marți, 29 aprilie 2008

Si a trecut si Pastele

Dap.. in caz ca nu stiati.. a trecut si Pastele ( stiu.. teoretic asta e a treia zi de Paste ... dar.. ) .. No.. si acum ca a trecut.. sa facem o scurta trecere in revista a celui mai plictisitor Paste din viata mea...
Sambata seara : 22.00 plecat de acasa.. mers catre o carciuma pentru a bea o bere deoarece era prea devreme pentru inviere. Pe la miezu` noptii cautam loc de parcare in centrul vechi al Brasovului ... pe langa biserica... Am gasit.. cu greu ( nu de alta da` eram cu DUBA ) , am participat sfios timp de 30 de minute la slujba.. dupa care frigul din oasele mele mi-a dat un impuls binemeritat catre casa ... dar nu de tot.. pentru a duce lumina acasa... dupa care... inapoi spre centru.. Partea proasta... m-a lovit un somn... de nu stiam cum sa il scot din mine... ei bine.. n-am reusit asa ca dupa o limonada ( da .. LIMONADA ) si un senvis ( ca deh.. nu aveam mancare destula acasa ) m-am retras la somn... Si asta a fost noaptea de inviere... Sec nu??? Prea sec?? Oare m-am ramolit de tot.. sau pur si simplu nu mai am eu .. acel "zvac" in mine.. care sa ma faca sa ma distrez? Tinand cont ca si urmatoarele doua zile au continuat in aceeasi maniera ( adica am jucat SAH si table non stop... ) tind sa cred ca ... nu mai exista acel "mojo" ... acea pofta de viata... asa ca ....
Daca exista persoane care vor sa isi incerce norocul in a ma scoate din starea asta .. astept telefoane cu invitatii la chefuri/gratare/vinuri... poate poate imi revin... Nu`mi stiti numaru` de telefon? aflati-l :D


Astept... sau .. poate ca nu astept....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca ma intrebi pe mine, io nu cred ca te-ai ramolit. Nici pe mine nu m-a iluminat prea tare sarbatoarea care tocmai a trecut. Pur si simplu, Pastele, Craciunul, Anul Nou, nu ma mai excita..in sensul conotativ al cuvintului.
Cat despre starea ta, e temporara. Toti trecem prin stari de lasa-ma sa te las.
La gratar? Daca vrei, facem si-un gratar. Da pe sambata...ca acuma as manca si papadie numa' sa scap de gustul de carnuri si tocaturi asimilate de Sfanta sarbatoare.