vineri, 18 aprilie 2008

Old school....

Oare de ce nu se mai face muzica acu` asa cum se facea odata???

De ce tre sa ascultam acu` : Oooooo viata mea.. sau La mare la soare.. sau eu stiu ce bantaieli.. ce mai transmit melodiile de acum? ca vrei sa faci sex pe malu` marii? ca vrei sa te droghezi? ca vrei sa ai bani / dusmani/ prieteni? Oare mai au vreun mesaj? sau sunt doar pentru a da din forme pe unele ringuri de dans????


Pana raspund la intrebarile astea... ma delectez cu ceea ce urmeaza :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Salutare, Paul, salutare tuturor!

Mie imi place muzica techno. trance, hardcore, harddance, hardstyle... dar mai am scapari si prin clasici...

Da' pe manelisti i respect in gura!

Anonim spunea...

Baaaaa, techno boy, si mie imi plac genurile de care vbesti. De unde imi esti?! Ca io sunt in Oradea! Poate ne vedem...

Paulica, noi, suntem crescuti si educati cu chiciuri care sa nu ne solicite intelectu! Suntem transformati incet-incet in bateriile din Matrix... mindless drones! Iar asta se intampla prin: muzica foarte lejera, programe "educative" foarte lejere, eliminarea cartilor si a lecturii facultative pe cat posibil... pentru ca pe plantatie nu iti trebe filozofi... iti trebe magari de povara, 'tu-va-n gura de "leaderi" retardati si de manelisti botosi, chiciari, puletzi, mahalagii!

Anonim spunea...

Salutare, Madcat, io acum sunt in Brasov... Techno rulez!!!!

Iti dau dreptate in legatura cu tot ce ai zis. Si as mai adauga ceva: vor ramane in tara asta numai noi cativa care mai credem in "resurection" si o gloata de batrani, hoti, criminali, negri, stapani, chineji si politicieni ratati.

Anonim spunea...

Muzica buna e un termen relativ.Cred. Intradevar, nu sunt de acord nici eu cu "bantuiala" actuala dar nici nu pot condamna pe cineva. Pana la urma tre sa recunoastem: nu e roman care la vun chef si cateva berule beute sa nu zica "bag-o ba pe aia cu supararea cand imi vine!!". In fond dupa ce bem bine toti ne convertim la manelism! Suntem balcanici, nu?
Seli was here. Bafta, si-mi place cum le zici pe blogu-ti. Ma gasesti si pe mine la www.ionutu.wordpress.com