marți, 8 iulie 2008

Dubios...

Toata lumea povesteste intamplarile in care au fost enervati de diverse institutii publice! Asta probabil pentru ca e greu sa ai treaba cu ele si sa nu te enervezi...

Am parcat ieri in centru si nu am avut fise sa pun in autotaxare...Cand ma intorc la masina...biletel in stergator ca sa ma prezint pt intocmirea procesului verbal bla bla...majoritatea masinilor din jurul meu nu aveau nici ele bon de parcare afisat da' nici biletel. Diferenta era ca nu aveau nr de Bucuresti. Am trecut repede peste faza asta ca nu e prima oara cand nu pun fise in autotaxare sau nu pun fise suficiente asa ca , discriminare sau nu, meritam o amenda.
Ma duc la politia comunitara azi dimineata, dau biletelu...Ma intreba de ce n-aveam bon si daca stiu ca amenda e intre 200 si 500 de RON. Nu stiam... Oricum ii zic ca vine jumatate din minim...un milion... asta e...Ea ma intreaba daca nu cunva vreau sa-mi dea amenda pt neafisare ca aia e intre 50 si 100 RON. Ma trece un gand de panica ca asta vrea sa-i dau ceva...Cum nu e genu meu sa fac asta ii zic "daca dumneavoastra sunteti dispusa sa ma ajutati eu nu pot decat sa va multumesc". Zice "Am inteles! Asteapta-ma in hol ca vin cu procesu' verbal."
Ce credeti ca s-a intamplat?

4 comentarii:

paulie spunea...

Lasa`ma sa ghicesc... o venit un Fat-Frumos pe un cal alb ( sau un X5 alb) si ti-a platit el amenda si ati trait fericiti ever after... :P Zi bre ce s-a intamplat... ma tii aici in suspans...

chokie spunea...

Consideram varianta ta mai probabila decat ce s-a intamplat...
Nu mi-a dat amenda deloc! Mi-a dat avertisment si mi-a zis sa am grija data viitoare...
p.s.Imi inchipui ca mureai de curiozitate...

Anonim spunea...

N'apăi ia-ţi bicicletă, sau mergi pe jos. Braşovul ăsta atîta-i de mic, încît lejer poate fi bătut perpedes într-o oră de la un capăt la altul.

Anonim spunea...

Damn, ma gandeam ca o iesit cu un buchet de flori si si-o cerut scuze pentru neplacerile cauzate! :)