA IESE TOT TIMPUL IN CASTIG!!! :)))